1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
dewwil píše: Zakopanej pes je v tom, že už dvakrát jsem pomáhal kamarádům když jim ten knot z gumy vylítnul a měli co dělat aby to ustáli, pravda byly to jiné moto jdnou Gsx1000r a jednnou YzfR1, ale i tak na prd. Někomu vydrží knot věky a někomu měsíc, ale jak říkám každýho věc na čem jezdí...
A nejni to tak že ten knot na dojetí nejni ten totožnej jako knot co maj v pneuservisu a matlaj to tim vulkanizačnim cementem nebo co to je?Mě to kolem toho ze sady ucházelo a když mi dones kamarád knoty a cement z práce neměl jsem s tim problém ale pochopitelně s tim nelepim 1cm díru to bych se asi na moto taky bál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
dewwil píše: BladeRider> No byly to knoty Maruni, které už mají vulkanizační hmotu na sobě a při opravě se jen aktivuje aktivátorem, patřej k jedněm nejlepším na trhu...
TAk esli vylitly tak nevim nevim hele.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> jj, ale stejně, říkám někomu vydrží knot v pneu do konce životnosti pneu a někomu vylítne nebo pneu furt uchází, je to prostě sázka do loterie, dle mě když už se teda musí motopneu opravit tak hříbkem zevnitř, prostě profi oprava pneu, úplně nej by byla oprava vulkanizací za tepla, ale to pod termolisem udělá na motopneu plošku
Podle me kdyz se to dukladne namatla tim vulkanizatorem, tak to drzi v poho (krom specifickych der a tento pripad k nim muze patrit), dojel sem fakt mraky knotu az na platno nebo draty, kdyz byly draty tak to zaclo pak treba utikat prave nekde u dratu, ale to beru jako v poradku dojeta guma. A u zadni gumy nejaky pomalejsi uteceni vzduchu neni nijak zasadni, teda nevim jak u chopperu, ale s prazdnou gumou sem jel po dalnici z Pribrami do Prahy a nad 140kmh sem o tom vubec nevedel (ta guma se setrvacnosti drzi ve spravnem tvaru).
Rozhodně jsem už ale slyšel o X lidech, kteří tu gumu dojezdili, ale zatím jsem neslyšel o nikom, komu by to z tý gumy vylítlo
Ale jasně - je to oprava, což je vždycky sázka do loterie Taky jsem po defektu jel prvních 200km raději bez batůžka a s citem + jsem na každý benzínce hlídal tlak
E: překlepy
E2: já na ně ale prostě nedám dopustit
Naposledy editováno 03.06.2013 00:16:44
ale jak sem psal, vylitlo to jen tem, co nedali to lepidlo, jednomu dokonce z predniho kola ve 240, a prej v pohode (e: ale ten mel samo stesti, ale blbec nedal lepidlo no tak co na to rict)
Naposledy editováno 03.06.2013 00:23:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Katana píše: Knot je nouzová oprava na dojetí. To že znáš pár lidí co jezdili s knotem opravenou gumou bez sebemenšího poklesu tlaku akorát mluví o tom kolik je u nás pitomců. Na co se pak spolehnout když první věc mezi motorkou a silnicí je pneumatika která je opravená nouzovým způsobem? TU něco
Dam ti čísla na 2 pneuservisy kde ti budou tvrdit opak + cca 4 gumy ktere jejich majitel (včětně mé maličkosti) dojezdil s knotem. Takže prrr
Samo je tžeba správně dodržet proces tj knot+lepidlo a knot MUSÍ udělat uvnitř pneu "uzlik"
Naposledy editováno 03.06.2013 02:45:23
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
FishX3 píše: Dam ti čísla na 2 pneuservisy kde ti budou tvrdit opak + cca 4 gumy ktere jejich majitel (včětně mé maličkosti) dojezdil s knotem. Takže prrr
Samo je tžeba správně dodržet proces tj knot+lepidlo a knot MUSÍ udělat uvnitř pneu "uzlik"
Naposledy editováno 03.06.2013 17:33:02
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Katana píše: To že jsi ty a další dojezdil s knotem v pneu nemluví vůbec o ničem (možná jen o tom že nevíš/nevíte že se jedná o dočasné v podstatě pouze nouzové řešení) , knot je dočasný řešený ale né trvalý jak by mělo být a třeba pneuservis si tenhle druh opravy vůbec nemůže dovolit. Knot je něco jako rezerva v kufru auta, když je problém tak to použiju ale mělo by se to vždy vyřešit trvalou opravou. Jestli tohle nevíte tak se nemáme o čem dál bavit. Tento Tento popis tam dá málokdo.
Jasne. Btw ty odkazy to sou pekne drahy sady, ty budou asi fakt jen nouzovy, kdyz clovek nema po ruce neco levnejsiho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Katana píše: To že jsi ty a další dojezdil s knotem v pneu nemluví vůbec o ničem (možná jen o tom že nevíš/nevíte že se jedná o dočasné v podstatě pouze nouzové řešení) , knot je dočasný řešený ale né trvalý jak by mělo být a třeba pneuservis si tenhle druh opravy vůbec nemůže dovolit. Knot je něco jako rezerva v kufru auta, když je problém tak to použiju ale mělo by se to vždy vyřešit trvalou opravou. Jestli tohle nevíte tak se nemáme o čem dál bavit. Tento Tento popis tam dá málokdo.
Opravdu nechápu kde čerpáš, nedokážu si představit jak bys ten knot POKUD JE TAM SPRÁVNE DANEJ dostat ven. Jo napiš že to může ucházet, nic proti (i když se to zatím nestalo).
Si říkám zda jsi tím vůbec už něco lepil a je ti znám princip jak to funguje nebo viděl jsi gumu zalepenou knotem zevnitř.
Ale co šiř to dál - já se nabízím k ekologické likvidaci gum v mém rozměru a PLATÍM POŠTOVNÉ! nabídky do PM díkes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
FishX3 píše: Opravdu nechápu kde čerpáš, nedokážu si představit jak bys ten knot POKUD JE TAM SPRÁVNE DANEJ dostat ven. Jo napiš že to může ucházet, nic proti (i když se to zatím nestalo).
Si říkám zda jsi tím vůbec už něco lepil a je ti znám princip jak to funguje nebo viděl jsi gumu zalepenou knotem zevnitř.
Ale co šiř to dál - já se nabízím k ekologické likvidaci gum v mém rozměru a PLATÍM POŠTOVNÉ! nabídky do PM díkes
Naposledy editováno 03.06.2013 22:03:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Hustokrutej píše: ale my samozřejmě víme že se jedná o dočasné a nouzové atd..., akorát že nám to tam dočasně a nouzově vydrží po celou dobu životnosti gumy......
No je to jak píšeš "nouzově vydrží po celou dobu životnosti gumy" Ale některým bohužel asi nedokážu vysvětlit rozdíl mezi opravou dočasnou a trvalou.Naposledy editováno 03.06.2013 21:59:11
Hustokrutej píše: ale my samozřejmě víme že se jedná o dočasné a nouzové atd..., akorát že nám to tam dočasně a nouzově vydrží po celou dobu životnosti gumy......
Uctivé pozdravení , strážče věže...souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek poraďte - Oprava propíchnuté zadní pneu pr. 1 cm.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr pneu na Suzuki Intruder M 800 Suzuki M 800 Intruder | OndrovoMotoStory | 13 | 27.2.2024 v 17:08 1Gabo |
rozvodový řetězy Suzuki M 800 Intruder | tahgun | 15 | 23.11.2022 v 11:39 Medved |
Co se to stalo s cruisery Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki LC 1500 Intruder, Su... | peta.mar | 24 | 15.7.2022 v 05:02 Yura |
Motor suzuki M 800 Suzuki M 800 Intruder | Alg3na | 2 | 13.6.2022 v 15:42 fatesmaker |
Cukání a zhasnutí motoru Suzuki M 800 Intruder | Qqww | 2 | 2.5.2022 v 07:23 Qqww |