Přijel jsem domů a vzpoměl jsem si, že jsem zapoměl vyzvednout manželku z práce. Měl jsem tričko a trenky, do práce je to pár km, tak jsem jen obul tenisky a vyrazil jsem. Najednou se mi zdálo že zvuk motoru je takovej ostrej, občas vynechal válec a trochu to škublo. Na první křižovatce to chcíplo, smrděl benzín a volnoběh vůbec nedržel. Nastartoval jsem jen s trochu otevřeným plynem, zvuk jak traktor s děravým komínem. Bez plynu ani neškytla, jen blikalo FI.
Dorazil jsem na místo srazu a odbočoval jsem ze silnice doprava do pravého úhlu na parkoviště, jel jsem na jedničku, hodil jsem nohu pod řadičku že tam kopnu neutrál, v té chvíli mě to najednou chcíplo, a teď nevím proč se to stalo, ale najednou jsem se válel na pravým boku.
Je možný že se seklo zadní kolo a v tom malým náklonu to ustřelilo? Taky mi připadlo, že se mi nějak zkřížili řidítka nebo co. Motorku jsem jen položil, nikam se neodšoupala, zůstala na štěstí na jednom místě.
Ale:
1) Po tom co jsem ji zvedl už šla nastartovat normálně - nechápu. Domů jela normálně, zkusím radši vyměnit svíčky, ale proč se objevil ten problém se škubáním netuším.
2) spadla na brzdovej pedál kterej se bohužel ulomil, tak se chci zeptat, kde ho v Brně zavařit, novej na Partsdepot stojí přes 2 litry, to se mi zdá dost ale jinde jsem ho nenašel.
Mám SV1000, nemohl bych použít pedál z 650?
3) Při pádu jsem stačil seskočit, ale jak jsem měl tenisku pod řadičkou, tak jsem ji tím vytrhnutím dostal do polohy že trčela kolmo nahoru. Šla sice vrátit zpět, ale nevím jestli jsem něco neulomil, nějakej trn, nebo jestli se neprotočila na ose, protože se mi pak při řazení zdálo, jako by byla posazená cca o centimetr víš (možná se mi to jen zdálo, protože jsem zároveň roztrhl tenisku na nártu, tak jsem pak řadil prakticky bosou nohou)
no a jak to bývá samozřejmě že tam postávala hromada lidí, samozřejmě že jsem se svalil před auto ženské, která chtěla vyjet z parkoviště a dávala mi přednost, všichni se na mě dívali jak na idiota, včetně manželky, která se ke mě nejdřív vůbec nehlásila, a přišla teprve až se davy rozešly.
A dík klukovi na skůtru, kterej u mě zastavil a zeptal jsem jestli jsem v pořádku, i když vzhledem k okolnostem se asi neptal ani tak na stav mého těla jako spíš ducha...
Se ti zastavilo zadní kolo proto, že byly malé otáčky dvouvály jsou na malé otáčky chulostivější něž víceválce.Když jsem se seznamoval s mojí mašinou tak v malý rychlosti na sněhu po ubrání plynu se mě kolo taky zastavilo.To víš jsou to jenom 2 písty velkýho průměru.
2 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot
Jedem takhle tři z práce z ostravy na slovenský harmanec
asfalt čistý, na nebi ani mráček, nálada všech bezvadná a za hranicema jedem něco přes kilečkopade a já uprostřed.
Kochám se krajinou, udržujem plynulé tempo, když tu zatáčka za zatáčkou a já si nevšim, že to kolega předemnou zavřel (bo sem čuměl po kikinách na jedné zahradě)......píííísk, pííísk, pěkně svým předním kolem mezi vejfuck a kolo kolegy, zlekl jsem se a podržel brzdu a hodil ukázkovou tlamu
motorka probroušené plasty, já obě ruce naštíplý, a spešl džíny na morku 4sr nebo jak se jmenovaly, prodřené a obě kolena ááž na kost......
a kdo je potom debil...no jáá
Naposledy editováno 16.06.2013 01:28:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
aifel202 píše: Také přispěji do mlýna kompotů
Jedem takhle tři z práce z ostravy na slovenský harmanec
asfalt čistý, na nebi ani mráček, nálada všech bezvadná a za hranicema jedem něco přes kilečkopade a já uprostřed.
Kochám se krajinou, udržujem plynulé tempo, když tu zatáčka za zatáčkou a já si nevšim, že to kolega předemnou zavřel (bo sem čuměl po kikinách na jedné zahradě)......píííísk, pííísk, pěkně svým předním kolem mezi vejfuck a kolo kolegy, zlekl jsem se a podržel brzdu a hodil ukázkovou tlamu
motorka probroušené plasty, já obě ruce naštíplý, a spešl džíny na morku 4sr nebo jak se jmenovaly, prodřené a obě kolena ááž na kost......
a kdo je potom debil...no jáá
A kolega to ustal jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
SirIndy píše: A kolega to ustal jo?
kolega v poho1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
aifel202 píše: kolega v poho
pokud jezdíš ve formaci tak to protě musíš pořád hlídat, z tvého pádu mám taky strach zatím co jezdíme tak udržujem vělké odstupy1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
Blade2 píše: Taky něco přidám. Když jsem začínal na Shadowovi 125 dojížděl jsem k benzínce. V klidu si zastavím a začnu naklánět motorku na stojan. Bohužel jsem si ho zapoměl vyklopit, takže jsem držel řidítka, seděl na ní a celou váhu jsem zapíral hlavou o stojan. Ženská za kasou se válela smíchy. Jsem pak radši odjel bez tankování. Bohužel už na rezervu, takže jsem jí ještě tlačil
No a pak ještě jednou jsem kecal s nějakým motorkářem na benzínce. No a za chvíli mě zvedal na štěrku u vjezdu na pole.
Tak to mi těžce připomíná mě napodruhé u benzinky :P s mojí Sůzou Intruder 600 jsem zastavila u stojanu na Shellce, začala naklánět mášu na stojánek a ejhle, on tak jaksi nebyl :D no naštěstí jsem to vychytala a kopla ho tam na poslední chvíli. Kluci co přijeli vedle se na mě uculovali - no jo ženská :D a pak jsem natankovala a řekla si - joo teď si pěkně odjedu ať kluci ví že nejsem žádný béčko, no a samozřejmě jsem se chtěla rozjet, málo plynu a rychlá spojka a chcíp :D no brzdila jsem i očima a rudá jsem byla až na zadku když jsem slyšela ten komentář - no jo ženská - nahlas za sebou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
http://www.suzukisv....00&hilit=porucha
Naposledy editováno 16.06.2013 18:00:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
FI mě občas začne blikat i ve chvíli, když mi motor za studena nenaskočí hned napoprvé. po vypnutí a znovu zapnutí klíčku už to chytne vždycky, start za tepla je v pohodě.
To že to občas nechytne napoprvní za studena, nemůže to být slabší baterkou? jezdím často krátký štreky ani to moc netočím (do práce a zpátky), a baterka by pro dobíjení měla mít nějaký minimální otáčky, u SV cca 5000, ne?
Edit: ještě jsem chtěl zkontrolovat ty svíce, ale dál jak k odpojení fajek jsem se nedostal, protože mám jen klíč na svíčky co používám v autě. U esvéčka se mi zdají dost hluboko, je na to nějaký spešl originál nářadí, nebo stačí nějakej fígl?
s tou přední to bude těžší, protože chladič jde odklopit jen pár centimetrů
Naposledy editováno 16.06.2013 19:06:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
Pokud ti svítí porucha FI a nechytne na poprvé, viděl bych příčinu právě v té chybě FI.
Ale aby ses ujistil, tak vem baterku, nech ji hodit na zátěžák,ale logicky - pokud natočíš, je baterka cajk . Pokud jsi už četl vlákno na suzukisv.cz, tak bych to doporučil rozebrat nádrž, mrknout na čerpadlo, jít po přívodu paliva.
edit: pro přístup ke svíčkám používám nástavec na golu, je v gola sadě - takové to prodloužení. Na něj nasadit nástavec na golu je v něm nějaký "plast", do kterého se povolená svíce uchytí, až ju vytočíš, abys nemusel otáčet mašinu vzhůru nohama . Tento nástavec jsem používal i na řadovém 4V. Na SV je třeba odklopit chladič. Přístup je tam jak na každé mašině - pěkně z prdele, stejně tak an zadním válci. Klasickým svíčákem, co je v nářadí jsem kdysi vytáhl svícu z předního válce na SV650. Na litru to odzkoušené nemám. Pokud jsi dle profilu z Brna, napiš PM, vercajk bych ti mohl půjčit. Případně bys mohl dofičet ke mně do garáže, výměna svíček je otázka max. hodiny. Ale nerad to dělám na teplým motoru - hrozí stržení závitu, tže bys tam musel chvíli postát.
Naposledy editováno 16.06.2013 19:12:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
Když už se v tom budeš rýpat, zkalibruj si i TPS. Doporučuju, pokud jezdíš ve městě. Je na to potřeba bezp. torx bit, sženeš ho v Brně ve Feromatu. Držim palce.
edit:
Odkaz na kalibraci: http://www.suzukisv...;hilit=kalibrace+tps
Naposledy editováno 16.06.2013 20:12:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot
Kra píše: susta.> Ja myslel, ze tohle se nikomu jinemu stat nemuze, jen mne :D Teda, alespon jsem tam nemel motorky kolem. Jsem koupil novy kufr a pri sesedani jsem premyslel, co do nej vsechno dam. Jeste jsem sedel na motce, ale balanc v hajzlu a motka se zacala naklanet jak Titanic. 3 vteriny boje, pak jsem ji polozil :D Navic ji nepostavim ani nahodou, ale az se okolojdouci nasmali, tak mi pomohli :)
To mi pripomnelo, ze kdyz jsem upadl, zustala mi ruka pod riditkem a nemohl jsem ji vyndat. Rakusaci se nastesti nesmali ale rovnou bezeli pomoct. A tim ze to bylo z kopce tak jsme ji museli zvedat ve trech
1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot
Neseděl jsem tři roky na motorce,ale že zapomenu takovou základní věc, to jsem si teda nemyslel.
Suja píše: Nedávno jsem převážel kamošovi Fároše z Pardubic do Brna a zrovna celkem solidně začalo pršet. Projíždím dědinou a hledám zastávku s čekárnou, do které bych se mohl schovat. Hle, jednu jsem našel. Najel jsem do ní a jak jsem už chtěl bejt rychle pod střechou, tak jsem zapomněl na boční stojan a slezl z motorky. to, co následovalo asi už nemusím psát.
Neseděl jsem tři roky na motorce,ale že zapomenu takovou základní věc, to jsem si teda nemyslel.
Ty wole,to je jako by si se šel vych...a nerozepl si poklopec
1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot
1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |