globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hayabusa 08+
11.6.2013 v 13:10
Zdarec pardálové,

tak mě napadlo, že by jsme si tady mohli společně dávat tipy,vychytávky a rady ohledně nového modelu, čerpám inspiraci, neb jsem se stal nedávno majitelem modelu 2008+


PS:Prosím nezasírat nezasvěcenými,díky...

Blokovaní uživatelé: burdus

(reakce na) Hayabusa 08+

14.6.2013 v 17:33 | Nahoru | #31

adahaya píše: tak tak mi pneu vydrzi neco kolem 2000-2500km,ale mam jen supercorsy sc2 nebo bridge r10,ale zase se povozim



Kurňa co s těma motorkama děláte že to furt měníte?

(reakce na) Hayabusa 08+

14.6.2013 v 21:56 | Nahoru | #32
Smrči-GSX-F> jasan.

Koukam ze nektery opicky jsou lehce hladovejsi asi ze Somalska nebo co

Mam pritelkini asi 450 km po dlanici, tak jsem si rikal ze si poridim neco na nizkou hladinu letu....

Ale s touhle konzumaci opicky by me vylet stal jen asi 2 litry na gumach....

Ale co by clovek neudelal pro ko....y

E: kus chybejiciho textu (teprv druhe pivo)

Naposledy editováno 14.06.2013 21:57:50

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

15.6.2013 v 20:21 | Nahoru | #33
tech gum se neboj milanmagna jezdi bezne na gumy 20 000 km a ja sem kdysi mnel dunlopy208 zadek 9 000 a predek 11 000 zalezi jak jezdis

Hayabusa 08+

15.6.2013 v 20:26 | Nahoru | #34
me se to toci okolo 10-13t

(reakce na) Hayabusa 08+

15.6.2013 v 22:30 | Nahoru | #35
stanikk> Jo o tom jsem cetl ale chtel bych videt jeho styl jizdy kdyz najede 20tis na zadek to asi do 3tis otacek nakope 6tku a jede 90... Jinak to nechapu... Na zadek ja osobne dam 7tis s RoadSmartama II na predek to same pokud se od pul nadrze dava zase plna na RoadSMart I jsem na zadek daval 9tis... A predek 11tis... Nemuzu si pomoct ten jejich slibenej lepsi km vykon nevim kde vzali... Ale beru II pac lip drzi na vode nez I.

Hayabusa 08+

16.6.2013 v 08:00 | Nahoru | #36
prdlajs 90..

Proste jezdi plynule, bez rychlych zmen a vynechava dalnici atd..

(reakce na) Hayabusa 08+

16.6.2013 v 13:11 | Nahoru | #37

adahaya píše: tak tak mi pneu vydrzi neco kolem 2000-2500km,ale mam jen supercorsy sc2 nebo bridge r10,ale zase se povozim


... a vo tom to je

2 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

17.6.2013 v 23:17 | Nahoru | #38
jaký desky dáváte na předek?

Uvažuju, že dám Brembo Brzdové Destičky BREMBO silniční přední Slinutý kompozit směs SC 07SU27SC

nebo LucasTRW LUCAS MCB752SRQ

Bendixy už nikdy-na předešlý Buse mi zkroutily kotouče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

18.6.2013 v 08:44 | Nahoru | #39
mari> BREMBO SC dávám na GiXeRo a jsou super. Ale při svižný jízdě rychle mizí, u GiXeRa je měním s každým olejem. Počítej s tím, že jsou při pomalejší jízdě (jízda po městě, apod.) hlučnější, ale ne že by pískaly - prostě slyšíš jak šustí / drhnou. Jinak 100% výkon podají až po zahřátí, za studena je účinnost průměrná. Kámoši na ZZR1400, FZ1 a B12 dávají BREMBO SA a jsou spokojený (ten na FZ1 by prý už jiný nechtěl).
Za mě na Busu patří Beringer.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

18.6.2013 v 09:05 | Nahoru | #40
Smrči-GSX-F> no ty Lucasy mají být taky dost měkký a rychleji ubývat, ale zase by to mělo líp brzdit...A jsou za hodně dobrý peníze, ale to nepíšu proto, že bych chtěl na brzdách šetřit, chci tam něco co funguje a nezkurví mi to kotouče a pokud by byly Lukasy OK neni co řešit...

Ty Bremaba SA, v čem je to jiný oproti CS?

Kolik cca Km najedeš na jedny desky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

18.6.2013 v 09:25 | Nahoru | #41
mari>
Dle ELIT, kde je beru já, mají Bremba tři typy značení SA (sinter metal pro silnici), SC (sinter metal pro silnici / okruh) a RC (carbon ceramic pro závodní účely). Jak jsem psal výše, mě na GiXeRu vydrží SC cca 5 - 6000 km. Kamarádům SA vydrží hrubě přes 10.000 km. Odjezdil jsem na motorkách už hodně značek destiček a nejlepší z aftermarkétových desek se mi osvědčily právě Bremba (bavím-li se o použití do OEM brzdičů).

(reakce na) Hayabusa 08+

18.6.2013 v 09:55 | Nahoru | #42
Smrči-GSX-F> OK

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

18.6.2013 v 18:27 | Nahoru | #43
bremba jsou ok

(reakce na) Hayabusa 08+

18.6.2013 v 18:34 | Nahoru | #44
adahaya> dáváš směs SA, nebo CS?

Hayabusa 08+

20.6.2013 v 12:20 | Nahoru | #45
chci dát kratší kosti na přepákování z.tlumiče , pro mírné zvýšení zadku, na předešlé Buse(starší model)jsem to měl o cca 3mm na kostech= cca 1,5cm na zadku.

Bude to na novým modelu stejný?
Kosti jsou tam identický a změny na podvozku(délka kyvky,z. tlumiče ap.) se na 08+ dělat neměly, co jsem zjišťoval...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

25.6.2013 v 21:12 | Nahoru | #46
Bremba bych nedoporučoval,rikal jsem si jak si pobrzdím a byl jsem nas...,jsou hlučný,a při dobrždování vibrujou do vidlice,sundal jsem je po necelem 1000km.Mam je doma klidně ti je dám.Uz mám druhé Bendix MF306 a jsem celkem spokojenej.Ma originálech jsem najel 18tis.a na
Bendix asi 14tis.

Hayabusa 08+

25.6.2013 v 21:25 | Nahoru | #47
Kamaradovi jsme dali na T.Tiger označení SA a byl nemile překvapen jak rychle u zmizeli cca 8tis.Hrozně prášili a dokonce mu piskali.
Je vtipný jak má každej jinou zkušenost.

Hayabusa 08+

28.6.2013 v 00:22 | Nahoru | #48
Tak už zase kutim, momentálně mám dořešený držáky nosiče na TopCase, nechtěl jsem kupovat novej, když jsem si nechal ze starýho modelu...






Kola už čekaj na funglovky Angel ST






a tady rozjíždim projekt, na bezloukoťové uložení př. kola






PS: co s takto blbě promáčklou nádrží???
Když se to začne opravovat(vymáčknutí zpět), tak mám trochu bobky, aby to v tom místě zevnitř nezačalo reznout a do lakování se mi nechce...




Hayabusa 08+

28.6.2013 v 08:25 | Nahoru | #49
tak ty kola vypadaji paradne..

hele nadrze jsem videl delat celkem pekne nekde na netu.. nalepili tam takovej plastovej knot a vytahli ven.. takze odpadlo navarovani terciku.. to jsi asi myslel tim naslednym reznutim vnitrku.. ?

Hayabusa 08+

28.6.2013 v 09:59 | Nahoru | #50
Hale, ty kola: Kde, jak dlouho a cena?

Hayabusa 08+

28.6.2013 v 23:43 | Nahoru | #51
kola jsem odvezl k Plzni do Holýšova, je tam pneuservis, co se tím zabývá, dalo mi docela práci tady někoho v okolooí sehnat, protože posílat někam do tramtárie se mi to nechtělo...

No každopádně, když jsem si je jel vyzvednout, museli to předělat, nebyl jsem 100% spokojen, to tečdy nejsem ani teď, ale oni už by to lépe neudělali...Neni to špatný, ale musel jsem to ještě dolešťovat v garáži a stejně to ještě neni úplně 100%, asi jsem moc náročnej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

30.6.2013 v 22:07 | Nahoru | #52

Petřičák píše: Co se týče provozní špíny, zdaleka nejvíc u mě vede odlétané mazivo pod kulisou spojky co zakrývá ozubené kolo sekundárního řetězu na výstupu z převodovky. Když jsem to měl při výměně řetězovky rozebraný, až jsem se divil, že to vůbec může normálně fungovat. Na některých místech byly nánosy 1 až 2 cm silné a dokonce jsem tam našel i přilepený kámen z brněnského kačírku. O zadním kole ani nemluvě, tam jsem snahu mít ho čisté rovnou vzdal, protože bych to musel dělat při každém čištění a mazání řetězu.

Edit: K těm pneumatikám, jde to i levněji.



vím o čem mluvíš...










(reakce na) Hayabusa 08+

1.7.2013 v 08:18 | Nahoru | #53
mari> Tuhle špínu už na Buse dávno neznám...

Hayabusa 08+

1.7.2013 v 22:48 | Nahoru | #54






















1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

1.7.2013 v 23:23 | Nahoru | #55
koukam ze s tim zvysenim riditek jsme premysleli stejne.. o kolik jsi to dal hore?

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 07:01 | Nahoru | #56
CobrettiCZ> udělej to 2cm, pokud máš origo brzd. hadice...

Jsem takhle chodil po garáži a hledal, z čeho to udělat, až to dopadlo takhle, kdo může říct, že má na mašině nějakej doplněk ze dřeva a ještě ušlechtilýho...

1 reakcí na tento příspěvek Hayabusa 08+

2.7.2013 v 07:56 | Nahoru | #57
mas to pekne.sledujem že folie si mal asi dost.to som rad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 08:34 | Nahoru | #58
pacik1> jj ještě trošku zbylo,ale řekl bych, že to máš lépe vystřižené, já to dělal v garáži tupejma a rezatejma nůžkama, prostě lenost dojít si domu pro lepší...

Naposledy editováno 02.07.2013 08:35:07

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 08:36 | Nahoru | #59

beeemik píše: Bremba bych nedoporučoval,rikal jsem si jak si pobrzdím a byl jsem nas...,jsou hlučný,a při dobrždování vibrujou do vidlice,sundal jsem je po necelem 1000km.Mam je doma klidně ti je dám.Uz mám druhé Bendix MF306 a jsem celkem spokojenej.Ma originálech jsem najel 18tis.a na
Bendix asi 14tis.



Stejná zkušenost na RSV1000R Factory 04, v rad. brzdičích Brembo desky Brembo a je to strašný co to bratrovi dělá, je to kua nepříjemný, z 200+km/h je to OK, ale při dobržďování ti vibrujou řidítka do rukou, na chvíli se to zlepšilo, když jsem lízl pilníkem náběhový hrany a na desce dosedací plochy, jenže po ujetí cca 500km se to objevilo znova










Naposledy editováno 02.07.2013 08:46:26

(reakce na) Hayabusa 08+

2.7.2013 v 08:47 | Nahoru | #60
mari> nemaj strach.mam to take iste.netrvalo mi to viacej ako polhodinu.ale ked pojdes 300 cez mesto tak si to nik nevsimne.hlavne že to plni svoj ucel a neodieraju sa tie stupacky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist