1 reakcí na tento příspěvek ceny ojetin gs 500 e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
JInak buben vzadu me fakt neurazi, vetsina lidi stejne zadkem brzdit neumi.
Tim novejsi jsem myslel to ze se ta motorka "vyvijela=probihaly na ni modelove zmeny" jeste v dobe kdyz GS se uz nevyrabelo. Jestli si dobre pamatuju tak GS se delalo do roku 98 a Er5 do 2004 (ale to tak lovim v pameti).
Ja osobne bych nelez do vzduchace a navic jetyho vzduchace uz vubec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
Co se týče zbytku, tak co člověk, to názor. Já bych zase raději vzducháš, relativně jednodušší konstrukce, než starého vodníka, z toho bych měl větší strach (chladící okruh je věc navíc, která se může podělat)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
Jako me by u obou tech motorek vadilo ze to jsou kulodrte , zvlast s batohem a kolobezky (to jako spis pro holku) ..ale kdyz uz bych si mel vybirat tak er5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e
2. U vzduchace dost blbe v zime vyresis aby si nejezdil podchlazenej, prakticky to nevyresis, u vodnika zakrejes chladic , mas po ptakach.
3. Vzhedem k predchozim dvou bodum ze stim nekdo jezdil bud se studenym nebo prehratym bych to nechtel ani omylem.
Ale vec kazdeho soudruha ...
1 reakcí na tento příspěvek ceny ojetin gs 500 e
gugo píše: libca.> 1. Chtel bych te videt stim vzduchacem ve 30ti stupnovejch vedrech ve meste, sahary vodniku jedou o sto pero a vzduchace se pridiraj
2. U vzduchace dost blbe v zime vyresis aby si nejezdil podchlazenej, prakticky to nevyresis, u vodnika zakrejes chladic , mas po ptakach.
3. Vzhedem k predchozim dvou bodum ze stim nekdo jezdil bud se studenym nebo prehratym bych to nechtel ani omylem.
Ale vec kazdeho soudruha ...
U vzducháče nevadí, když ho necháš přes zimu stát v -20°C bez kontroly chladící kapaliny
E: jinak předek je fakt měkký. Kór když jsem tam dal ojel, co tam patří, tam mi na nerovnostech mlátí dorazy.
K tématu, já dal a GeeSo rv 91 21, ale když k tomu připočtu co bylo třeba udělat (nový kotouč 1500, gufera v nohách 500, domečky na vačce 400, seřízení ventilů (na jednom dokonce nebyla žádná vůle) 700, nové zapalování 300 a v pátek jede pro nový rozvoďák a to počítám tak 2000-2500 + možná napínák 1500) takže jsem taky skoro na 30000.
Naposledy editováno 31.07.2013 21:49:39
V zimě souhlasím, jezdil jsem na GS a moc se nezahřeje, každopádně to chce taky vedět, že tak zahřátému motoru nemůže člověk nakládat a v zimě to dost dobře ani nejde, navíc drtivá většina lidí zazimuje motorku když spadne teplota pod 15 stupňů.
Každopádně jak jsem říkal hned na začátku, každý má jiný názor a já ho beru, nechci ti ho vyvracet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | Včera v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |