Téma: spadl jsem jak idiot
musím se s váma podělit o svůj včerejší trapas, ale zajímá mě hlavně proč se mi to stalo.
Přijel jsem domů a vzpoměl jsem si, že jsem zapoměl vyzvednout manželku z práce. Měl jsem tričko a trenky, do práce je to pár km, tak jsem jen obul tenisky a vyrazil jsem. Najednou se mi zdálo že zvuk motoru je takovej ostrej, občas vynechal válec a trochu to škublo. Na první křižovatce to chcíplo, smrděl benzín a volnoběh vůbec nedržel. Nastartoval jsem jen s trochu otevřeným plynem, zvuk jak traktor s děravým komínem. Bez plynu ani neškytla, jen blikalo FI.
Dorazil jsem na místo srazu a odbočoval jsem ze silnice doprava do pravého úhlu na parkoviště, jel jsem na jedničku, hodil jsem nohu pod řadičku že tam kopnu neutrál, v té chvíli mě to najednou chcíplo, a teď nevím proč se to stalo, ale najednou jsem se válel na pravým boku.
Je možný že se seklo zadní kolo a v tom malým náklonu to ustřelilo? Taky mi připadlo, že se mi nějak zkřížili řidítka nebo co. Motorku jsem jen položil, nikam se neodšoupala, zůstala na štěstí na jednom místě.

Ale:
1) Po tom co jsem ji zvedl už šla nastartovat normálně - nechápu. Domů jela normálně, zkusím radši vyměnit svíčky, ale proč se objevil ten problém se škubáním netuším.
2) spadla na brzdovej pedál kterej se bohužel ulomil, tak se chci zeptat, kde ho v Brně zavařit, novej na Partsdepot stojí přes 2 litry, to se mi zdá dost ale jinde jsem ho nenašel.
Mám SV1000, nemohl bych použít pedál z 650?
3) Při pádu jsem stačil seskočit, ale jak jsem měl tenisku pod řadičkou, tak jsem ji tím vytrhnutím dostal do polohy že trčela kolmo nahoru. Šla sice vrátit zpět, ale nevím jestli jsem něco neulomil, nějakej trn, nebo jestli se neprotočila na ose, protože se mi pak při řazení zdálo, jako by byla posazená cca o centimetr víš (možná se mi to jen zdálo, protože jsem zároveň roztrhl tenisku na nártu, tak jsem pak řadil prakticky bosou nohou)

no a jak to bývá samozřejmě že tam postávala hromada lidí, samozřejmě že jsem se svalil před auto ženské, která chtěla vyjet z parkoviště a dávala mi přednost, všichni se na mě dívali jak na idiota, včetně manželky, která se ke mě nejdřív vůbec nehlásila, a přišla teprve až se davy rozešly.
A dík klukovi na skůtru, kterej u mě zastavil a zeptal jsem jestli jsem v pořádku, i když vzhledem k okolnostem se asi neptal ani tak na stav mého těla jako spíš ducha...

(reakce na) spadl jsem jak idiot

15.6.2013 v 22:16 | Nahoru | #91
Willik> to se nedá vymyslet

(reakce na) spadl jsem jak idiot

15.6.2013 v 22:23 | Nahoru | #92
Skresa> Co jsi měl za kombinézu, že je po 10m prodřená?

spadl jsem jak idiot

15.6.2013 v 22:38 | Nahoru | #93
Se manželce ani nedivím.My motorkáři jsme neustále v zorném poli většinový populace.
Se ti zastavilo zadní kolo proto, že byly malé otáčky dvouvály jsou na malé otáčky chulostivější něž víceválce.Když jsem se seznamoval s mojí mašinou tak v malý rychlosti na sněhu po ubrání plynu se mě kolo taky zastavilo.To víš jsou to jenom 2 písty velkýho průměru.

2 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 01:25 | Nahoru | #94
Také přispěji do mlýna kompotů
Jedem takhle tři z práce z ostravy na slovenský harmanec
asfalt čistý, na nebi ani mráček, nálada všech bezvadná a za hranicema jedem něco přes kilečkopade a já uprostřed.
Kochám se krajinou, udržujem plynulé tempo, když tu zatáčka za zatáčkou a já si nevšim, že to kolega předemnou zavřel (bo sem čuměl po kikinách na jedné zahradě)......píííísk, pííísk, pěkně svým předním kolem mezi vejfuck a kolo kolegy, zlekl jsem se a podržel brzdu a hodil ukázkovou tlamu
motorka probroušené plasty, já obě ruce naštíplý, a spešl džíny na morku 4sr nebo jak se jmenovaly, prodřené a obě kolena ááž na kost......
a kdo je potom debil...no jáá

Naposledy editováno 16.06.2013 01:28:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 09:21 | Nahoru | #95

aifel202 píše: Také přispěji do mlýna kompotů
Jedem takhle tři z práce z ostravy na slovenský harmanec
asfalt čistý, na nebi ani mráček, nálada všech bezvadná a za hranicema jedem něco přes kilečkopade a já uprostřed.
Kochám se krajinou, udržujem plynulé tempo, když tu zatáčka za zatáčkou a já si nevšim, že to kolega předemnou zavřel (bo sem čuměl po kikinách na jedné zahradě)......píííísk, pííísk, pěkně svým předním kolem mezi vejfuck a kolo kolegy, zlekl jsem se a podržel brzdu a hodil ukázkovou tlamu
motorka probroušené plasty, já obě ruce naštíplý, a spešl džíny na morku 4sr nebo jak se jmenovaly, prodřené a obě kolena ááž na kost......
a kdo je potom debil...no jáá



A kolega to ustal jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 09:30 | Nahoru | #96

SirIndy píše: A kolega to ustal jo?

kolega v poho

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 09:58 | Nahoru | #97
hlavně si v davu nesundavat helmu

(reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 11:03 | Nahoru | #98
aifel202> Aifel nekecej, fima 4SR nikdy nešila stany, takže rifle na Tvou velikost nemohla mít...

A klidně sem napiš, jak jsi sedl známému na motku jako batoh a zatlačil tlumič nadoraz a nafurt

Naposledy editováno 16.06.2013 11:04:57

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 14:21 | Nahoru | #99
Mega trapné, ale běžné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 15:49 | Nahoru | #100

aifel202 píše: kolega v poho

pokud jezdíš ve formaci tak to protě musíš pořád hlídat, z tvého pádu mám taky strach zatím co jezdíme tak udržujem vělké odstupy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 16:02 | Nahoru | #101

Blade2 píše: Taky něco přidám. Když jsem začínal na Shadowovi 125 dojížděl jsem k benzínce. V klidu si zastavím a začnu naklánět motorku na stojan. Bohužel jsem si ho zapoměl vyklopit, takže jsem držel řidítka, seděl na ní a celou váhu jsem zapíral hlavou o stojan. Ženská za kasou se válela smíchy. Jsem pak radši odjel bez tankování. Bohužel už na rezervu, takže jsem jí ještě tlačil
No a pak ještě jednou jsem kecal s nějakým motorkářem na benzínce. No a za chvíli mě zvedal na štěrku u vjezdu na pole.




Tak to mi těžce připomíná mě napodruhé u benzinky :P s mojí Sůzou Intruder 600 jsem zastavila u stojanu na Shellce, začala naklánět mášu na stojánek a ejhle, on tak jaksi nebyl :D no naštěstí jsem to vychytala a kopla ho tam na poslední chvíli. Kluci co přijeli vedle se na mě uculovali - no jo ženská :D a pak jsem natankovala a řekla si - joo teď si pěkně odjedu ať kluci ví že nejsem žádný béčko, no a samozřejmě jsem se chtěla rozjet, málo plynu a rychlá spojka a chcíp :D no brzdila jsem i očima a rudá jsem byla až na zadku když jsem slyšela ten komentář - no jo ženská - nahlas za sebou

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 16:15 | Nahoru | #102
Mám taky zkušenost s pádem v nulové rychlosti. Třetí den po koupi Yukiny jsem s ní jel poprvé do práce, natěšený jak se ukážu s novou motorkou před kolegama jsem přijel do kolárny (stávají tam i motorky) a jak jsem byl zvyklej z pionýra, tak při asi 1km/h jsem zatočil doleva a vzal za přední brzdu abych úplně zastavil. Jenomže jsem si neuvědomil, že kotoučová brzda brzdí úplně jinak než buben u pincka a taky 100kg navíc už něco udělá a ani nevím jak, tak jsem se válel na zemi i s motorkou a při pádu jsem ještě vzal za heft a nezajetý motor (měl najeto asi 120km) jsem hezky protočil téměř k omezovači. Kamarádi co tam stáli a kouřili, tak v první moment nechápali co tam nacvičuju, no ale pak byl výtlem jak prase a ještě asi měsíc si mě potom dobírali

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 17:13 | Nahoru | #103
tak vám díky za příjemně strávené odpoledne dlouho jsem se tak nenasmál jak teď

(reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 17:23 | Nahoru | #104

felixxx píše: pokud jezdíš ve formaci tak to protě musíš pořád hlídat, z tvého pádu mám taky strach zatím co jezdíme tak udržujem vělké odstupy


Já Tě neprosil o radu

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 17:36 | Nahoru | #105
Už to ani nepročítám, nebo tady padnu nad některýma pokusama smíchy, ale vše v dobrém :D Taky sem si užil, to když sem naštěstí jen na Simálovi zapomněl řetěz na zadním kole, a divil se, proč to sakra nejede, a když sem si to uvědomil, tak sem byl líný sesednout a sundával sem ho v sedě na motorce, a jak sem to trošku naklonil, tak mě bacily řídítka do hlavy, mě se zatmělo, podlomily nohy, a už sem se válel. Matka se smíchy mohla umlátit, ještě že to byla neděla, a nikdo další to (snad) neviděl. :D No a na Kentoye sem si couval z průjezdu ven, a jak sem sjel z obrubníku, tak sem zmáčkl brzdu, a ona potvora jak byly otočené řídítka, tak se zastavila moc rychle a začala padat, ale to jsem už udržel, kdybych vyjížděl naopak, tak si pěkně nabiju :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 17:59 | Nahoru | #106
CZepelin> Pokud se ti to stalo na SV1000, tak.....zkoušel jsem ju kdysi roztlačit. Na 2,3, jde zadní kolo do smyku. Nedá se to. Pokud jsi tam měl 1, zdechl ti motor, tak se ti hvizdlo kolo - normální jev. Natož ještě pak v náklonu. Páčky pokoupíš, ale pokud se ti rozesvítila porucha FI - tak příčin může být několik, svíčkou tomu nepomůžeš. Ato že ti opět nesvítí nic neznamená. Mrkni sem:
http://www.suzukisv....00&hilit=porucha

Naposledy editováno 16.06.2013 18:00:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 19:00 | Nahoru | #107
KawaSV> dík za tip, už jsem to taky četl. Jestli najdu ten správnej konektor tak zkusím diagnostiku.
FI mě občas začne blikat i ve chvíli, když mi motor za studena nenaskočí hned napoprvé. po vypnutí a znovu zapnutí klíčku už to chytne vždycky, start za tepla je v pohodě.
To že to občas nechytne napoprvní za studena, nemůže to být slabší baterkou? jezdím často krátký štreky ani to moc netočím (do práce a zpátky), a baterka by pro dobíjení měla mít nějaký minimální otáčky, u SV cca 5000, ne?

Edit: ještě jsem chtěl zkontrolovat ty svíce, ale dál jak k odpojení fajek jsem se nedostal, protože mám jen klíč na svíčky co používám v autě. U esvéčka se mi zdají dost hluboko, je na to nějaký spešl originál nářadí, nebo stačí nějakej fígl?
s tou přední to bude těžší, protože chladič jde odklopit jen pár centimetrů

Naposledy editováno 16.06.2013 19:06:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2013 v 19:07 | Nahoru | #108
CZepelin> pokud ti baterka točí, tak je asi dobrá, ne? Baterka nebude souviset s poruchou FI.
Pokud ti svítí porucha FI a nechytne na poprvé, viděl bych příčinu právě v té chybě FI.
Ale aby ses ujistil, tak vem baterku, nech ji hodit na zátěžák,ale logicky - pokud natočíš, je baterka cajk . Pokud jsi už četl vlákno na suzukisv.cz, tak bych to doporučil rozebrat nádrž, mrknout na čerpadlo, jít po přívodu paliva.

edit: pro přístup ke svíčkám používám nástavec na golu, je v gola sadě - takové to prodloužení. Na něj nasadit nástavec na golu je v něm nějaký "plast", do kterého se povolená svíce uchytí, až ju vytočíš, abys nemusel otáčet mašinu vzhůru nohama . Tento nástavec jsem používal i na řadovém 4V. Na SV je třeba odklopit chladič. Přístup je tam jak na každé mašině - pěkně z prdele, stejně tak an zadním válci. Klasickým svíčákem, co je v nářadí jsem kdysi vytáhl svícu z předního válce na SV650. Na litru to odzkoušené nemám. Pokud jsi dle profilu z Brna, napiš PM, vercajk bych ti mohl půjčit. Případně bys mohl dofičet ke mně do garáže, výměna svíček je otázka max. hodiny. Ale nerad to dělám na teplým motoru - hrozí stržení závitu, tže bys tam musel chvíli postát.

Naposledy editováno 16.06.2013 19:12:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 19:22 | Nahoru | #109
KawaSV> ještě Tě poprosím o upřesnění postupu při diagnostice. Když motor nenaskočí a začne blikat FI, mám nechat klíček zaplej a hned propojit dírky v konektoru? pak na budících naskočí chyba ve formátu COO? ve vláknu na SV je psaný, že se má nejdřív propojit konektor a až potom zapnout klíček, jenže právě tím předchozím vypnutím klíčku tu chybu vymažu, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 19:25 | Nahoru | #110
CZepelin> tak to už ti neporadim, já to nikdy ať na K3, nebo K7 naštěstí dělat nemusel. Napiš bartovi na sv foru dotaz, ten bude vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 19:30 | Nahoru | #111
KawaSV> tak dík za podporu , zkusím se v tom během tejdne povrtat a uvidíme

(reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 20:11 | Nahoru | #112
CZepelin> nz, kdyby něco, ozvi se.
Když už se v tom budeš rýpat, zkalibruj si i TPS. Doporučuju, pokud jezdíš ve městě. Je na to potřeba bezp. torx bit, sženeš ho v Brně ve Feromatu. Držim palce.

edit:
Odkaz na kalibraci: http://www.suzukisv...;hilit=kalibrace+tps

Naposledy editováno 16.06.2013 20:12:16

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 20:42 | Nahoru | #113
tjn s dvouválcem je sranda, mě na baworáku při rychlým podřazení před zatáčkou se krásně kousalo zadní kolo , prostě nádhera..a o tom to je.

spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 21:17 | Nahoru | #114
tak jsem se na večer trochu zasmál a trochu se mi ulevilo,že nejsem sám,kdo si někdy udělal ostudu .Ale když nejde o život,de o hovno...Já taky nedávno spadnul na motosrazu ve Zborově před ostatníma motorkářema....Potkal jsem tam tatu a ten mi říka,opatrně na trávě,je mokro...Říkám si ,to je snad jasny...a po pár metrech sem se už válel ...jel jsem ve štěrkové koleji pro auta,koukám kde to zapíchnu a nevědomky jsem najel na střed,kde byla tráva a lehce brnknul o přední brzdu...málem sem to udržel na nohách,ale došly mi síly a už sem se kutálel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 23:00 | Nahoru | #115
susta.> Ja myslel, ze tohle se nikomu jinemu stat nemuze, jen mne :D Teda, alespon jsem tam nemel motorky kolem. Jsem koupil novy kufr a pri sesedani jsem premyslel, co do nej vsechno dam. Jeste jsem sedel na motce, ale balanc v hajzlu a motka se zacala naklanet jak Titanic. 3 vteriny boje, pak jsem ji polozil :D Navic ji nepostavim ani nahodou, ale az se okolojdouci nasmali, tak mi pomohli :)

(reakce na) spadl jsem jak idiot

16.6.2013 v 23:13 | Nahoru | #116

Kra píše: susta.> Ja myslel, ze tohle se nikomu jinemu stat nemuze, jen mne :D Teda, alespon jsem tam nemel motorky kolem. Jsem koupil novy kufr a pri sesedani jsem premyslel, co do nej vsechno dam. Jeste jsem sedel na motce, ale balanc v hajzlu a motka se zacala naklanet jak Titanic. 3 vteriny boje, pak jsem ji polozil :D Navic ji nepostavim ani nahodou, ale az se okolojdouci nasmali, tak mi pomohli :)



To mi pripomnelo, ze kdyz jsem upadl, zustala mi ruka pod riditkem a nemohl jsem ji vyndat. Rakusaci se nastesti nesmali ale rovnou bezeli pomoct. A tim ze to bylo z kopce tak jsme ji museli zvedat ve trech

1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot

17.6.2013 v 02:23 | Nahoru | #117
Nedávno jsem převážel kamošovi Fároše z Pardubic do Brna a zrovna celkem solidně začalo pršet. Projíždím dědinou a hledám zastávku s čekárnou, do které bych se mohl schovat. Hle, jednu jsem našel. Najel jsem do ní a jak jsem už chtěl bejt rychle pod střechou, tak jsem zapomněl na boční stojan a slezl z motorky. to, co následovalo asi už nemusím psát.
Neseděl jsem tři roky na motorce,ale že zapomenu takovou základní věc, to jsem si teda nemyslel.

(reakce na) spadl jsem jak idiot

17.6.2013 v 06:58 | Nahoru | #118

Suja píše: Nedávno jsem převážel kamošovi Fároše z Pardubic do Brna a zrovna celkem solidně začalo pršet. Projíždím dědinou a hledám zastávku s čekárnou, do které bych se mohl schovat. Hle, jednu jsem našel. Najel jsem do ní a jak jsem už chtěl bejt rychle pod střechou, tak jsem zapomněl na boční stojan a slezl z motorky. to, co následovalo asi už nemusím psát.
Neseděl jsem tři roky na motorce,ale že zapomenu takovou základní věc, to jsem si teda nemyslel.



Ty wole,to je jako by si se šel vych...a nerozepl si poklopec

1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot

17.6.2013 v 10:00 | Nahoru | #119
Jj... v profilu u zlute K6 nebo v deniku motorky kdyz jsem ho jeste psala.... mam myslim jeste fotku jak jsem to xx let zpatky slozila rovnou pred barákem ze stejneho duvodu. Nulova rychlost, náklon, riditka se smykly a sla jsem na bok. Padala jsem jako do vaty....naprosto ladne. Uz jsem nestihla vůbec nic. To si zazilo asi vic lidi

1 reakcí na tento příspěvek spadl jsem jak idiot

17.6.2013 v 10:13 | Nahoru | #120
Kochám se tak jízdou v kruháču,náklon jak cip,ženská v plechovce mě tam vjela,nedala přednost,tak jsem si hezky ustlal.Jo a ženská zdrhla
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01

TOPlist