globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ceny ojetin gs 500 e
31.7.2013 v 13:54
Zdar kolegové tak jsem si říkal že bych koupil zas něco do města na popojíždění ,koukal jsem hlavně na gs500e a docela jsem čučel co za ně někteří chtějí je podle vás normální cena 3000 tis za motorku rv 94 když to srovnám s německem a podobně tak mám pocit že se u nás prodává předraženej šrot mám chuť si pro ni zaject do němec jakej je váš názor

ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 14:03 | Nahoru | #1
Tři miliony za GS 500 E je opravdu příliš, jeď do Německa, tam to koupíš jen za 1500 eur.

ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 14:22 | Nahoru | #2

ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 14:41 | Nahoru | #3
hmmm mě spíš přijde divné že máme tak levné ojetiny že už i němci si jezdí pro motky k nám

ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 14:44 | Nahoru | #4
taky ty ceny moc nechapu, ale je to spolehlivy jezdi a i dneska to je levny na provoz, moje ERko i když je to jeden z prvních modelů má taky pořád hodnotu kolem 30 tis i když se to vždycky proda za trochu min

1 reakcí na tento příspěvek ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 17:35 | Nahoru | #5
Osobne bych nez do gs500 sel do er5. Vykoneove srovnatelnej motor, ale vodnik a koncepcne je to novejsi motorka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 18:09 | Nahoru | #6
gugo> ten buben a absence centrálu je rozhodně novější

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 18:27 | Nahoru | #7
wejrcze> to máš pravdu, ten buben je hrůza, ale zase majitele ERka mi radi potvrdi, že u něj se dá krásně brzdit motorem. Na druhou stranu se ERko odmění svižnější jízdou oproti GSu (ale za mě bych i tak vzal GSo )

ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 19:09 | Nahoru | #8
to byla spíš reakce na tu "novější koncepci" osobně mi buben nevadí, brzdí to vzadu stejně jako kotouč u GS co se svižnosti týče ty staré GS měli 38 kW ty novější už jen 33-35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 20:47 | Nahoru | #9
wejrcze> Jaka absence centralu ? Za posledni 2 roky me pod rukou prosly 4 ERka a central mely vsechny.
JInak buben vzadu me fakt neurazi, vetsina lidi stejne zadkem brzdit neumi.

Tim novejsi jsem myslel to ze se ta motorka "vyvijela=probihaly na ni modelove zmeny" jeste v dobe kdyz GS se uz nevyrabelo. Jestli si dobre pamatuju tak GS se delalo do roku 98 a Er5 do 2004 (ale to tak lovim v pameti).
Ja osobne bych nelez do vzduchace a navic jetyho vzduchace uz vubec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 20:54 | Nahoru | #10
gugo> hele hádat se s tebou nebudu o motorkách vim prd, ale ER5 centrální tlumic nemá pokud se nepletu ma prece 2 male tlumice po stranach, jinak ten buben jak sem psal je to jedno jestli kotouc nebo buben(buben mi prisel ostrejsi lehceji se bloknul) jen proste kotouc vypada lip

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 20:57 | Nahoru | #11
gugo> GS se prodávalo mnohem déle. Od roku 2001 pak byla modernizovaná verze, ale tuším jen vzhledově.
Co se týče zbytku, tak co člověk, to názor. Já bych zase raději vzducháš, relativně jednodušší konstrukce, než starého vodníka, z toho bych měl větší strach (chladící okruh je věc navíc, která se může podělat)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 20:58 | Nahoru | #12
wejrcze> Woe ja myslel ze myslis central stojan A co by si taky nechtel od takovyhleho nahace , jeste central
Jako me by u obou tech motorek vadilo ze to jsou kulodrte , zvlast s batohem a kolobezky (to jako spis pro holku) ..ale kdyz uz bych si mel vybirat tak er5.

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 20:59 | Nahoru | #13
libca.> sice mam GS, sice dalsi vec co se muze podelat, ale zase vetsina starych vodniku nezere olej tolik jako starej vzduchac takze sice o starost min ale na ukor spotreby oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 21:01 | Nahoru | #14
gugo> njn predek mekkej zadek tvrdej :D neprijemna kombinace na nerovnost, me to vzdycky vystreli ze sedla jako katapult...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 21:03 | Nahoru | #15
libca.> 1. Chtel bych te videt stim vzduchacem ve 30ti stupnovejch vedrech ve meste, sahary vodniku jedou o sto pero a vzduchace se pridiraj
2. U vzduchace dost blbe v zime vyresis aby si nejezdil podchlazenej, prakticky to nevyresis, u vodnika zakrejes chladic , mas po ptakach.
3. Vzhedem k predchozim dvou bodum ze stim nekdo jezdil bud se studenym nebo prehratym bych to nechtel ani omylem.
Ale vec kazdeho soudruha ...

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 21:04 | Nahoru | #16
wejrcze> Predek mekkej ? to bych nerekl, ale pravda ze po presednuti z Alpa na kterym jezdim nejvic asi nic mekciho neni

1 reakcí na tento příspěvek ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 21:14 | Nahoru | #17
Pokud se ti zdá třicet moc,klidně kup nějakou mrdku za patnáct,určitě se nějaká najde...

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

31.7.2013 v 21:39 | Nahoru | #18

gugo píše: libca.> 1. Chtel bych te videt stim vzduchacem ve 30ti stupnovejch vedrech ve meste, sahary vodniku jedou o sto pero a vzduchace se pridiraj
2. U vzduchace dost blbe v zime vyresis aby si nejezdil podchlazenej, prakticky to nevyresis, u vodnika zakrejes chladic , mas po ptakach.
3. Vzhedem k predchozim dvou bodum ze stim nekdo jezdil bud se studenym nebo prehratym bych to nechtel ani omylem.
Ale vec kazdeho soudruha ...



U vzducháče nevadí, když ho necháš přes zimu stát v -20°C bez kontroly chladící kapaliny

E: jinak předek je fakt měkký. Kór když jsem tam dal ojel, co tam patří, tam mi na nerovnostech mlátí dorazy.

K tématu, já dal a GeeSo rv 91 21, ale když k tomu připočtu co bylo třeba udělat (nový kotouč 1500, gufera v nohách 500, domečky na vačce 400, seřízení ventilů (na jednom dokonce nebyla žádná vůle) 700, nové zapalování 300 a v pátek jede pro nový rozvoďák a to počítám tak 2000-2500 + možná napínák 1500) takže jsem taky skoro na 30000.

Naposledy editováno 31.07.2013 21:49:39

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

1.8.2013 v 20:54 | Nahoru | #19
gugo> Ten vzducháč bude určitě dimenzovaný tak, aby nějaký pařák zvládl. Stejně jako vodník bude dimenzovaný tak, aby zvládl i vyšší teplotu, než které dosáhne při sepnutí sahary .
V zimě souhlasím, jezdil jsem na GS a moc se nezahřeje, každopádně to chce taky vedět, že tak zahřátému motoru nemůže člověk nakládat a v zimě to dost dobře ani nejde, navíc drtivá většina lidí zazimuje motorku když spadne teplota pod 15 stupňů.
Každopádně jak jsem říkal hned na začátku, každý má jiný názor a já ho beru, nechci ti ho vyvracet

(reakce na) ceny ojetin gs 500 e

12.8.2013 v 10:45 | Nahoru | #20

Anti píše: Pokud se ti zdá třicet moc,klidně kup nějakou mrdku za patnáct,určitě se nějaká najde...

tady jde spíš o to ze za těch 30 tis u nás seženež právě haitru a v de docela slušnej stroj
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 Včera v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist