přesedlal jsem z Thundercata na BMW F800ST.
"Problém" se týká všech BMW, které mají klasický systém blinkrů á la BMW.
Že se na rozdíl od drtivé většiny motorek zapínají blinkry na obou řidítkách, na to jsem si zvyknul hned, ale co je opravdu nepovedené, je VYPÍNÁNÍ blinkrů. Kdo BMW má, ví, o čem je řeč. Máte na to nějaký grif? Mám zatím najeto nula nula nic (cca 300 km), ale kdykoliv chci blinkr vypnout, otočím zároveň i heftem, což je dost nepříjemné.
Uvažuju o změně rukavic na nějaké "citlivější", popř. v krajním případě úprava ovládání na klasický systém. Nechci ale do toho zbytečně vrtat a něco podnikat.
Kdo máte s blinkrama u BMW jakékoli zkušenosti, dejte prosím vědět.
Díky všem!
M.
Uzavřeno 02.09.2013 v 11:18 uživatelem mirek.81
1 reakcí na tento příspěvek Vypínání blinkru u BMW
1 reakcí na tento příspěvek Vypínání blinkru u BMW
Jo to jsem upozorňoval kolegu hned, když mě pro ni vezl autem a po cestě zpátky jel přede mnou, že když budu troubit, ať tomu nevěnuje pozornost
Kupodivu se mi to nestalo ani jednou. Byl jsem z celých těch blinkrů tak rozhozenej, že to bylo snad jediný, na co jsem celou cestu domu myslel, že vypínat na pravý ruce
Nevim jestli to neni třeba nějaká závada u toho tlačítka vypínání, ale jde zmáčknout jenom na pravým kraji, tam kde se zužuje do ztracena. Na levý straně toho tlačítka, kde je plocha podstatně větší, skoro na celou plochu place, to záčknout nejde.
Je to tak správně??
"Nevypínej".... jo to se sice vypnou samy, ale po cca 200 m, což je třeba ve městě plným křižovatek problém. Nechci se nechat sundat od někoho jenom kvůli tomu, že blikám jinam než jedu. Autem najezdím 50-60 ročně a vím moc dobře, jaký paka nepředvídavý mezi náma všema na silnici jezděj.
2 reakcí na tento příspěvek Vypínání blinkru u BMW
1 reakcí na tento příspěvek Vypínání blinkru u BMW
Zvyknout se na to asi dá jako skoro na cokoliv, i když mně se tomu za ty moje 2 a půl sezóny na boxerovi moc uvyknout nepodařilo.
Snad ale kdyby člověk jezdil jenom na jedné motorce, tak to asi nebude problém, jenže když se mašiny střídají několikrát do měsíce a častěji, tak to je asi jako kdyby u některých aut byla spojka třeba uprostřed a plyn vlevo, zatímco u jiných aut by to bylo klasicky, jak to všichni běžně známe.
A navíc po vlastních zkušenostech už nejsem přesvědčen, že by to proprietární BMW ovládání blinkrů bylo nějak lepší, natož snad dokonce výrazně lepší než klasické ovládání jenom levou rukou. Prostě to ovládání blinkru u motorky pravou rukou spolu s plynem není holt to pravý ořechový. Nebo lépe řečeno, ne každému vyhovuje a ne každý se s tím smíří...
Ostatně samotný výrobce BMW od toho svého firemního ovládání už mezitím upustil a blinkry se u jeho nových motorek ovládají už zase klasicky, jediným integrovaným ovladačem u levé rukojeti...
Naposledy editováno 15.08.2013 16:23:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |
Altmannmoto BMW F 800 ST | elvis78 | 26 | 4.8.2023 v 15:24 elvis78 |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |