pre teba najlepsie je si osahat niektoru v reale a vybrat potom, tu ti kazdy bude radit co pozna zo skusenosti, co vsak nikdy nebude objektivne pre teba.
2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
Jede to skoro jako sport, brutální zátah, dobrý brzdy, pohodlný posez, nic tě z něj nebolí.
Pravda, do terénu to moc není, ale když jsme v Alpách narazili na kus šotoliny, která vystřídala asfalt, taky jsme to dali.
Zkus o tom popřemýšlet a případně se na tom někde svést.
Myslím, že by to byl dobrý nenásilný přechod a ta motorka určitě není nudná
Zdravím
to není frajeření, to je realita..........bo mě by ten výkon a zvuk a hratelnost SS chyběla a cesták by mě pak třeba omrzel. Prostě bez SS to nejde, člověk na tom lítal leta, tak by to bez něj už nešlo
Na druhou stranu na SS se moc cestovat nedá, ikdyž jsou satani, co to dávaj . Takže, ať to je Varan, DLko, BMW, nebo jiné cest.enduro, je to na tom neskutečná pohodička a kdo zkusil, ví
Jak tady kdysi už někdo psal o ježdění na techto strojích : "pozor, silně nakažlivé"
a je to tak
Naposledy editováno 22.06.2013 13:13:36
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Idealni kombinace je oboji, ale proste není to zajimave, když pominu ekonomiku, proste nemuzes jezdit na dvou motorkach najednou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Neo píše: tomassek.32> cau, jsem na tom uplne stejne. Minuly vikend jsem koupil Varana a v garazi mi stoji RF 900. Erefo je super, jede jak krava a to je ten problém, furt jezdim mimo předpisy... Varadero je skvely, ale tezky. 265 kilo není pro každého a je dost vysoke. Ale hodne jsem zpomalil. I ve 120 je to prca. Jel jsem s tim nejvic 170 s bocnima kuframa a uz se to zacalo vlnit, jak uzovka Erefu je to i ve 280 jedno
Idealni kombinace je oboji, ale proste není to zajimave, když pominu ekonomiku, proste nemuzes jezdit na dvou motorkach najednou...
proč by jsi nemohl jezdit na obou motkách najednou ?
tomassek.32 píše: má tu někdo zkušenost, že má doma cesťáka i sporta?
jo mam,kompromis neexistuje
nejlepší je pak na cestaku nahanet ty co to neumej na SS a myslej si jakou jedou palbu
a cestovat se da v pohodě i na SS,už jedu několikátou dovolenou a jel bych jen na tom.
není problém denne 500 km.jen nesmis jet pomalu jinak to unavuje. (bavim se o GSXR) ZX 10 je vetsi prkno.
Naposledy editováno 23.06.2013 09:24:11
Spotřeba za celou dobu 5,8 l a to ji hodně točím a spiš jsem měl tendenci závodit v těch krásných zatáčkách. Motorka je pohodlná jak okolo komína, tak na dlouhe cesty. A pokud máš trochu závodní srdce, tak Triumph tě určitě nezklame ani zde a budeš klidně stíhat supersporty a to hlavně v těch technických pasážích.
Naposledy editováno 23.06.2013 10:23:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prechod ze supersportu na cest.enduro
Ale já Varadero pořídil, protože česká silnice. Hezkej asfalt zajímavě nakroucenej tu v okolí není. Pokud chci na zajímavou cestu, do zajímavých scenérií, musím na silnice 2 a 3 třídy a tam bych se na čemkoliv sportovnějším utrápil. A že Varadero nejede? To jsou kecy lidí, který za to neumí tahat...
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
1 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
majanko píše: Jako majitel Varadera na něho nedám dopustit.Právě ta univerzálnost /ani ryba ani rak, tak to je teda blbost... /
to je věc názoru, pro mě bylo Varadero hodně dlouho až ikonická motorka a obraz dokonalosti a i teď je to pro mě ještě cestovatelský pojem, ale jak jednou prohlásil muj exVaranofilní kamarád "Pak jsem si sednul na tvoje KTM a celej muj život byl najednou v troskách, proč mi to *urva děláš, doteď mi stačil Varan.."
A o tom to je, někomu prostě Varadero a jiný podobný mašiny STAČÍ - jenom sranda
pojezdil jsem co šlo (exmotorbazarník) a prostě KTM má všechno co já od motorky potřebuju a to je NAPROSTÁ univerzálnost kdy můžu vyjet z naprostých ho*en rovnou na vyžehlenej asfalt a jen co ze mě odpadá bahno směle polítal s kelímkama nebo nahodit kufry a za týden nazdar. Jediný co tu motorku limituje je jezdec a obutí. Nic víc.
http://www.motorkari.cz/profil/?uid=65923
Naposledy editováno 24.06.2013 14:43:38
Neo píše: Romário.CBR> No, když jedna stoji v garazi, tak se sebrat jet do garaze to vyvexlovat, a zase za par dni znova je to proste dilema. A garaz nemam u baraku abych mohl každý rano prijit a rict, ze dnesnim vitezem je ....
taky ji nemám u baráku a motorky losuju podle nálady toho daného dne. Samozřejmě toho víc najezdím na na Dlku, pak teda fárošek brblá
Jinak pokud na tom enduru moc nelpíš, litrovej Fazer je na cestování super mašina..
tomassek.32 píše: má tu někdo zkušenost, že má doma cesťáka i sporta?
mam gsxr 750srad a cagivu elefant 750 a slon me ted bavi o dost vic nez srad, tak porad premyslim jestli srada neprodat. Jenze ja si ke svym strojum vytvarim citovy vztah a tak to asi nedokazu a budu si je muset nechat obaNaposledy editováno 24.06.2013 23:57:39
2 reakcí na tento příspěvek Prechod ze supersportu na cest.enduro
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |