Naposledy editováno 21.08.2018 14:43:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
_monty píše: Nesraly, ale pak zjistis, ze kdyz hrabnes do jednoho, musis hrabnout i do druhyho a najednou zjistis, ze mas pulku auta novou..
no nevím.ty máš nějakou osobní zkušenost s upravou mk3?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
dostal94 píše: no nevím.ty máš nějakou osobní zkušenost s upravou mk3?
Mam zkusenosti s fabii a to takovy, ze si nejsem jistej, ze mam motor v takovym stavu, aby neprisly problemy a to mam moznost kvalitniho cipu zadarmo..o golfu III vim akorat to, ze se casto propali pisty a plno dilu ani neumozni poradne zvednout vykon..trysky, turbo, ic, spojka, pak to zas nestiha davat naftu..ty mu teda doporucujes, aby do toho sel jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
_monty píše: Mam zkusenosti s fabii a to takovy, ze si nejsem jistej, ze mam motor v takovym stavu, aby neprisly problemy a to mam moznost kvalitniho cipu zadarmo..o golfu III vim akorat to, ze se casto propali pisty a plno dilu ani neumozni poradne zvednout vykon..trysky, turbo, ic, spojka, pak to zas nestiha davat naftu..ty mu teda doporucujes, aby do toho sel jo?
to sem neřekl.Osobně jsem zastáncem origo stavů.Ale ten motor co je v G3,je stejný,jako v G4,až do roku tuším 2001,pak začaly dělat PD
dostal94 píše: to sem neřekl.Osobně jsem zastáncem origo stavů.Ale ten motor co je v G3,je stejný,jako v G4,až do roku tuším 2001,pak začaly dělat PD
No tak to rozhodne neni..nevim, co je v golfu, ale treba v oktavce do faceliftu byl 66 kw s oznacenim AGR a po faceliftu az do roku placnu 2005 tam byl 66 kw s oznacenim ALH, kde je proti AGR dost zmen a je k ladeni o dost vhodnejsi..tech typu motoru se davalo vsude plno..sice se rekne 66 kw ale i mezi nima sou dost velky rozdily..
2 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td
E: Mně se třeba líbí tohle auto a ty mi napíšeš proč si nekoupím 96kW Mk4, asi proto, že nemám prachy, mám ale to dám do motorky, tak si chcu udělat hodně muziky za pár korun
Naposledy editováno 05.06.2013 19:06:50
ZlomenyUcho píše: Chci mít výkon tak akorát třeba okolo 90 kW s chipem.
E: Mně se třeba líbí tohle auto a ty mi napíšeš proč si nekoupím 96kW Mk4, asi proto, že nemám prachy, mám ale to dám do motorky, tak si chcu udělat hodně muziky za pár korun
Zacal bych tema tryskama (520) ..udelas udrzbu + ti to zvedne vykon..kdyz ti to nebude stacit, tak si najdi v okoli ladice s dobrejma referencema a res co dal..kdyz nemas prachy, tak bych mozna u tech trysek i skoncil..kvalitni cip taky nestoji zrovna malo..
3 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td
ZlomenyUcho píše: Nevím, v pátek si jdu golfa vyzvednou z stk, už budou čísla uvidíme co jak bude, chtěl bych si dělat věci sám, ale na ty trysky asi prdím ze začátku, každej říká něco jinýho, chce to někoho kdo se zaměřuje na VW a né na Fóbie
Sem zapomnel, ze mas fauvee..to je uplne jina liga ..nevim, co ti kdo radil, ale jasny je, ze cipovani se dela az po ostatnich upravach..
1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td
Ale jo dej intercooler, turbo s naklápěnýma lopatama,nové vstřiky, čipík a jsme odhadem na cca 30 tis Kč. Jenže pak spojka, poloosy a jsme na dalších cca 12tis kč. A to nemluvím o brzdách. Takže do auta narváno cca 50tkč a furt je to 20 let stará mrdka u které nevíš kdy ti co upadne :o)
A pokud se nepletu,tak kód motoru je 1Z a ten neměl tunění moc rád.:o)
Stejně si myslím že to je provokace. Protože to nemůže nikoho soudnýho bez peněz napadnout.
mira-xj píše: Hodně muziky za málo peněz - no tak to jsi neměl kupovat 20let starý auto s nalítaným půlmilionem kilometrů a pak hledat koně tůněním.
Ale jo dej intercooler, turbo s naklápěnýma lopatama,nové vstřiky, čipík a jsme odhadem na cca 30 tis Kč. Jenže pak spojka, poloosy a jsme na dalších cca 12tis kč. A to nemluvím o brzdách. Takže do auta narváno cca 50tkč a furt je to 20 let stará mrdka u které nevíš kdy ti co upadne :o)
A pokud se nepletu,tak kód motoru je 1Z a ten neměl tunění moc rád.:o)
Stejně si myslím že to je provokace. Protože to nemůže nikoho soudnýho bez peněz napadnout.
Věř tomu, že to může někoho napadnout.
A nejhorší je ,že tyhle věci nekoupí jednou ale bude to měnit pravidelně pač se to furt sere. Takže v konečnejch číslech ho vyjde líp benzínák a ještě nebude furt zasranej od oleje a pojede to furt.
Rovnice: dobře to jede + málo to žere + je to levný = x
....nema řešení....
Naposledy editováno 06.06.2013 13:14:05
1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td
ZlomenyUcho píše: Omrknu, mám to druhej den na značkách, tedka budou rozvody, olej, filtry, v. pumpa, pak podvozek, - čepy, tyčky, popř. ramena - ale nic nemlátí jen ty čepy.
ramena ku podivu nemlátěj ani když jsou uplně vyrvaný.podle mě máš dobrej postup,nejdřív to dej všechno do pořádku a potom si hraj s píčovinama,pokud tě to nepřejde