Povolenej rotor alternátoru jsem zažil i na 748 s novým typem alternátoru než měla 916 a je lepší to při každém servisu dotahovat na spávný moment. Jinak na bratrovu 900 SS se ta potvotra povolila taky, ale tam ten motor má najeto skoro 75.000 km. Když jsem ho před měsícem vyndaval a otevřel tak válce bez opotřebení, ložiska na klice super a krom pístních roužků není co moc na motoru řešit. Myslím ale že motor při takovém nájezdu km má nárok na nové kroužky, nebo ev. pístní sadu. 955 ev. 985 ?? :D :) :D :) :D *yes* .
Jinak ducati nepatří mezi neporuchové motorky. Nepatří ani mezi top výkoné ale je to kombinace výtečného podvozku, dobrých brzd a určitě charakterního motoru co dohromady dává jedinečný celek. A kdo se o ní dobře stará ,neojebává servis, olej, a vše ostatní musí být spokojený. Pravada je že oproti japonské motorce jsou nákdy vyší. Ale co ? Kdo si koupí Ferrari tak taky nebrečí když provoz nestojí jako sousedovo Fabie :D