globalmoto_duben_nolan





Téma: Vw golf mk2 1,6td
 
31.5.2013 v 17:03
Nemá tady někdo nejake nahradni dily na golfa mk2 1,6 td ?


Naposledy editováno 21.08.2018 14:43:59
Předchozí
1 2
Následující

Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 18:32 | Nahoru | #31
Nebo este jinak..kolik tam chces mit koni?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 18:34 | Nahoru | #32

_monty píše: Nesraly, ale pak zjistis, ze kdyz hrabnes do jednoho, musis hrabnout i do druhyho a najednou zjistis, ze mas pulku auta novou..



no nevím.ty máš nějakou osobní zkušenost s upravou mk3?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 18:45 | Nahoru | #33

dostal94 píše: no nevím.ty máš nějakou osobní zkušenost s upravou mk3?



Mam zkusenosti s fabii a to takovy, ze si nejsem jistej, ze mam motor v takovym stavu, aby neprisly problemy a to mam moznost kvalitniho cipu zadarmo..o golfu III vim akorat to, ze se casto propali pisty a plno dilu ani neumozni poradne zvednout vykon..trysky, turbo, ic, spojka, pak to zas nestiha davat naftu..ty mu teda doporucujes, aby do toho sel jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 18:47 | Nahoru | #34

_monty píše: Mam zkusenosti s fabii a to takovy, ze si nejsem jistej, ze mam motor v takovym stavu, aby neprisly problemy a to mam moznost kvalitniho cipu zadarmo..o golfu III vim akorat to, ze se casto propali pisty a plno dilu ani neumozni poradne zvednout vykon..trysky, turbo, ic, spojka, pak to zas nestiha davat naftu..ty mu teda doporucujes, aby do toho sel jo?



to sem neřekl.Osobně jsem zastáncem origo stavů.Ale ten motor co je v G3,je stejný,jako v G4,až do roku tuším 2001,pak začaly dělat PD

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 18:52 | Nahoru | #35

dostal94 píše: to sem neřekl.Osobně jsem zastáncem origo stavů.Ale ten motor co je v G3,je stejný,jako v G4,až do roku tuším 2001,pak začaly dělat PD



No tak to rozhodne neni..nevim, co je v golfu, ale treba v oktavce do faceliftu byl 66 kw s oznacenim AGR a po faceliftu az do roku placnu 2005 tam byl 66 kw s oznacenim ALH, kde je proti AGR dost zmen a je k ladeni o dost vhodnejsi..tech typu motoru se davalo vsude plno..sice se rekne 66 kw ale i mezi nima sou dost velky rozdily..

2 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 19:06 | Nahoru | #36
Chci mít výkon tak akorát třeba okolo 90 kW s chipem.
E: Mně se třeba líbí tohle auto a ty mi napíšeš proč si nekoupím 96kW Mk4, asi proto, že nemám prachy, mám ale to dám do motorky, tak si chcu udělat hodně muziky za pár korun

Naposledy editováno 05.06.2013 19:06:50

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 19:14 | Nahoru | #37

ZlomenyUcho píše: Chci mít výkon tak akorát třeba okolo 90 kW s chipem.
E: Mně se třeba líbí tohle auto a ty mi napíšeš proč si nekoupím 96kW Mk4, asi proto, že nemám prachy, mám ale to dám do motorky, tak si chcu udělat hodně muziky za pár korun



Zacal bych tema tryskama (520) ..udelas udrzbu + ti to zvedne vykon..kdyz ti to nebude stacit, tak si najdi v okoli ladice s dobrejma referencema a res co dal..kdyz nemas prachy, tak bych mozna u tech trysek i skoncil..kvalitni cip taky nestoji zrovna malo..

3 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 20:30 | Nahoru | #38
Nevím, v pátek si jdu golfa vyzvednou z stk, už budou čísla uvidíme co jak bude, chtěl bych si dělat věci sám, ale na ty trysky asi prdím ze začátku, každej říká něco jinýho, chce to někoho kdo se zaměřuje na VW a né na Fóbie

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 21:38 | Nahoru | #39

ZlomenyUcho píše: Nevím, v pátek si jdu golfa vyzvednou z stk, už budou čísla uvidíme co jak bude, chtěl bych si dělat věci sám, ale na ty trysky asi prdím ze začátku, každej říká něco jinýho, chce to někoho kdo se zaměřuje na VW a né na Fóbie



Sem zapomnel, ze mas fauvee..to je uplne jina liga ..nevim, co ti kdo radil, ale jasny je, ze cipovani se dela az po ostatnich upravach..

Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 23:20 | Nahoru | #40
A na co honit výkon, z těch 66kw to stejně o moc nezvedneš.

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

5.6.2013 v 23:33 | Nahoru | #41
[quote=ZlomenyUcho], tak si chcu udělat hodně muziky za pár korun....

taky mám pár takovejch kamarádů.... ale hold zkušenost je nepřenosná

Tak ti přeji mnoho zdaru a moc se v tý garáži pak nenervuj.....jede to za pět.

1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 10:03 | Nahoru | #42
Hodně muziky za málo peněz - no tak to jsi neměl kupovat 20let starý auto s nalítaným půlmilionem kilometrů a pak hledat koně tůněním.
Ale jo dej intercooler, turbo s naklápěnýma lopatama,nové vstřiky, čipík a jsme odhadem na cca 30 tis Kč. Jenže pak spojka, poloosy a jsme na dalších cca 12tis kč. A to nemluvím o brzdách. Takže do auta narváno cca 50tkč a furt je to 20 let stará mrdka u které nevíš kdy ti co upadne :o)
A pokud se nepletu,tak kód motoru je 1Z a ten neměl tunění moc rád.:o)

Stejně si myslím že to je provokace. Protože to nemůže nikoho soudnýho bez peněz napadnout.

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 10:36 | Nahoru | #43

mira-xj píše: Hodně muziky za málo peněz - no tak to jsi neměl kupovat 20let starý auto s nalítaným půlmilionem kilometrů a pak hledat koně tůněním.
Ale jo dej intercooler, turbo s naklápěnýma lopatama,nové vstřiky, čipík a jsme odhadem na cca 30 tis Kč. Jenže pak spojka, poloosy a jsme na dalších cca 12tis kč. A to nemluvím o brzdách. Takže do auta narváno cca 50tkč a furt je to 20 let stará mrdka u které nevíš kdy ti co upadne :o)
A pokud se nepletu,tak kód motoru je 1Z a ten neměl tunění moc rád.:o)

Stejně si myslím že to je provokace. Protože to nemůže nikoho soudnýho bez peněz napadnout.



Věř tomu, že to může někoho napadnout.
A nejhorší je ,že tyhle věci nekoupí jednou ale bude to měnit pravidelně pač se to furt sere. Takže v konečnejch číslech ho vyjde líp benzínák a ještě nebude furt zasranej od oleje a pojede to furt.

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 10:48 | Nahoru | #44
ZlomenyUcho> dám ti fakt dobrou radu. vyser se na to a jezdi,ze starý kurvy stejně pannu nikdy neuděláš a jen se s tím budeš zbytečně srát a cpát do toho prachy a stejně to nikdy nebude žádná sláva,i kdyby se ti povedlo 100kw,stejně to není žádná střela a budeš se do toho sypat jako magor

Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 11:34 | Nahoru | #45
Já si koupil trojkové bawora. Taky odhodlaný, plný nápadu co si všechno potuním. Pak se mi pojebaly stěrače a u toho jsem skončil

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 13:04 | Nahoru | #46
ZlomenyUcho> No já nějak nerozumím tomu, že jsi prvně sháněl "nesmrtelný motor, co najede 0,5 milionu za 5/100" a teď tady vymýšlíš takové chipoviny... Inu je to tvoje auto, tvoje věc. A vůbec, nafta patří do kamen!

Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 13:11 | Nahoru | #47
Taky si nemyslím ze je dobrej nápad tohle nějak ladit. Ono celkove čím sem starší tím víc se přikláním nákupu silnýho auta v sérii nez úpravám, je jich pak třeba strašně moc a je to drahy...

Rovnice: dobře to jede + málo to žere + je to levný = x

....nema řešení....

Naposledy editováno 06.06.2013 13:14:05

1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 20:54 | Nahoru | #48
Okis, uvidíme, bylo to jen téma né úkon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

6.6.2013 v 21:01 | Nahoru | #49
ZlomenyUcho> když dáš nový ramena,který jsou na 100% v řiti na každém golfu,nový kotouče a desky,nový tlumiče a péra, tak to auto bude mnohem lepší na svezení,než když starej olítanej motor vytuníš o dvacet koní a taky normální kola,max 16 palců,radši klasiku 193 65 15.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

8.6.2013 v 15:16 | Nahoru | #50
valibuk> mám 195/50/15 a vypadají pěkně, já jen diskutuji a zjišťuji

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

8.6.2013 v 15:29 | Nahoru | #51
ZlomenyUcho> nízká guma kurví už tak hodně citlivou přední nápravu,omrkni ty ramena a máš hned o zábavu postaráno.

1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

8.6.2013 v 16:00 | Nahoru | #52
Omrknu, mám to druhej den na značkách, tedka budou rozvody, olej, filtry, v. pumpa, pak podvozek, - čepy, tyčky, popř. ramena - ale nic nemlátí jen ty čepy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vw golf mk2 1,6td

8.6.2013 v 16:47 | Nahoru | #53

ZlomenyUcho píše: Omrknu, mám to druhej den na značkách, tedka budou rozvody, olej, filtry, v. pumpa, pak podvozek, - čepy, tyčky, popř. ramena - ale nic nemlátí jen ty čepy.

ramena ku podivu nemlátěj ani když jsou uplně vyrvaný.podle mě máš dobrej postup,nejdřív to dej všechno do pořádku a potom si hraj s píčovinama,pokud tě to nepřejde

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

10.6.2013 v 21:56 | Nahoru | #54
valibuk> jasný, jasné, díky za příspěvky

Vw golf mk2 1,6td

18.8.2018 v 16:31 | Nahoru | #55
Po peti letech si zase jedu pro golfa, tentokrat mk2 gtd kdyby to nekoho zajimalo mazec je, ze ceny jsou nekde jinde nez pred 5 lety.

1 reakcí na tento příspěvek Vw golf mk2 1,6td

21.8.2018 v 14:44 | Nahoru | #56
Nema nekdo doma nejakej nahradni dily, myslim interierove veci, sedacky, plasty atd.

(reakce na) Vw golf mk2 1,6td

21.8.2018 v 16:04 | Nahoru | #57
ZlomenyUcho> Mam zarovky do interieru, ale vis jak..

Vw golf mk2 1,6td

21.8.2018 v 16:59 | Nahoru | #58
Ja tam mam svicky klasicky, kdyz dohori jebnu tam dalsi a tak to jde dokola
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist