paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pálení žárovek
15.7.2013 v 18:15
Ahoj,
u mého hlavního světlometu jsem v krátkém období spálil dvě žárovky. 12V/45W-40W P45t. Nenapadá někoho důvod, nebo co bych měl překontrolovat, než tam vrazím třetí?

Díky

Pálení žárovek

15.7.2013 v 18:29 | Nahoru | #1
Projdi si dobíjení, jestli ti to vachá správně a nebřebíjí ti to. Ještě by to mohli dělat přechodový odpory v elektrice (přepínače, svorkovnice apod.)

Pálení žárovek

15.7.2013 v 18:30 | Nahoru | #2
Motorku nastartuj a změř si voltmetrem na baterce kolik ti to dobíjí na volnoběh a při vysokých otáčkách a podej info. zde

1 reakcí na tento příspěvek Pálení žárovek

15.7.2013 v 19:12 | Nahoru | #3
Změř napětí v otáčkách. Potřebuješ voltmetr, kterého nevyřadí z činnosti rušení od zapalování, což je jeden z deseti čínských a každý druhý z trochu kvalitních.
Pokud napětí leze přes 14,5V, zkontroluj regulátor. U alternátoru PAL může chybu způsobovat i napěťový úbytek na přívodu napájení ze spínačky do regulátoru.
Pokud napětí výrazně nepřekračuje 14,5V, změň dodavatele žárovek, někteří výrobci dělají prostě šmejdy protože se to vyplatí.

1 reakcí na tento příspěvek Pálení žárovek

15.7.2013 v 19:40 | Nahoru | #4
Vibrace, normální záležitost, zvykej si.

(reakce na) Pálení žárovek

15.7.2013 v 20:03 | Nahoru | #5
Dráťa> Prdlajs vibrace, to bych musel mít ve světle místo žárovky zázrak, když jí tam mám přes 6 let a stále funguje. Buď hapruje elektrika, nebo dodavatel žárovek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pálení žárovek

15.7.2013 v 22:39 | Nahoru | #6
Deadman> Já právě nejradši používám FY-64 , analog nerozhodí nic. Jinak je dobrý MY-64 , s tím jsem na žádném vozidle neměl při měření problémy.
"Multimetry" za dvě stovky ze supermarketu, natož od čongů, nestojí za řeč... to jsou vyloženě hračky pro děti, nepoužitelné ani pro učedníky.

Jinak bych vcelku věřil i těm vibracím - kámoš měl Tine125 (čínská kopie CA125) a měl rovněž problémy s neustálým praskáním žárovky, přičemž napětí bylo v pořádku. Horší bylo, že tam byla nějaká dvouvkláknová bestie s bajonetem a tu nebylo možné nikde sehnat , jedině u dealera, u kterého motorku koupil.
V podobných případech holt nezbude, než vyzkoušet jinou značku žárovek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pálení žárovek

16.7.2013 v 06:30 | Nahoru | #7
J.M.K.> elektrika na motorce se OPRAVDU NEJLIP MERI RUCICKOVYM MULTIMETREM - opecovavam staricky Avomet II.
Multimetr i dobre je v tomhle pripade k nicemu

(reakce na) Pálení žárovek

16.7.2013 v 23:08 | Nahoru | #8
pesastor> Ten právě už léta sháním. Válí se mi doma nějaký ruský, neznám z hlavy označení, ale je schopen měřit V, A a po vložení 3V válcové (dvoučlánkové) baterky dovedě měřit odpor a má v sobě i oscilátor s vývodem 1kHz a 1kHz namodulovaný na 465kHz (měření mezifrekvence). Nemá přepínač, rozsahy se volí přendáváním fousů ve zdířkách.
Na vozidlech jej ale raději nepoužívám, přijde mi docela "křehký".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist