1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
fockewulf píše: Mě nepřestanou bavit ty hlášky o funfactoru "motorky", když v drtivé většině případů to je jen o tom článku mezi stupačkami a řidítkami, jak moc "fun" si tu jízdu udělá...
Takze v podstate rikas, ze treba na GS je stejna "fun" jako na lc8? Tak to jsi asi spadnul z jahody a nebo nemas tucha co je funfactor nic ve zlym, ale z nekterych motorek to nevydolujes vubec, z nekterych sltezi a nektery ti to davaji po hrstech. Potencial maximalni mozny zabavnosti je zakladem vzdy v motorce
mirazciny píše: Takze v podstate rikas, ze treba na GS je stejna "fun" jako na lc8? Tak to jsi asi spadnul z jahody a nebo nemas tucha co je funfactor nic ve zlym, ale z nekterych motorek to nevydolujes vubec, z nekterych sltezi a nektery ti to davaji po hrstech. Potencial maximalni mozny zabavnosti je zakladem vzdy v motorce
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
Pročítám tyhle diskuze protože Pana E. asi prodam - pro jednoho to nemá moc cenu a ta motka je tak dynamická, že můžu jezdit v podstatě sám. Ostatní mi nadávaj proč za to tak taham a přitom já ani zdaleka nevyužiju potenciál takovýhle motorky. Ale fakt mě baví - je silná, rychlá, pohodlná, má na co si vzpomeneš a až neuvěřitelně ovladatelná a nádherně se klopí do zatáček. Kvůli její váze 330 kg je podvozek dostatečně dimenzovanej a nějakej hrbolek na silnici jí fakt nerozhází. Jízda na ní je fakt úplně jiná dimenze, i vnímání rychlosti. Co mi na ní vadí je, že se na ní moc nedá jezdit v létě - hodně topí a málo větrá - ale na jaře a na podzim je tam člověk jak v pokojíčku Manipulace na místě taky není to nejrůžovější, ale to s okufrovaným GS taky ne.
A teď právě nevim co pořídit. Chci asi litrový véčko, něco jako pseudoenduro - abych na tom odjel v klídku dovolenou (cca. 3000 km), nestálo to majlant, ale aby to trochu člověka bavilo. A vim, že každej chce něco jinýho, každýho osloví něco jinýho takže se vlastně asi ani na nic neptam a jen tak si tu vylejvám srdce. Rozum mi říká Varadero, V- Strom - prostě japonce. Emoce plápolají oranžovými plameny, ze kterých mám krapet strach, i když je to sousední stát. Klasický BMW (telelever, boxer) už u mě nemá šanci. Caponorda jsem měl (myslim tim první Capo - ETV 1000) a rovnou říkám, že nebejt to ital, ale japonec, mám naprosto jasno. Jenže japonci by nikdy Caponorda nevyrobili takovýho, jakýho ho vyrobili italové ...
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
martin.hsb píše: Piwell> tvému požadavku vyhovuje (až na jeden detail, že je to Italka) jedině a pouze jedna motorka - Ducati Multistrada. Věř mi, že na ní nuda opravdu nehrozí Ten motor je prostě divočina, podvozek a brzdy mu však náramně sekundují.
Nesplnuje, pise aby nestala majlant Jinak bych ji uz taky mel, takhle to vidim jeste na nekolik let setreni
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Piwell píše: Anti> Rozumim. Já vetšinou jednou do roka jedu na 6 - 9 dní do Itálie, Slovinska atp. takže po tom chci nějakou spolehlivost a pohodlí. I když tyhle pojmy jsou relativní. Taky něco najezdim v ČR a požaduju nějakej podvozek, na kterým není problém horší asfaltka, ev. přejet po šotolině, polní a lesní cestě. U Varana se bojim toho, že je poměrně dost cestovní, Caponord mi prostě imponuje tim, jak je postavenej - na muj vkus mix všeho ve správný míře
no kdybys měl zájem tak moje KTM 950 se chystá do světa, chci 990
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
mirazciny píše: no kdybys měl zájem tak moje KTM 950 se chystá do světa, chci 990
Právě, že kdybych se měl pro KTM rozhodnout, 950 by to asi nebyla ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Piwell píše: Právě, že kdybych se měl pro KTM rozhodnout, 950 by to asi nebyla ...
proč?) r.v. 2005 - poslední karbec, myslim, že není co řešit, to jenom mě zase chytaj roupy s tou 990 a všichnikdo jí maji mě od ní odrazujou
jinak po seřízení karbeců dávám od plný do hladovýho oka 270 Km silničního ježdění v hodně svižným tempu) čumim na to jak puk
2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
salut
Nakonec jsem vybral hypermotarda a jsem spokojenej.. ta masina je super.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Tom.coki píše: Tento rok jsem absolvoval úplně stejný přestup jaký plánuješ ty. Měl jsem ZX10 a přešel jsem na XL1000 Varadero, takže myslím, že budu mluvit objektivně. Tyhle dvě motorky jsou naprosto nesrovnatelné a je to jako srovnávat jablka s hruškami. První pocit který budeš při přechodu mít, je neuvěřitelné pohodlný posed a celkově uvolněná poloha. Naopak ti bude asi trochu chybět výkon a nejraději by jsi narval pod sedačku ještě jeden motor, který tu motorku trochu urychlí. Vyměnit jaderný reaktor (ZX10) který jede 300km/h za obtloustlý parník (XL1000) který jede 160km/h je dost znatelná změna. Mé pocity při přechodu byly asi takové, že jsem se ze začátku nudil a myslel jsem, že to nebude ono. Najednou to nejede, nebrzdí, je to obrovská kráva se kterou se nedá manipulovat a nemá to takový fun faktor jako ZX10. Postupně jsem v tom ale našel co něco jiného co fun faktor obrací trochu jiným směrem. Nevracím se domu s bolavými zády a nohami a můžu si dovolit projíždět i cesty o kterých jsem nevěděl že existují (polňačky, lesní cesty). A to nejdůležitější je, že přejedeš celou ČR a jsi v pohodě. Cestování s touhle motorkou se najednou stalo poznáváním různých míst a ne pouhým broušením sliderů na vyhlášených zatáčkách.
Tak tohle jsi napsal moc pěkně
Zelenina-636--tady máš výpis vláken o varanech, tak si to pročti a pokud jsi uzrál na změnu vnímání motorkaření, tak varadero ber.
http://www.motorkari...-1000v-varadero.html
Naposledy editováno 20.08.2013 13:31:23
vojta1 píše: Repulsion> Neohrabana ? peknej nesmysl...Je uzasne ovladatelnej a v zatackach si davam kluky n SS
Tak to seš frajer.Já si po usednutí na Varana připadal že jsem sedl do hodně dlouhýho a těžkýho kanape který umí jezdit jen rovně
vojta1 píše: Repulsion> Neohrabana ? peknej nesmysl... Jezdil sem supersporty a myslim ze na docela vysoke urovni. Ale poridil sem rodinku tak sem si koupil Varana. Je uzasne ovladatelnej a v zatackach si davam kluky n SS Je to o jezdci ne o motorce a na po rovine za to umi vzit kdejakej blb
J,j. Na horších cestách SS ujíždím a na dobrých,pokud to není vyloženě borec, jim v pohodě stačím. Kde dobrým sporťákům nestíhám, to jsou dlouhé a rychlé zatáčky s dobrým povrchem. Na to ale varan nebyl stavěný, že jo?1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |