globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Plánuji koupit k mému peklostroji ještě něco na cestování, bo provozní náklady na údržbu Amanna jsou brutálně obrovské a cestovní motorka to vážně není a rád bych se na motorce taky někam podíval.

V plánu je cestování po ČR, z větší části silnice, zbytek polňačky a lehčí off. 1-2x za rok výjezd do méně civilizovaných oblastí světa s kufry + eventuálně baťoh.
Chci něco, co bude držák, bude mít slušné servisní intervaly a (pokud nekoupím šrot) bude vyžadovat pouze základní servis a ne investice X tisíc každých 100 km.
Dále to musí alespoň trochu jet i ve dvou a proto nechci jednobuch.
Tzn chci lehce adventure motorku.

Favoritem bylo KTM LC8 950 ale po přečetní spousty názorů jsem získal dojem, že jediné plus téhle motorky jsou její offroad vlastnosti, jinak žere, je poruchovější a na přesuny po dálnici nepohodlná, ochrana jezdce slabá.
Další nevýhodou je vysoká pořizovací cena.

I když po něm extra netoužím, vylezlo mi jako nejlepší volba Bmw GS.
Teď se vás táži, je o tolik lepší 1150GS oproti 1100 a cenový rozdíl cca 40.000 Kč je tedy opodstatněný nebo je 1100 slušná motorka a ty ušetřené prachy je lepší vrazit do servisu event. úprav?
Vzhled neřeším.
Z 1100 mám strach, že je to už přeci jen starý šrot a nerad bych řešil neustálé závady. Na druhou stranu, je celkem nízká cena velké +.
Japonské konfekci bych se velmi rád vyhnul, resp. o tom ani neuvažuji.

Díky za názory


Naposledy editováno 16.09.2013 11:38:08

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 16:45 | Nahoru | #61
Ďuričko> ona ta spojka (komplet) stojí myslim mnohem víc, ale běžně odejde okolo najetejch 100 tkm, při pouze silničním používání spíš o dost víc... BMW není z kosmu a jistě že srát se umí, ale dlužno podotknout, že za většinu závad (obecně, nejen na motorkách) si může buď majitel, nebo předchozí majitel. Proto je dobrý vědět od koho kupuješ, a pokud to nejde, tak alespoň motorku pořádně zkontrolovat, protože to jak se používá a jak se tomu majitel věnuje udělá fakt hodně. Je to stroj a bránit se neumí.

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 17:11 | Nahoru | #62
Hele teď sem čistě náhodou narazil na 1150ADV za cenu 1100. Až se mi to zdá podezřele levný....
1150ADV

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 17:48 | Nahoru | #63
Ďuričko> a kolik stojí diagnostika tvojeho kámoše? Mě stojí 350. A to sem si jí nechal udělat jen jednou. Ono čištění karbců taky není nejlevnější, takže to si nevybereš. Taky znám lidi co je zastavilo na dovolené palivový čerpadlo na Africe. Zase jsou lidi co je zastavilo např.ložisko v kardanu na BMW a zase jsou lidi co je zastavil spojkovej váleček na KTM(to je asi to prasátko spojky jak píše Pavel GS). Musíš být trochu objektivní a mít nadhled.

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 18:43 | Nahoru | #64
Ostaní to už shrnuli vybrat si musíš sám, každopádně spolehliost bude záviset na tom co s tím dělal předchozí majitel a jak s epostavíš k servisu...mě prostě přijde lepší něco odservisovat před průserem než pak řešit někde v tramtáriiza drahé peníze a čas opravu

já ti jen můžu trochu přidat info k lc8 950 co jsi zavrhnul

spolehlivost za mě bez problémů - tu morku jsme docela rozebral a prolezl a je to poctivě postavená motorka, pokud nesereš na servis a víš co tam není ideální (u 950 spojka a palivové čerpadlo stejné s Afrikou a vodní pumpa)
posez příjemný, nohy nemám moc pokrčené takže celodenní jízda bez rpoblémů, super i jízd ave stupačkách což nejvíc oceníš v terénu ale i při delší cestě když si vyvětráš vlka
aerodynamika slušná, s turist nebo jiným plexi trvalých 140 v pohodlíčku
spotřeba od 5,2 do 7 na silnici, v terénu neřeším
jizdní vlastnoti super - rozbité okresky, šotolinky, ale ani rychlé silnice není problém, podovozek je perfekně nastavitelný
na adventuru však škoda že není větší nádrž a míň sportovní motor, tohle je divoch, tady elektromor z brambory prostě navrch, ale zase si můžeš víc zařádit když si chceš vyjet kolem komína

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 18:45 | Nahoru | #65

mardock píše: Ďuričko> a kolik stojí diagnostika tvojeho kámoše? Mě stojí 350. A to sem si jí nechal udělat jen jednou. Ono čištění karbců taky není nejlevnější, takže to si nevybereš. Taky znám lidi co je zastavilo na dovolené palivový čerpadlo na Africe. Zase jsou lidi co je zastavilo např.ložisko v kardanu na BMW a zase jsou lidi co je zastavil spojkovej váleček na KTM(to je asi to prasátko spojky jak píše Pavel GS). Musíš být trochu objektivní a mít nadhled.



No tak to prrr Mě spojkový váleček nezastavil.Jen začal prolínat.Dočasně "opraveno" hustým olejem z BMW (ne, to fakt není fór)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 19:39 | Nahoru | #66
pavel_gs> taky sem nemluvil o tobě Vidíš BMW pomůže i když se oprava netýká jeho Pokud si ale pamatuju tak člověk, kterýmu si to prodal tak problémy nemá. Ruku na srdce a přiznej že si dlabal na servis celejch 100 000 a jen jezdil

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 19:59 | Nahoru | #67
Dom999> Ty brďo, nesplietol si si neak motorky?????? Napísať tieto vety, špeciálne tú o tom pohodlí a fúkaní :

A ted k tematu co treba litrovej vstrom? Oproti treba caponordu je to podle me daleko pohodlnejsi a daleko min na tom fouka. Nejakou tu polnacku to taky hrave zvladne.

môže len človek: a) ktorý nepozná motorky
b) v živote neriadil Caponord prip. GSko
c) oboje

Kurňa, dve najpohodlnejšie cestovné endurá sú Capo a GSa.... a to som už mal rôznych japoncov.... ale zrovna na stromku o pohodlí si môže len zdať v porovnaní s tým o čom sa bavíme. Tu by som možno zaradil ešte Tigra 955i alebo 1050, dizajnovo fajn, motor fajn, sedlo moc nie, ale motky dobré.

pre terén je zas z cest.endúr najlepšie stavaná KTM LC8 950/990adv, ale na dlhšej trase nepohodlná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 20:38 | Nahoru | #68

mardock píše: pavel_gs> taky sem nemluvil o tobě Vidíš BMW pomůže i když se oprava netýká jeho Pokud si ale pamatuju tak člověk, kterýmu si to prodal tak problémy nemá. Ruku na srdce a přiznej že si dlabal na servis celejch 100 000 a jen jezdil



No tak to mě docela urážíš .Motorka dostala vždycky co bylo potřeba.VŽDYCKY.Člověk kterému jsem GS prodal,jej už dávno nemá .Nejspíš dostal rozum.
Kdybych dlabal na servis,tak bych těžko do servisování GS nacpal více než 60tis během půl roku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

11.7.2013 v 21:48 | Nahoru | #69

mardock píše: Ďuričko> a kolik stojí diagnostika tvojeho kámoše? Mě stojí 350. A to sem si jí nechal udělat jen jednou. Ono čištění karbců taky není nejlevnější, takže to si nevybereš. Taky znám lidi co je zastavilo na dovolené palivový čerpadlo na Africe. Zase jsou lidi co je zastavilo např.ložisko v kardanu na BMW a zase jsou lidi co je zastavil spojkovej váleček na KTM(to je asi to prasátko spojky jak píše Pavel GS). Musíš být trochu objektivní a mít nadhled.



Diagnostika 2000,- Karbece si dělám sám a i kdyby ne 2 litry mě to stát nebude.Já Baworáky rozhodně nehanim,jen mam ze svého okolí tu zkušenost,to je celý!

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 00:42 | Nahoru | #70
Ludom: tak stroma mam a caponorda jsem mel pujcenyho od kamarada nejednou a proste me osobne prijde ten strom pohodlnejsi jak polohou nohou tak rukou (ale je klidne mozny ze proste jsme si jenom sedly velikostne). A k tomu foukani je pravda ze jsem si neuvedomil ze na stromu mam plexi od ermaxu kde mam otevreny plexi na helme i pri 180 coz na tom capu nepripada v uvahu a hlavne mi vadi ze mi fouka na ramena. Takze za me pohodli uricite na stromu lepsi. No a k tomu gs. Na tom jsem nikdy nejel ale taky jsem o nem nic nepsal.

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 05:55 | Nahoru | #71
Dom999> a jeje, sorry mozno budem nekonstruktivny, ale prezrad mi, to co je u teba v profile, ze mas 20 bude pravda? Skusim takto: neberiem ti subjetkivne pocity o motorkach. Na to mas pravo. Co ma vsak zaraza su tvoje vyhlasenia: pohodlie sa nemeria pri 180tke, ale celkovo inak. Preboha, cestovne enduro je ulne o niecom inom. Mam 190cm a sto kilov, neviem aky si vysoky ty, ale to co pises, po montazi turist.plexi je v pohode do 150, nad tuto hranicu je v prilbe hukot tak ci tak, ale kolki z nas jazdia 180 na cest. Endure??? Ak chces tak jazdit s nalozenou masinou, tak potom potes... Si kup SS. Inak mi prezrad ako mozes mat oficialne v tvojom veku motorku nad 70 KW??? Je jedno ci strom alebo capo.... Kazdy si vyberie to co sa mu viac paci. Gsko som dal len pre porovnanie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 06:34 | Nahoru | #72
Ďuričko> 2000? tak to ale není chyba motorky, ale majitele, že za ní dává tolik peněz. No ale ten kdo si ty karbce sám neudělá, tak se taky prohne a za 5ti kilo mu to v servisu taky neudělají.Takže asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 06:44 | Nahoru | #73
pavel_gs> tak se neurážej. Tady není žádná sranda. Každej je vyprděnej z toho co má doma a většinou to vychvalujou do nebes až to hezký není. Shrnuto a podrženo 1150 GS není zdaleka tak dobrá jako 1100 GS

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:27 | Nahoru | #74

Rosťa_XJR píše: Jindrej> Nazdárek, tak koukám jak to máme podobný Já si pro tenhle účel, tedy výlety na pohodu a s baťohem, pořídil XJR . Chci to prodat a teď mě popadla úplně stejná myšlenka jako Tebe. Na ulici mám Corsaro a na "veselejší" cestování volím také mezi kačenou , nebo GSem. Asi Ti moc neporadím - sám nemám jasno, ale držím palce, aby ta Tvoje volba dopadla šťastně . Jinak to Zmulinovo Tree 1130 je taky pecka. Viděl jsem ji na ostro , je to designově neikoukaný, vysoký a ten zvuk tříhrnku... prostě paráda. Ahoj


Nazdár.
Koukám kromě záliby v italských střepech máme ještě společný zájem v hledání něčeho "užitečnjšího" Až něco ozkoušíme, dáme si vědět dojmy

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:31 | Nahoru | #75
Jinak teda díky za příspěvky, nějaké favority mám. Nic mě nehoní, na všem se svezu a uvidím.
Jestli má to ktmo opravdu takový koule jak tvrdíte, tak si ho stejně po prvním svezení odvezu

1 reakcí na tento příspěvek Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:35 | Nahoru | #76
jj, KTM je pecka A co Caponord, o tom jsi nepřemýšlel?? Téma jsem nečetl celý tak jestli to tu už padlo tak mě nelynčuj

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:39 | Nahoru | #77
dewwil> jo ten už tu taky padnul. Budu ho muset vyzkoušet.
A nebo udělám svoji tradiční hovadinu a zajedu si do Itálie pro Granpasso
A pak se z toho pojebu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:49 | Nahoru | #78
Jindrej> no jo, tolik Italů pohromadě nebude dělat dobrotu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 07:53 | Nahoru | #79
dewwil> čím víc Italů, tím větší bordel

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 08:13 | Nahoru | #80
Jindrej> nebo tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 09:04 | Nahoru | #81

Jindrej píše: Dom999> Jak jsem již říkal, rozhodovat se srdcem, jdu do KTM. Líbí se mi ze všech nevíc, má největší koule, což na motorce miluju, bude asi hodně zábavná, je tu však hodně ale, který mi nevadí u motorky na vyblbnutí ale u cesťáku si nejsem jistej, jestli to taky kousnu.
Chci něco, co zvládne terén ale stejně to větší porci km dá po zpevněných cestách a polňačkách. Proto nechci vyloženě cesťáka ale prostupnost KTM je zase na druhou stranu už zbytečná. K tomu se váže nižší pohodlí při nudných přesunech a horší chování na silnici. Navíc lidi, se kterými bych asi nějaký ten výlet podnikal, budou mít stroje typu GS nebo Varadero a na pořádný off se mi stejně vybodnou....
Spotřeba se dle majitelů pohybuje od 7-10 litrů, což je taky až dost.
Navíc cena je místy takřka dvojnásobná oproti 1100gs, a to už je taky argument.
Každopádně pořád po něm šilhám. Bohužel poslední dvě motorky jsou kupoval srdcem a stálo mě to už nemálo peněz



Doporučuji se svézt na LC8 a nespoléhat se na to, co se dá přečíst na netu.. Záleží kde to čteš.. Kolikrát ani testy motorek nejsou moc objektivní.. Ano, LC8 není goldwing.. Ale že by byla nepohodlná? Tak to jsem opravdu slyšel prvně.. to jsi četl? Jediný, s čím bych tak souhlasil, je ta spotřeba.. Ikdyž 7-10 litrů je zase hodně nadnesený.. Když jsme s přítulkou jeli Irsko --> ČR tak jsem se ve dvou a plně naložený (kempovali jsme) dostal na 6.5 litrů.. Mimo dálnice. Jako jo, když ji honíš - a to není problém, tak se dostaneš na třebas 7-8 litrů.. ale nikdy jsem neměl spotřebu 10l/100.. Pokud nepočítám ježdění v terénu.. To jsem se na těch 10 litrů dostal, to je fakt. Člověk si ale koupí LC8 pro zábavu.. A jak se píše na zahraničních fórech : K eep T hrowing M oney :)

Co se poruchovosti týče. Při 15ooo jsem měnil píst na spojce. Teď má o 20ooo víc a nic dalšího jsem neopravoval.., resp. nebylo co.

Do LC8 bych šel klidně znovu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 10:25 | Nahoru | #82

Radostenator píše: Doporučuji se svézt na LC8 a nespoléhat se na to, co se dá přečíst na netu.. Záleží kde to čteš.. Kolikrát ani testy motorek nejsou moc objektivní.. Ano, LC8 není goldwing.. Ale že by byla nepohodlná? Tak to jsem opravdu slyšel prvně.. to jsi četl? Jediný, s čím bych tak souhlasil, je ta spotřeba.. Ikdyž 7-10 litrů je zase hodně nadnesený.. Když jsme s přítulkou jeli Irsko --> ČR tak jsem se ve dvou a plně naložený (kempovali jsme) dostal na 6.5 litrů.. Mimo dálnice. Jako jo, když ji honíš - a to není problém, tak se dostaneš na třebas 7-8 litrů.. ale nikdy jsem neměl spotřebu 10l/100.. Pokud nepočítám ježdění v terénu.. To jsem se na těch 10 litrů dostal, to je fakt. Člověk si ale koupí LC8 pro zábavu.. A jak se píše na zahraničních fórech : K eep T hrowing M oney :)

Co se poruchovosti týče. Při 15ooo jsem měnil píst na spojce. Teď má o 20ooo víc a nic dalšího jsem neopravoval.., resp. nebylo co.

Do LC8 bych šel klidně znovu.



o tom žádná, ale to je asi mimo uvedený rozpočet. Leda, že by koupil LC8 s najetejma 80 000 km.

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 10:41 | Nahoru | #83
mardock> asi tak. Rád bych se vešel do kila. Za to v pohodě seženu 1100GS, Caponorda a asi i Tigera, s obtížema 1150. Pokud bych nakonec měl dát víc, už bych radši šel do KTM.
Nakonec stejně rozhodne, která mi nejvíc sedne a co v jakém stavu seženu. Nic mě nenutí si to fofrem pořídit a pokud k tomu dojde, radši přitlačím a koupí to co mi vyhovuje, než kupovat za málo peněz stroj, co mi nevyhovuje.

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 16:32 | Nahoru | #84

mardock píše: pavel_gs> tak se neurážej. Tady není žádná sranda. Každej je vyprděnej z toho co má doma a většinou to vychvalujou do nebes až to hezký není. Shrnuto a podrženo 1150 GS není zdaleka tak dobrá jako 1100 GS



Je sranda a "sranda".Taky bys vyskočil,kdybys narval do servisu motorky takovou dardu a pak ti někdo napsal,žes ji neservisoval... .Teď aktuálně mám doma Africa Twin a vychvalovat ji nebudu a ani nechci,nějak nevidím důvod,ale třeba LC8 budu chválit pořád,protože si to tahle motorka zaslouží,přes nějaké ty mouchy,které jako každá jiná motorka má.Zrovna tak vzpomínám v dobrém na TDM850,NTV650 a světe div se,taky JAWU 350/640..
S GS 1150 máš pravdu tak napůl.Ve spoustě věcí byla,nebo vlastně je oproti GS1100 lepší...

(reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 17:16 | Nahoru | #85

Jindrej píše: Dom999> Jak jsem již říkal, rozhodovat se srdcem, jdu do KTM. Líbí se mi ze všech nevíc, má největší koule, což na motorce miluju, bude asi hodně zábavná, je tu však hodně ale, který mi nevadí u motorky na vyblbnutí ale u cesťáku si nejsem jistej, jestli to taky kousnu.
Chci něco, co zvládne terén ale stejně to větší porci km dá po zpevněných cestách a polňačkách. Proto nechci vyloženě cesťáka ale prostupnost KTM je zase na druhou stranu už zbytečná. K tomu se váže nižší pohodlí při nudných přesunech a horší chování na silnici. Navíc lidi, se kterými bych asi nějaký ten výlet podnikal, budou mít stroje typu GS nebo Varadero a na pořádný off se mi stejně vybodnou....
Spotřeba se dle majitelů pohybuje od 7-10 litrů, což je taky až dost.
Navíc cena je místy takřka dvojnásobná oproti 1100gs, a to už je taky argument.
Každopádně pořád po něm šilhám. Bohužel poslední dvě motorky jsou kupoval srdcem a stálo mě to už nemálo peněz



s LC8 mám teď průměr 6,4 a i když je to hodně v porovnání s tím co jsem měl na GS 1150 tak nelituju výměny. KTM považuju lepší nebo minimálně srovnatelnou ve všech směrech, nad kterýma se zamyslím když pominu dražší servis. Horší chování na silnici? možná na off gumách, ale jinak kdo tvrdí takovej blábol neví o čem mluví. O terénu se nemá smysl bavit, tady se BMW chytá jenom vzdáleně. Pohodlí? zadek mě bolí po stejný porci km jak na BMW i KTM, 800 denně není problém ani na jedný, ochrana jezdce? bez doplňkovýho plexi voser na obojích, vyšší to řeší docela dobře. U BMW ti všechen déšť pujde na kolena a po nádrži do poklopce, u KTM budeš mít nohy i rozkrok v suchu. Pro mě je KTM univerzálnější, do města, na okresku, cestování i na pole.. GS je poctivá, ale nudná cestovní motorka, kterou nic nezkazíš.. s KTM ale nelze srovnávat, je to jiná kategorie. K BMW se jednou asi vrátím, ale tak za 10 let až bude za snesitelný peníze letošní GS a nebudu chtít jezdit tak "vesele")

edit. KTM je neskutečnej smilemaker

Naposledy editováno 12.07.2013 17:18:13

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 18:59 | Nahoru | #86
Tak k tomu tvýmu původnímu dotazu - 1100 je fakt gut stroj , ale ta šestka tam chybí , mám 1150 s dálniční 6kou a nedovedu si představit jet 2-3 hod po dálnici cca 160km/h bez ní... Spotřeba mi nešla nikdy přes 6 litrů - a to tomu fakt nakládám , pohodlí na dlouhý cestování maj oba stroje stejný , pro batůžek asi bezkonkurenční... Letos jsem na ní odjel Rumunsko - 70%off a olej si to vzalo 1/2 litru na celou dofču , pár šroubků se povolilo , 1 jsem ztratil z podsedlovky a nechutnalo jí RO benzín , tak v těch vedrech na volnoběh začala chcípat , jinak bez problémů... Kámoš na V-Stromu dal i těžkej OFF jako my , jenom ohnul krycí plech pod motorem , každý ráno ale mazal řetěz... Na Fagaraši si odřel kufry v těch serpentinách , tam byl král , mít to kardan tak jdu do něj...Ze začátku při přechodu z YZF Thunderace jsem nebyl moc nadšenej , než jsem na rozbitý silnici se štěrkem v zatáčce bez problémů naklepal několika supersportům a v tý chvíli jsem si teprve uvědomil potenciál BMW - ten podvozek fakt nemá chybu... Jenom neni žádná prdel , jí zvednout ze země , když si někde v blátě lehneš...Tiger dost zaostával vzadu , ale to bylo spíš mezičlánkem...Pro tvoje potřeby je 1150 asi nejlepší volba - batůžek si bude chrochtat a provozní náklady - i podle mýho servismana co dělá i KTM - tě případný opravy nevyjdou na takovej ranec jak se říká...Šťastnou ruku a nezapomeň , že BMW bez servisky je jasnej podvod...

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 19:50 | Nahoru | #87
Aprilia Caponord od rv 2004

Ale mas sam Aprilii tak chapu ze uz znovu nechces a mas obavy ze servisu a cen dilu atd.
Co Triumph Tiger?
To je věhlasná motorka!
Co Yamaha Tenere?
Urcite ale vicevalec, alespon 3- Triumph, pokud se nemilim

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

12.7.2013 v 20:36 | Nahoru | #88
Ono hlavně zjistíš pokud pořídíš KTM, že RSV už nepotřebuješ. Po tom, co jsem si dovezl 990 Adv., šla ZX9R do světa. Kdo nezná, nepochopí!
Co se týká pohodlí, tak je to individuální. Já dal na KTM 1200 km z Londýna do Čech na jeden zátah, z časových důvodů jsem jel bez zastávek, jen benzín...po 12 hodinách na mašině bych byl schopnej pokračovat dál, spotřeba 6,5 po dálnici při 160kmh. Mně zas nesedí široký sedačky BMW, jak GS800, tak 1200 jsou pro mně nepohodlný a prdel mi bolela po "pár" km. Nehledě o dalších vlastnostech BMW, který jsou popsaný v předchozích příspěvcích.
Za mě KTM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

13.7.2013 v 08:34 | Nahoru | #89

Jindrej píše: dewwil> jo ten už tu taky padnul. Budu ho muset vyzkoušet.
A nebo udělám svoji tradiční hovadinu a zajedu si do Itálie pro Granpasso
A pak se z toho pojebu....



Kouknu sem ze zvědavosti s tim,že až dočtu vývoj vlákna,tak ti napíšu ať počkáš na zimu a dovezeš si Granpasso a ty tohle...

Možná když to uděláš,tak půjde Tuňák do světa Vejšku bych pořešil předem,páč jestli si moc nenarost,tak bych šel rovnou po H83.Jo a co sem kde vyčet(třeba Adventurebike atd.),tak má MM celkem nadprůměrnou spolehlivost.

Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl

13.7.2013 v 08:51 | Nahoru | #90
jo, BMW je fajn dokud se nesere
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 2 7.11.2023 v 11:25 ja1
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS lubiks 11 6.11.2023 v 19:35 lubiks
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... oration 1 22.10.2023 v 21:42 Destroyer


TOPlist