1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
*yes* :D Přesně jak píšeš,ale jim stačí,že se za nima všichni otáčí a že jim to nejede neřeší :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Když jsem na jaře sháněl 998 nebo 996, tak jsem volal i Tobě, a v podstatě jsi mi řekl to, co tu píšeš... Nechceš to vozit, protože tomu nevěříš, protože do motoru nikdo nevidí a přes rachot spojky na tom uchem nikdo nic nepozná. A je to opravdu jak říkáš, Ducati je problém prodat, ale já bych si dovolil i doplnit tuto větu, že "Ducati je problém prodat, ale i koupit". Není to jen o penězích, je to hlavně o tom, že prostě když prodáváš Ducati, tak čekáš na to, až se objeví někdo, kdo chce Ducati. Člověk jdoucí po japonském litru, se většinou dívá po výhodném poměru cena/stav/rok výroby a pak je mu trošku i jedno, jestli koupí "fároše" nebo "eRjedna", ale s Duknou je to jiné. Já na jaře sháněl Duknu 4 měsíce a nakonec to dopadlo tak, že jsem se ozval jednomu 66 letýmu pánovi, kterej prodával nyní již mou 996 S. Ten mi do telefonu řekl, že už si snad myslel, že tu Duknu nikdo nechce. Bylo to sice hlavně cenou, protože když do inzerátu dal 260 000, tak to bylo "trošku" přemrštěné. Ale bylo jasné, že já jsem jeho jedinej potenciální kupec a on zase má jedinou solidní motorku, protože to co jsem viděl když jsem pojezdil inzeráty, mě zděsilo, samý zbídačený jebky...
Nás nazýváš "fanatickýma majitelama", já bych si Tebe dovolil nazvat "fanatickým odpůrcem", bohužel jsi měl smůlu na špatnej kus. Píšeš že Tvoje 916 má poctivých 27 tis km a pokud je v hajzlu dokonce tvrdochrom na vačkách, tak vahadla musely být vydřený už dávno před tím, tzn. že opět bych si dovolil tvrdit, že to je jen a pouze tím, že to servis nevidělo ani z rychlíku... moje 748 má 18500 km a 996 22000 km a nemám sebemenší problémy. Je ale pravdou, že obě moje motky nedělaly jiný ruce, než pan Arnošt a motor pouze Robert Papežík. Ten mi dokonce řekl, že k němu jezdí 916 a 996tky s 70tis kilometrama a motor nemá problém. Myslím že odkazovat na testy motorradu, kde rozebrali motor po odjetých 50 000 kilometrech není třeba (996 tam dopadla jako jedna z nejlepších - na válcích bylo vidět dokonce ještě honování z fabriky, převodovka absolutně nulové opotřebení atd.).
Toť vše :)
*yes* :D Přesně jak píšeš,ale jim stačí,že se za nima všichni otáčí a že jim to nejede neřeší :lol: [/quote]
na silnici je"polikání jak malinu" o tom co si člověk dovolí
na okruhu je ducati drahá sranda pro sradndazávodníky a neřek bych, že absolutně nekonkurencechopná
Zlatý časy když jsem měl fiata 650,tam se taky něco dělo,seděl jsem tam jak v jeskyni,ten tvúj požadovanej rohlík byl na denním pořádku,a zakutil jsem si taky pěkně,s dílama taky byl problém,ach,jo :( zlatý časy,třeba ten dnešní citoren je nuda jak kráva,nic se tam neděje,je to tam jak v hrobě a furt jenom jezdí a nic nechce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Myslím že ten o kterém jsem mluvil ( PK cars) má ne 998 , 996 SP , dle toho co říkal, těžko říct, jetsli to servisoval, ale protože je to pro něj spotřebák, tak možná ani ne ..
U Ducati je problém v tom když motorka stojí a nejezdí , ta naše má ten tvrdochrom v hajzlu hlavně z důvodu toho že hodně stála , pokud víš , tak motor u Ducati špatně , řekl bych vůbec nemaže několik sekund po nastartování právě tyto vahadla a celej vršek motoru ... prostě než se tam ten olej natlačí jede to kov na kov, proto se má používat vyloženě celkem dost drahej olej Shell ted přesně nevím tu viskozitu ... ten totiž jako jedinej zanechává jemnej film i delší dobu a šetří tuhle povrchovou úpravu ... bohužel naše Ducna většinou stála a moc nejezdila, proto když se třeba po měsíci protočila, vznikl tento problém ... jinak rozvody atd. vždycky včas...
To jsou prostě specifikace Ducati .. rozhodně nejsem odpůrce :) , pouze obchodník ... já bych Ducati doporučil zkušenýmu motorkáři co ví co chce a co je potřeba a nebude to ojebávat , (něco jako ty), rozhodně ne začínajícímu, navíc studentovi ...
můj názor .... a říkám to každýmu kdo přijde k nám i na Benelli , možná svou blbostí jsem ji ještě neprodal ... prostě každýmu řeknu: Hele tohle není motorka na cestu do Chorvatska .... je to pro fandu na občastné projetí nejlépe jako druhá motorka třeba ještě k Ferarri v garáži... a po této větě každej uteče :)
musím asi začít říkat, že je to ideální na street atd. :D
DavR1 píše: Ducatista> čus .. to je aspoň názor podepřenej něčím , ne jen plácaní jako tady jeden kolega :)
Myslím že ten o kterém jsem mluvil ( PK cars) má ne 998 , 996 SP , dle toho co říkal, těžko říct, jetsli to servisoval, ale protože je to pro něj spotřebák, tak možná ani ne ..
U Ducati je problém v tom když motorka stojí a nejezdí , ta naše má ten tvrdochrom v hajzlu hlavně z důvodu toho že hodně stála , pokud víš , tak motor u Ducati špatně , řekl bych vůbec nemaže několik sekund po nastartování právě tyto vahadla a celej vršek motoru ... prostě než se tam ten olej natlačí jede to kov na kov, proto se má používat vyloženě celkem dost drahej olej Shell ted přesně nevím tu viskozitu ... ten totiž jako jedinej zanechává jemnej film i delší dobu a šetří tuhle povrchovou úpravu ... bohužel naše Ducna většinou stála a moc nejezdila, proto když se třeba po měsíci protočila, vznikl tento problém ... jinak rozvody atd. vždycky včas...
To jsou prostě specifikace Ducati .. rozhodně nejsem odpůrce :) , pouze obchodník ... já bych Ducati doporučil zkušenýmu motorkáři co ví co chce a co je potřeba a nebude to ojebávat , (něco jako ty), rozhodně ne začínajícímu, navíc studentovi ...
můj názor .... a říkám to každýmu kdo přijde k nám i na Benelli , možná svou blbostí jsem ji ještě neprodal ... prostě každýmu řeknu: Hele tohle není motorka na cestu do Chorvatska .... je to pro fandu na občastné projetí nejlépe jako druhá motorka třeba ještě k Ferarri v garáži... a po této větě každej uteče :)
musím asi začít říkat, že je to ideální na street atd. :D
špatně, říkej že k benelli ferari zdarma :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Velmi dobře znám člověka (a pan Arnošt ho velice dobře zná taky), od kterýho tu Duknu má a ten by do ní neinvestoval ani korunu, prostě typickej pozér, párkrát se na ní povozit aby ho na ní bylo vidět, ale rychle ji prodat než by bylo potřeba do ní dát byť jen jedinou korunu... Prostě bohužel typickej přístup těchto lidí. A kvůli takovým má ta motorka neprávem tu poruchovou pověst. Ale to jsem se zbytečně rozpovídal, chtěl jsem říct to, že ta motorka pravděpodobně krom výměny oleje nikdy ani servis neměla, proto s ní byly takový trable. Napřed odešel regulátor dobíjení (bolístka modelu 916, u 996 už řešeno japonským) a pak se mu zadřelo ložisko na klice - to je asi smůla jeho motorky.
Jinak o tom oleji máš pravdu, je to hlavně problém předního válce kterej je skloněnej a tam se to prvních pár sekund maže opravdu jen ulpělým olejovým filmem. Proto Ducati doporučuje Shell 15W-50. Jinak já taky jezdím dost málo, v zimě mi půl roku stojí a v létě ji taky třeba nahodím až po 2-3 týdnech, protože motorky střídám, takže doufám, že u mě se případné počáteční "ošoupání" vahadel pravidelným servisem podchytí včas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
To prej se u 916 musí občas sundat víko a altík na klice preventivně dotáhnout *no*
.. no prostě Ducati :) pak to někomu prodej a von mi to omlátí o hlavu jako plný zkrytejch závad ... u těch novějších prej už tohle nehrozí.
Ale jinak bráníš to statečně .. to se musí nechat :) *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Holt Ducině se prostě musí věnovat péče...
Jinak u Peti Arn. je od soboty moje 996 ;) a v půlce ledna motor povezem za Prahu na servis k Robertu Papežíkovi, vše ostatní uděláme u p. Arn. Po servisu sem klidně napíšu, jestli mi Robert přišel na nějaký prblém (vahadlo) nebo vše bylo OK ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
sakra co by se mi tak hodilo z 996 :D
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
Jinak ducati nepatří mezi neporuchové motorky. Nepatří ani mezi top výkoné ale je to kombinace výtečného podvozku, dobrých brzd a určitě charakterního motoru co dohromady dává jedinečný celek. A kdo se o ní dobře stará ,neojebává servis, olej, a vše ostatní musí být spokojený. Pravada je že oproti japonské motorce jsou nákdy vyší. Ale co ? Kdo si koupí Ferrari tak taky nebrečí když provoz nestojí jako sousedovo Fabie :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 749
DavR1 píše: Ducatista> jo já jsem u Petra každej týden , zrovna zítra tam jedu .. dělá nám vidlice, na to je taky machr .. no tak kouknu na tu tvoji krásku :)
sakra co by se mi tak hodilo z 996 :D
Vím vím, často u něj bývám a mluvili jsem párkrát o Tobě, hlavně tehdy když jsem na jaře sháněl 996/998.
No pozor... moc na ní neuvidíš, dovezl jsem mu ji bez plastů, ať má co nejmíň práce, však ho znáš ;) :D
A co by se Ti hodilo? Musel by Tě k ní pustit, je totiž v místě pro VIP zákazníky vedle CBX :P :D Ducinu přece nenechá mrznout ;)
No a když jsme u těch dílů co by se komu hodily, neválí se Ti náhodou na krámu tlumič řízení Ohlins, eventuelně nějaká jiná značka? (Matris atd...) Na 996 mám obyčejnej originál a je dost měkkej, jsem zvyklej z 748 že to jde víc ztuha (mívám to na 12 poloze od měkka - z 18 poloh).
Jinak mala zabo, jestli jsi student a motorka se ti "jenom" libi, tak bych to nekupoval. Až budeš mít jiný fin. možnosti a pořád tě to nepustí, tak si ji kup a určitě už nebudeš chtít nic jinýho. Staneš se stejně postiženým a budeš tady na fóru motorku hájit do roztrhání těla. Jasná páka. *yes*