V plánu je cestování po ČR, z větší části silnice, zbytek polňačky a lehčí off. 1-2x za rok výjezd do méně civilizovaných oblastí světa s kufry + eventuálně baťoh.
Chci něco, co bude držák, bude mít slušné servisní intervaly a (pokud nekoupím šrot) bude vyžadovat pouze základní servis a ne investice X tisíc každých 100 km.
Dále to musí alespoň trochu jet i ve dvou a proto nechci jednobuch.
Tzn chci lehce adventure motorku.
Favoritem bylo KTM LC8 950 ale po přečetní spousty názorů jsem získal dojem, že jediné plus téhle motorky jsou její offroad vlastnosti, jinak žere, je poruchovější a na přesuny po dálnici nepohodlná, ochrana jezdce slabá.
Další nevýhodou je vysoká pořizovací cena.
I když po něm extra netoužím, vylezlo mi jako nejlepší volba Bmw GS.
Teď se vás táži, je o tolik lepší 1150GS oproti 1100 a cenový rozdíl cca 40.000 Kč je tedy opodstatněný nebo je 1100 slušná motorka a ty ušetřené prachy je lepší vrazit do servisu event. úprav?
Vzhled neřeším.
Z 1100 mám strach, že je to už přeci jen starý šrot a nerad bych řešil neustálé závady. Na druhou stranu, je celkem nízká cena velké +.
Japonské konfekci bych se velmi rád vyhnul, resp. o tom ani neuvažuji.
Díky za názory
Naposledy editováno 16.09.2013 11:38:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní adventure motorka- tak jsem se svezl
Radostenator píše: Doporučuji se svézt na LC8 a nespoléhat se na to, co se dá přečíst na netu.. Záleží kde to čteš.. Kolikrát ani testy motorek nejsou moc objektivní.. Ano, LC8 není goldwing.. Ale že by byla nepohodlná? Tak to jsem opravdu slyšel prvně.. to jsi četl? Jediný, s čím bych tak souhlasil, je ta spotřeba.. Ikdyž 7-10 litrů je zase hodně nadnesený.. Když jsme s přítulkou jeli Irsko --> ČR tak jsem se ve dvou a plně naložený (kempovali jsme) dostal na 6.5 litrů.. Mimo dálnice. Jako jo, když ji honíš - a to není problém, tak se dostaneš na třebas 7-8 litrů.. ale nikdy jsem neměl spotřebu 10l/100.. Pokud nepočítám ježdění v terénu.. To jsem se na těch 10 litrů dostal, to je fakt. Člověk si ale koupí LC8 pro zábavu.. A jak se píše na zahraničních fórech : K eep T hrowing M oney :)
Co se poruchovosti týče. Při 15ooo jsem měnil píst na spojce. Teď má o 20ooo víc a nic dalšího jsem neopravoval.., resp. nebylo co.
Do LC8 bych šel klidně znovu.
o tom žádná, ale to je asi mimo uvedený rozpočet. Leda, že by koupil LC8 s najetejma 80 000 km.
Nakonec stejně rozhodne, která mi nejvíc sedne a co v jakém stavu seženu. Nic mě nenutí si to fofrem pořídit a pokud k tomu dojde, radši přitlačím a koupí to co mi vyhovuje, než kupovat za málo peněz stroj, co mi nevyhovuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
Po startu jdou hodiny od 0 BMW R 1150 GS | lubiks | 11 | 6.11.2023 v 19:35 lubiks |