Ahoj, zajímá mě Váš názor. Chtěl bych si pořídit cestovní enduro za rozumnou kačku, zatím na vyzkoušení a pak se uvidí jestli to bude správná cesta.
Vybírám z těchto moto:
Honda XL 1000 Varadero - jel jsem na něm, líbí.
Suzuki DL-1000 - jezdil jsem na 650, jelo se mi pěkně ale vzhled je takový .....?
Aprilia Caponord 1000 - jen jsem seděl , a moc se mi líbí, hlavně jich moc není.
BMW GS - je moc pěkná, ale pro účel vyzkoušení poněkud drahé.
Zkušenosti, pocity ? Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Z toho ci si napsal je Enduro akorat Caponord a Bawo. Skoro bych rekl ze Caponorda za rozumnou kacku nesezenes, stary GS s hranatym svetlem z avie myslim jo.
Otazka co chces jezdit za tereny.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Capt.Orr píše: No já jen že sice Strom není žádnej krasavec, ale hodláš se u toho pozorovat, nebo jezdit?
Nebudu stát před výlohou , jen jsem psal můj pohled na věc.
Budu jezdit většinou silnice i nižších tříd a občas polňačku.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Klásek překvapil,jakto že neprefureš svou značku?
Tyhle témata jsou asi věčný.
Řekl bych to jednoduše:Zkušenosti a pocity jiných jsou ti v podstatě k hovnu.Ty budeš jezdit,tobě musí vyhovovat.Vybral jsi samé premianty,ani jedna z nich není průser.Pak už je to o tom,jaké vlastnosti preferuješ.Co skousneš a co ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Pro autora diskuze je tady poučné vlákno.Je tam řečeno téměř vše podstatné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Oproti GSu,DL,Varanovy
Nejmenoval jsem Caponord jelikož tu motorku neznám..
pekl024> směju se proto ,jelikož vím že je rozdíl mezi opravdovým cestovním endurem(KTM adventure,BWM gs800... a pak tema cestovníma endurama co jsou jen na silnici(XL,DL,TDM....) což je duležité si ujasnit zda chces cestaka ze kterym se dostanes "vsude" a nebo cestovním motorku z vysokym zdvihem pro pohodlí pri horsích cestach...
Naposledy editováno 22.06.2013 10:55:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Za doporučené vlákno děkuji, zajímavé čtení.
Seděl a jel jsem na všem krom té Aprilie, jelikož nebyla k mání, když jsem přecházel ze 650. Navíc jsem měl možnost otestovat Varana a GS 1200 u kámošů (nejen na jednu jízdu).
Za mě asi ta Suzuki ale asi bych se nebál ani toho Caponorda, je v něm motor rotax a ten něco vydrží.
Varan je fajn mašina, ale cenově někde jinde. BMW GS?-nepšišel jsem mu na chuť, je to jako když jedeš autem co má 2kola (můj názor co nikomu nenutím) a navíc kurwa stojí chachtáků jako hrom a když koupíš holobyta a chceš nějaké doplňky tak se Ti protočí panenky.
1 reakcí na tento příspěvek Výděr cestovního endura
Jen se to ojetý ještě ani neprodává .. a nový je zábava za víc jak 200tis :-/ .. což už pro mě nejsou rozumný kačky na zábavu ...
KLASEKml píše: Anti> No ja po nem pokukuji uz hodne dlouho. S tehle velkych cestovnich endur ma nejniz posazene sedlo coz je sice fajn, ale i tak si myslim, ze bude na me moc vysoky. Napsal jsem zpravu vsem, co jsou tady registrovani Zlinaci a maji caponordy, jestli bych mohl prijet si zkusit sednout, ale zadna odpoved. Ani si to jeste neprecetli.
tak to me docela zajima dej vedet ja jsi dopadl sedlo to ma 82 cm od zeme jeste se da pouzit kit na snizeni http://www.ready2ra...000-CAPONORD-01-40mm a muzes se dostat na nejakych 78 cm a sedlo by slo urcite taky trochu upravit kdyz tak zkus kontaktovat http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=58284 ten si to myslim taky uz snizoval a nezapomen mi dat vedet jak si dopadnul fakt me to zajima klidne i do soukrome zpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
no je fakt, že názor na Varana máš zkreslený celkem dost, je fuk jestli jde o karbec nebo stříkačku, ale to véčko má proti o 14 koní slabšímu boxerovi v 1100GS prostě koule a odpich. A s těma otáčkama jsi taky trochu vedle motor toho pobere opravdu hodně a je kultivovanější a méně ucukaný jak třeba u DL-1000.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výděr cestovního endura
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | Dnes v 14:18 jetam |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |