Téma: Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem
6.9.2013 v 13:48
Zdravím, zase sem hodím nějaké ty pindy o tom, co mě potkalo. Jeden večír si tak koukám na tu svoji (motorku). Kukám na gumy, jestli by to už nechtělo vyměnit, zadek OK, předek taky. U té přední se ale zarazím a vidím že jedna (levá) strana gumy je u hrany (cca 1-1,5cm od kraje) sjetá pod výrazně jiným úhlem a že mezi tou ploškou a "normálně" sjetou gumou je zlom, který je po celém obvodu a je více přepálený než zbytek gumy. Pneu prostě není ideálně zakulaceného profilu. Pochybuju, že jsem to skutečně tak sjel. Otázka tedy je, co to může být (nejspíš nějaká ta prasklá obruč, bočnice či čo to je) a jaké vzniká potencionální nebezpečí když na tom budu jezdit (a rozhodně využiju celý profil té gumy)? Samozřejmě je to jen "hobby" ježdění v provozu.
Jinak je to Continental Road Attack, cca 2 roky stará, jednosměsovka.
Díky.










Naposledy editováno 06.09.2013 14:31:28
Anketa: Zahodit to a chodit radši pěšky?
Ne
15%
3
Ne
10%
2
Ano,ale chodit jedině v sandálích s ponožkama
75%
15

3 reakcí na tento příspěvek Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 17:06 | Nahoru | #1
Proč nevidím ani na jednej fotce pneu sjetou až po okraj?

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 17:10 | Nahoru | #2

PEPAFJR píše: Proč nevidím ani na jednej fotce pneu sjetou až po okraj?



Šetříme " na pak "

(reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 17:55 | Nahoru | #3

PEPAFJR píše: Proč nevidím ani na jednej fotce pneu sjetou až po okraj?



Predni guma se nekdy do kraje sjet neda, nebot zadni uz je v tu chvili na hrane. Tim netvrdim, ze je to tento pripad.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hrana pneu sjetá pod výrazně jiným úhlem

6.9.2013 v 18:24 | Nahoru | #4

PEPAFJR píše: Proč nevidím ani na jednej fotce pneu sjetou až po okraj?


To je dneska nějaká podmínka toho abych jezdil? Ano, nemám teď ani zadek až ke kraju a je tam 0.5cm poserpruh a? Za tebou stojí nějaké výsledky nebo si klasický flamer?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist