2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Myslím že ten o kterém jsem mluvil ( PK cars) má ne 998 , 996 SP , dle toho co říkal, těžko říct, jetsli to servisoval, ale protože je to pro něj spotřebák, tak možná ani ne ..
U Ducati je problém v tom když motorka stojí a nejezdí , ta naše má ten tvrdochrom v hajzlu hlavně z důvodu toho že hodně stála , pokud víš , tak motor u Ducati špatně , řekl bych vůbec nemaže několik sekund po nastartování právě tyto vahadla a celej vršek motoru ... prostě než se tam ten olej natlačí jede to kov na kov, proto se má používat vyloženě celkem dost drahej olej Shell ted přesně nevím tu viskozitu ... ten totiž jako jedinej zanechává jemnej film i delší dobu a šetří tuhle povrchovou úpravu ... bohužel naše Ducna většinou stála a moc nejezdila, proto když se třeba po měsíci protočila, vznikl tento problém ... jinak rozvody atd. vždycky včas...
To jsou prostě specifikace Ducati .. rozhodně nejsem odpůrce :) , pouze obchodník ... já bych Ducati doporučil zkušenýmu motorkáři co ví co chce a co je potřeba a nebude to ojebávat , (něco jako ty), rozhodně ne začínajícímu, navíc studentovi ...
můj názor .... a říkám to každýmu kdo přijde k nám i na Benelli , možná svou blbostí jsem ji ještě neprodal ... prostě každýmu řeknu: Hele tohle není motorka na cestu do Chorvatska .... je to pro fandu na občastné projetí nejlépe jako druhá motorka třeba ještě k Ferarri v garáži... a po této větě každej uteče :)
musím asi začít říkat, že je to ideální na street atd. :D
DavR1 píše: Ducatista> čus .. to je aspoň názor podepřenej něčím , ne jen plácaní jako tady jeden kolega :)
Myslím že ten o kterém jsem mluvil ( PK cars) má ne 998 , 996 SP , dle toho co říkal, těžko říct, jetsli to servisoval, ale protože je to pro něj spotřebák, tak možná ani ne ..
U Ducati je problém v tom když motorka stojí a nejezdí , ta naše má ten tvrdochrom v hajzlu hlavně z důvodu toho že hodně stála , pokud víš , tak motor u Ducati špatně , řekl bych vůbec nemaže několik sekund po nastartování právě tyto vahadla a celej vršek motoru ... prostě než se tam ten olej natlačí jede to kov na kov, proto se má používat vyloženě celkem dost drahej olej Shell ted přesně nevím tu viskozitu ... ten totiž jako jedinej zanechává jemnej film i delší dobu a šetří tuhle povrchovou úpravu ... bohužel naše Ducna většinou stála a moc nejezdila, proto když se třeba po měsíci protočila, vznikl tento problém ... jinak rozvody atd. vždycky včas...
To jsou prostě specifikace Ducati .. rozhodně nejsem odpůrce :) , pouze obchodník ... já bych Ducati doporučil zkušenýmu motorkáři co ví co chce a co je potřeba a nebude to ojebávat , (něco jako ty), rozhodně ne začínajícímu, navíc studentovi ...
můj názor .... a říkám to každýmu kdo přijde k nám i na Benelli , možná svou blbostí jsem ji ještě neprodal ... prostě každýmu řeknu: Hele tohle není motorka na cestu do Chorvatska .... je to pro fandu na občastné projetí nejlépe jako druhá motorka třeba ještě k Ferarri v garáži... a po této větě každej uteče :)
musím asi začít říkat, že je to ideální na street atd. :D
špatně, říkej že k benelli ferari zdarma :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749
Velmi dobře znám člověka (a pan Arnošt ho velice dobře zná taky), od kterýho tu Duknu má a ten by do ní neinvestoval ani korunu, prostě typickej pozér, párkrát se na ní povozit aby ho na ní bylo vidět, ale rychle ji prodat než by bylo potřeba do ní dát byť jen jedinou korunu... Prostě bohužel typickej přístup těchto lidí. A kvůli takovým má ta motorka neprávem tu poruchovou pověst. Ale to jsem se zbytečně rozpovídal, chtěl jsem říct to, že ta motorka pravděpodobně krom výměny oleje nikdy ani servis neměla, proto s ní byly takový trable. Napřed odešel regulátor dobíjení (bolístka modelu 916, u 996 už řešeno japonským) a pak se mu zadřelo ložisko na klice - to je asi smůla jeho motorky.
Jinak o tom oleji máš pravdu, je to hlavně problém předního válce kterej je skloněnej a tam se to prvních pár sekund maže opravdu jen ulpělým olejovým filmem. Proto Ducati doporučuje Shell 15W-50. Jinak já taky jezdím dost málo, v zimě mi půl roku stojí a v létě ji taky třeba nahodím až po 2-3 týdnech, protože motorky střídám, takže doufám, že u mě se případné počáteční "ošoupání" vahadel pravidelným servisem podchytí včas.