paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749
 
9.12.2007 v 06:38
Zdravím všechny. Mám takový dotaz. S italskýma motorkama nemám žádné zkušenosti. Nedávno jsem se zakoukal do 749 a docela jsem uvažoval o koupi, ale přečetl jsem si pár diskuzí tady na fóru a teď nevím. Fakt jsou tyhle motorky tak náročný na údržbu? Já vím: když jí miluješ není co řešit, ale já jsem student, a když už si ušetřím na motorku tak na ní chci jezdit a ne se na ní chodit dívat do garáže a peníze na mega drahý servisi rozhodně nejsou. Takže furt tady jsou japonci. Díky všem co písnou. Mějte se. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

18.12.2007 v 14:24 | Nahoru | #1
DavR1> no, Kolda má 916 SPS tak jak jsem Ti psal, jako o 996 o ní mluví proto, že v roce 1998 měla 916 SPS objem 996 ccm ;)
Velmi dobře znám člověka (a pan Arnošt ho velice dobře zná taky), od kterýho tu Duknu má a ten by do ní neinvestoval ani korunu, prostě typickej pozér, párkrát se na ní povozit aby ho na ní bylo vidět, ale rychle ji prodat než by bylo potřeba do ní dát byť jen jedinou korunu... Prostě bohužel typickej přístup těchto lidí. A kvůli takovým má ta motorka neprávem tu poruchovou pověst. Ale to jsem se zbytečně rozpovídal, chtěl jsem říct to, že ta motorka pravděpodobně krom výměny oleje nikdy ani servis neměla, proto s ní byly takový trable. Napřed odešel regulátor dobíjení (bolístka modelu 916, u 996 už řešeno japonským) a pak se mu zadřelo ložisko na klice - to je asi smůla jeho motorky.
Jinak o tom oleji máš pravdu, je to hlavně problém předního válce kterej je skloněnej a tam se to prvních pár sekund maže opravdu jen ulpělým olejovým filmem. Proto Ducati doporučuje Shell 15W-50. Jinak já taky jezdím dost málo, v zimě mi půl roku stojí a v létě ji taky třeba nahodím až po 2-3 týdnech, protože motorky střídám, takže doufám, že u mě se případné počáteční "ošoupání" vahadel pravidelným servisem podchytí včas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749

18.12.2007 v 14:43 | Nahoru | #2
Ducatista> to si mi ještě připoměl další závadu co měla naše Ducna :) .. zničeho nic se povoli altík na klice a udělal tam trošku neplechu :D naštěstí kolega co to zrovna řídil duchapřítomě motor okamžitě zhasnul , jako ohnout kliku :puke: ...
To prej se u 916 musí občas sundat víko a altík na klice preventivně dotáhnout *no*
.. no prostě Ducati :) pak to někomu prodej a von mi to omlátí o hlavu jako plný zkrytejch závad ... u těch novějších prej už tohle nehrozí.
Ale jinak bráníš to statečně .. to se musí nechat :) *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist