tak mě napadlo, že by jsme si tady mohli společně dávat tipy,vychytávky a rady ohledně nového modelu, čerpám inspiraci, neb jsem se stal nedávno majitelem modelu 2008+
PS:Prosím nezasírat nezasvěcenými,díky...
Koukam ze nektery opicky jsou lehce hladovejsi
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Mam pritelkini asi 450 km po dlanici, tak jsem si rikal ze si poridim neco na nizkou hladinu letu....
Ale s touhle konzumaci opicky by me vylet stal jen asi 2 litry na gumach....
Ale co by clovek neudelal pro ko....y
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
E: kus chybejiciho textu (teprv druhe pivo)
Naposledy editováno 14.06.2013 21:57:50
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
Uvažuju, že dám Brembo Brzdové Destičky BREMBO silniční přední Slinutý kompozit směs SC 07SU27SC
nebo LucasTRW LUCAS MCB752SRQ
Bendixy už nikdy-na předešlý Buse mi zkroutily kotouče...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Za mě na Busu patří Beringer.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Ty Bremaba SA, v čem je to jiný oproti CS?
Kolik cca Km najedeš na jedny desky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Dle ELIT, kde je beru já, mají Bremba tři typy značení SA (sinter metal pro silnici), SC (sinter metal pro silnici / okruh) a RC (carbon ceramic pro závodní účely). Jak jsem psal výše, mě na GiXeRu vydrží SC cca 5 - 6000 km. Kamarádům SA vydrží hrubě přes 10.000 km. Odjezdil jsem na motorkách už hodně značek destiček a nejlepší z aftermarkétových desek se mi osvědčily právě Bremba (bavím-li se o použití do OEM brzdičů).
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Bude to na novým modelu stejný?
Kosti jsou tam identický a změny na podvozku(délka kyvky,z. tlumiče ap.) se na 08+ dělat neměly, co jsem zjišťoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Bendix asi 14tis.
Kola už čekaj na funglovky Angel ST
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
a tady rozjíždim projekt, na bezloukoťové uložení př. kola
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
PS: co s takto blbě promáčklou nádrží???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Když se to začne opravovat(vymáčknutí zpět), tak mám trochu bobky, aby to v tom místě zevnitř nezačalo reznout a do lakování se mi nechce...
No každopádně, když jsem si je jel vyzvednout, museli to předělat, nebyl jsem 100% spokojen, to tečdy nejsem ani teď, ale oni už by to lépe neudělali...Neni to špatný, ale musel jsem to ještě dolešťovat v garáži a stejně to ještě neni úplně 100%, asi jsem moc náročnej...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Petřičák píše: Co se týče provozní špíny, zdaleka nejvíc u mě vede odlétané mazivo pod kulisou spojky co zakrývá ozubené kolo sekundárního řetězu na výstupu z převodovky. Když jsem to měl při výměně řetězovky rozebraný, až jsem se divil, že to vůbec může normálně fungovat. Na některých místech byly nánosy 1 až 2 cm silné a dokonce jsem tam našel i přilepený kámen z brněnského kačírku. O zadním kole ani nemluvě, tam jsem snahu mít ho čisté rovnou vzdal, protože bych to musel dělat při každém čištění a mazání řetězu.
Edit: K těm pneumatikám, jde to i levněji.
vím o čem mluvíš...
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+
Naposledy editováno 02.07.2013 08:35:07
beeemik píše: Bremba bych nedoporučoval,rikal jsem si jak si pobrzdím a byl jsem nas...,jsou hlučný,a při dobrždování vibrujou do vidlice,sundal jsem je po necelem 1000km.Mam je doma klidně ti je dám.Uz mám druhé Bendix MF306 a jsem celkem spokojenej.Ma originálech jsem najel 18tis.a na
Bendix asi 14tis.
Stejná zkušenost na RSV1000R Factory 04, v rad. brzdičích Brembo desky Brembo a je to strašný co to bratrovi dělá, je to kua nepříjemný, z 200+km/h je to OK, ale při dobržďování ti vibrujou řidítka do rukou, na chvíli se to zlepšilo, když jsem lízl pilníkem náběhový hrany a na desce dosedací plochy, jenže po ujetí cca 500km se to objevilo znova
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/27/165141_315884.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2013/27/165142_315885.jpg)
Naposledy editováno 02.07.2013 08:46:26
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |