Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)
3 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
motorkar50 píše: Já nevím kde se tyto informace berou, pokud vím poslední hotový prototyp je moto JAWA 1000 typ 837 se čtyřtaktním dvouválcovým motorem 1000 ccm. Předpokládaný náběh výroby v roce 2013.Předpokládaná výše tržeb z prodeje tohoto mota je známá, ale když ji tu uvedenu, tak mně prohlásíte za blázna. Dále Jawa vyvíjí s přispěním dotace na výzkum moto s víceválcovým čtyřtaktním motorem o obsahu 1200 ccm. Vývoj má být ukončen v roce 2014. Vedoucí projektu je Ing. Miloslav Vacek. O nějaké 350 není ve výzkumu ni řeč, leda by si to dělali z vlastních prostředků, o čemž pochybuji. Zase tady asi dostanu vynadáno, ale vím o čem píšu.
jaká je teda ta předpokládaná výše tržeb?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
dostal94 píše: jaká je teda ta předpokládaná výše tržeb?
Naplánovat se dá všecko.
Následně se pro to ale musí taky neco udělat...
Kýžený ekonomický efekt nastává, až to cinkne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Zdenalbenal píše: Naplánovat se dá všecko.
Následně se pro to ale musí taky neco udělat...
Kýžený ekonomický efekt nastává, až to cinkne.
to je mi jasné,ale zajímalo by mě,co teda plánují
dostal94 píše: to je mi jasné,ale zajímalo by mě,co teda plánují
Maximálně získat nějakou dotaci,kterou stopí Charouz,na to on je kabrňák. Jawa prostě před sebou světlou budoucnost nemá,už se jen dojí,co to jenom jde....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Tvůj systém tak kah ho popisuješ vypadá jako zajímavá věc, pokud se to podaří odladit tak to určitě zlepší přípravu směsi ve srovnání s jednoduchým karburátorem a tím i emise, ale co se týká HCx budeš pořád o několik řádů jinde než by bylo potřeba pro homologaci nového motoru.
EDIT: Jestli ona Jawa nezkouší do staré motorky implementovat nějaký čínský 4T 350 motor..
Naposledy editováno 10.05.2013 17:40:47
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
co takhle zkřížit dvoutakt s leteckým motorem?
vypadá to že si dělám prdel ale je to jednoduchý- 2t motor s oběhovým mazáním a kompresorem. vstřik čistýho benzínu přímo do válcu po uzavření, tak jako u čtyřtaktu, tim by se zabránilo úniku nespálené směsi, spodek by vypadal stejně jako u čtyřtaktu, mazání a abysme zajistili usměrnění směsi tak by to nebylo pístem zespodu nahoru ale kompresorem ze sání dovnitř.
akorát je pravda že by to motor j350 trochu prodražilo
ale akorát by se přidal vstřik, dolu nalil olej a kanál by nebyl přek kliku ale přímo
laďa-prášil píše: Já myslím,že když motor kupuješ, ztrácíš možnost na něm vydělat a tím i na celé motorce. Bez vlastního motoru je zisk +- poloviční = musíš prodat 2x tolik. Navíc, víceméně všechno tu už je, nové nebo v ojetinách. Ceny mírné. Podle mě než retro má šanci něco inovativního, ale tady už je honda s nc 700 král. Jawa bez šance něco takového vyvinout. Z integry naživo jsem byl nadšen. To je moto dneška
Myslim si to samy. Motor je jedna z veci na ktey se da vydelat, zbytek je skladacka z hotovych dilu namontovanych na par ohnutych trubek s plastama. Takze pokud chce nekdo udelat vlastni motorku a postavit miniserii po ktery zase zkrachuje, tak koupit cizi motor je nejlepsi cesta.Na jawě jsem jako každý narozen v době normalizace vyrostl, a mám tu značku rád
Ale jsem soudný a nerad musím prohlásit..... JAWA IS DEAD
Tak ji nechte hrdě odpočívat a my můžem vzpomínat jen v dobrém a ezli se mi povede prasárna nasadit plechy 634 na bandasku 1200, tak sem hodím foto
pesastor píše: verybusy> wo co ti gow? Pulka sveta jezdi na cinskejch, indickejch a ja nevim jakejch srac*ach a jak jsou prodejny! Co by nebyla za rozumnou(!) cenu prodejna tripade, kterou ta pulka sveta a dalsi zeme typu Rusko moc dobre zna!
Jawaci, drzim palce!
Souhlasim
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
Centrální ocelo-profilo-betonovu fabriku "s akváriem" mají postavenu cca asi tak +- 7 let.
Co je ale zajímavé - porovnání výší dotací do podniku Jawa a do podniku KTM (do Jawy postupně, včetně Min.kultury) nám dává žel také toto šílené porovnání:
Je škoda, že projekt společné výroby Jawa 500 OHC boxer byl odložen z původního roku 1985 na počátek 90. let / ale tam už s listopadem 89 započal konec fungujícího českého strojírenství.
Na druhou stranu - konstrukční patentové řešení hlavy válců vcelku pěkné prašule vydělalo bavorské vrtuli od roku 1993.
Pro zajímavost - nevíte někdo zda se JAWA přihlásila u BMW - pro využití patentového řešení v ochranné lhůtě?
Patent měl být tůším z roku 1980(ale možná i dříve?!) a tak v roce 1993, kdy přišla BMW s novým boxer motorem ještě neuplynulo 25 let placené ohrany patentu při podání:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Franky píše: Když jsem začal jezdit do Alp přes Mattighofen, bývala značka KTM rozstrkána na velkém prostoru mezi různými "přidruženýmivýrobamiJZD".
Centrální ocelo-profilo-betonovu fabriku "s akváriem" mají postavenu cca asi tak +- 7 let.
Co je ale zajímavé - porovnání výší dotací do podniku Jawa a do podniku KTM (do Jawy postupně, včetně Min.kultury) nám dává žel také toto šílené porovnání:
Je škoda, že projekt společné výroby Jawa 500 OHC boxer byl odložen z původního roku 1985 na počátek 90. let / ale tam už s listopadem 89 započal konec fungujícího českého strojírenství.
Na druhou stranu - konstrukční patentové řešení hlavy válců vcelku pěkné prašule vydělalo bavorské vrtuli od roku 1993.
Pro zajímavost - nevíte někdo zda se JAWA přihlásila u BMW - pro využití patentového řešení v ochranné lhůtě?
Patent měl být tůším z roku 1980(ale možná i dříve?!) a tak v roce 1993, kdy přišla BMW s novým boxer motorem ještě neuplynulo 25 let placené ohrany patentu při podání:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
banzai píše: Jo , tohle jsem myslel, na automoto 84 to bylo vystavené /slintal jsem jak pes/ ale proti bmw tam nebyl klopný moment kliky- prostě něco s potenciálem dalšího růstu. Tak jsem šetřil až jsem si koupil R 75 a pak jsem se díky klopnému momentu vzválel snad jednou týdně ve škarpě. Jsem rád že tady někdo ví o čem je řeč. Dík za foto!
Válel ses vpravo nebo vlevo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
laďa-prášil píše: Válel ses vpravo nebo vlevo?
neodpoví bo on R75 nikdy neměl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Takovej Butenuth vyhrával na bmw nejsilnější klasiky v Hořicích suveréně a nikde se neválel..
motorkar50 píše: Předpokládané tržby motocyklu JAWA 1000 typ 837 v roce náběhu výroby t.j. 2013 jsou ve výši 69.600tis. Kč (více jak 69 mil Kč).
jawa za rok (nebo taky za pět let ) vtrhne na trh s novou úžasnou motorkou v objemové třídě, ve které se angažují všichni velcí výrobci a bude úspěšná zavedení producenti, kteří mají s výrobou těchto strojů vč. motorů zkušenosti v řádu desítek let a chrlí velké série, budou smutně přihlížet, jak jim nový dravec ukousne kus tržního koláče motocykl bude vybaven báječným novým motorem a nikdo nebude mít pochybnosti o jeho spolehlivosti a životnosti jako houby po dešti vyrostou nové značkové servisy s vyškoleným personálem a teď ještě tu o červené karkulce
Naposledy editováno 11.05.2013 16:47:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |