globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Asi gufero
21.8.2013 v 06:25
zdravim mam takovej malej problem pionyr mi nechce drzet volnobeh a predstih a karbec je nastaven spravne a ten volnobezny sroub je nasroubovan uplne dovnitr mno a kdyz to nastartuju tak to jde do otacek ale kdyz pustim plyn tak chcipne

Uzavřeno 23.08.2013 v 21:30 uživatelem SimpleManCZ

1 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 08:42 | Nahoru | #1
a maš tam vzduchovy filter alebo aky maš zarez na ihle no može to byt aj to gufero

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 09:44 | Nahoru | #2
jawafichtel> filtr tam mam a zarezy jsem zkousel vsechny ale momentalne tam mam 2 od spice

1 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 09:48 | Nahoru | #3
musíš vyšroubovat ten šroub u karburátu co vede lanko k šoupěti ten stou matkou

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 09:57 | Nahoru | #4
Yáma125> ano to uz jsem delal a porad se to chova stejne ale diky za radu

2 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 11:13 | Nahoru | #5
Tim šroubem co vede z víčka šoupátkové komory se volnoběh nešteluje, ten je tam pouze pro vymezení vůle plynového lanka. Osobně bych důkladně vyčistil karbec, hlavně ty kanálky. Nezapomeň na ten sotva viditelnej kanálek, kterej se nachází na spodní straně difuzoru, v místě kam dosedá přední hrana šoupátka. Vede dolu k volnoběžný trysce a když se zasere tak to pak dělá bordel při volnoběhu. Taky bych zkontroloval jestli je dostatečně silná jiskra i v nízkých otáčkách...

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 11:31 | Nahoru | #6
kolecko10> mno jiskra s tim problem nikdy nebyl, ale podivam se na ten kanalek u toho difuzoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 12:32 | Nahoru | #7
kolecko10> nešteluje já vím že je to na vymezení vůlí lanka ale takle jsem seřídil už plno fychlů pokud má velkou vůli na lanku tak může tím šroubkem na volnoběh točit jak chce vyzkoušeno!!! prvně se minimalizuje vůle na lanku a potom se ladí tím šroubkem s pružinkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 12:39 | Nahoru | #8
Yáma125> Velká vůle na lanku nemá na polohu šoupátka vůbec vliv, to je daný tim dorazovym šroubkem. Šteluje se to přesně naopak - napřed našteluješ šroubkem volnoběžný otáčky, a pak teprve vymezíš vůli na lanku. Při volnoběhu správně nemá lanko za šoupátko vůbec tahat, má tam být malá vůle.

1 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 13:40 | Nahoru | #9
a proč si myslíš že 2/3 fichtlů nedrží volnoběh? neříkej mi že lidi neumí otočit šroubkem za ti léta je ten kužílek dost opotřebovaný někdy i špatný zavit (stržený) tak se tomu musí pomoc takhle když to uděláš šikovně tak bude malá vůle na lanku + volnoběh

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 13:41 | Nahoru | #10

kolecko10 píše: Yáma125> Velká vůle na lanku nemá na polohu šoupátka vůbec vliv, to je daný tim dorazovym šroubkem. Šteluje se to přesně naopak - napřed našteluješ šroubkem volnoběžný otáčky, a pak teprve vymezíš vůli na lanku. Při volnoběhu správně nemá lanko za šoupátko vůbec tahat, má tam být malá vůle.



Tak se to ma spravne nastavit. Cunata resej volnobeh delkou lanka a pak se divej ze nejde nastavit bohatost smesi!

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #11
Yáma125> Lidi právě umí akorát kroutit šroubkem, ale už neumí pořádně vyčistit karburátor, nastavit ho, dát dohromady zapalování atd. To pak každej píše že šroubek má nadoraz a stejně to volnoběh nedrží. Tim nemyslim nikoho konkrétního, shrnuju to pouze obecně. V tom případě pak opravdu musí takhle švindlovat, a ten problém volnoběhu vykompenzuje tim, že napne lanko. Takhle by se to ale dělat nemělo, dobrá oprava vypadá podle mého názoru trochu jinak...

1 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 14:55 | Nahoru | #12
tak skus pozret či ti niektora cievka nazastavju magneto v nizkych otačkach

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 16:18 | Nahoru | #13
jawafichtel> to si nemyslim civky jsem nedavno kontroloval ale diky

Naposledy editováno 21.08.2013 16:18:52

1 reakcí na tento příspěvek Asi gufero

21.8.2013 v 19:29 | Nahoru | #14
Ještě jedna fakt zákeřná chyba: Předpokládém že karburátor máš čistý a projistotu trysky profouklé kompresorem. Ten volnoběžný šroub ze strany karbíku se často tak dlouho šroubuje až se prošroubuje šoupátkem. Vyndej šoupě a koukni, jestli už nemá vespodu vykousnutí od šroubu. Pokud ano, vyměň šoupě a při štelování volnoběžného šroubu vždy přidej plyn aby si si nepoškodil šoupě. Měl jsem to samou závadu na mém fichtlovi.

(reakce na) Asi gufero

21.8.2013 v 21:38 | Nahoru | #15
Vaccel> mno on je tu problem ze soupatko jsem menil protoze ten predchozi majitel ho nejspis nekam zasantrocil a nerekl mi to tak jsem hold musel koupit nove

Asi gufero

23.8.2013 v 21:30 | Nahoru | #16
problém vyresen po vymene gufera slape jako hodinky
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist