Věřte nám, že děláme vše pro to, aby se nám homologace podařila :)
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Jawaci, drzim palce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
pesastor píše: verybusy> wo co ti gow? Pulka sveta jezdi na cinskejch, indickejch a ja nevim jakejch srac*ach a jak jsou prodejny! Co by nebyla za rozumnou(!) cenu prodejna tripade, kterou ta pulka sveta a dalsi zeme typu Rusko moc dobre zna!
Jawaci, drzim palce!
Jawu v Týnci znám fakt dobře a věř mi,že tenhle tunelovej spolek není schopen cenově konkurovat asijské produkci a mám obavy,že ani kvalitově....
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
hrnous píše: Jak řekl Zdenál a mu jistý představitel Jawy, někdo těm lidem musí každý měsíc nasypat do těch pytlíků ty peníze.. a s těma dotacema, u nás se vydrbe tolik peněz na dotace takových krávovin, že toto je naprosto v pořádku
Koukám,že je ti jasný,co je to podnikatelskej záměr a jak vlastně generovat zisk. Tady není čas na pytlíky,dotace by měly směřovat někam,kde to má budoucnost a ne je vyhazovat pánubohu (Charouzovi) do oken.Holt si těch pár lidí,kteří se tam sjíždějí a předstírají práci,najde něco jinýho.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
A cena tak ta musí byt do 5Oti tisíc spíš míň jinak to čínám nemuže ani trochu konkurovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
hrnous píše: Podnikatelský záměr asi žádný neni, a jestli tak operativně podle toho jak sa kdo vyspí..
Právě proto je logický,že tenhle cirkus musí skončit v propadlišti dějin,jakkoliv je to smutný.Myslím že podobně dopadla i Avia,která končí.Už není čas nostalgicky vzpomínat,to by prostě museli udělat motorku,která bude konkurence schopná a to oni neumí....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
verybusy píše: Právě proto je logický,že tenhle cirkus musí skončit v propadlišti dějin,jakkoliv je to smutný.Myslím že podobně dopadla i Avia,která končí.Už není čas nostalgicky vzpomínat,to by prostě museli udělat motorku,která bude konkurence schopná a to oni neumí....
Víš celkem jsem se jednu dobu zajímal o H-D a řekl bych že tom byli 100x hůř a kde jsou teď?
verybusy píše: Koukám,že je ti jasný,co je to podnikatelskej záměr a jak vlastně generovat zisk. Tady není čas na pytlíky,dotace by měly směřovat někam,kde to má budoucnost a ne je vyhazovat pánubohu (Charouzovi) do oken.Holt si těch pár lidí,kteří se tam sjíždějí a předstírají práci,najde něco jinýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
john-mcclane píše: Víš celkem jsem se jednu dobu zajímal o H-D a řekl bych že tom byli 100x hůř a kde jsou teď?
Nechceš srovnávat H-D a americkej trh,s Jawou a současným evropským trhem,že ne??? Navíc Jawa nabrala takovou ztrátu na konkurenci,že už se to nedá dohnat bez obrovskejch investic.Jenže ty nido nedá,protože by byla návratnost v nenávratnu.Fabrika je tuším dokonce na prodej,tak kde to chtěj dělat???
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350 - legenda stále pokračuje
hrnous> Počkej, rád bych si ujasnil fakta, Ty děláš v jawě? 350/640 bude 2T a bude mít homologaci?
Naposledy editováno 09.05.2013 12:31:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
xBaryk píše: 350/640 bude 2T a bude mít homologaci?
Jestli tomu udělaj vstrikování tak by mohla mit, ale ja osobně jsem k te homologaci dost skepticky..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
dva_hrnce píše: Jestli tomu udělaj vstrikování tak by mohla mit, ale ja osobně jsem k te homologaci dost skepticky..
No, mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje vstřikování na 2T? To by mě docela zajímalo.
Jako svoje plány na úpravy třinďáckýho motoru taky mám, ale vstřikování?
To jako má stříkat do sacího kanálu?..
Naposledy editováno 09.05.2013 12:55:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
dva hrnce> Proč by nemohla mít, vím o jednom exempláři :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
Funguje to podle mého stejne jako u 4t, akorat pred vstrikem dojde ke smisení benzínu s olejem, myslim si..
dva_hrnce píše: xBaryk> uz v osmdesátých meli němci vstrikovaní do trabanta, akorat to neproslo jako tenkrát spoustu nežádoucích inovací.
Funguje to podle mého stejne jako u 4t, akorat pred vstrikem dojde ke smisení benzínu s olejem, myslim si..
Počkej, jakože to vstřikuje do sacího kanálu? Přece to nemůže vstřikovat do spalovacího prostoru.
Naposledy editováno 09.05.2013 13:01:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350 - legenda stále pokračuje
hrnous píše: xBaryk> No naprosto bezproblému, vstřikovat se bude při otevření sání pístem, je jenom na kalkulátorech jestli tam dají jednu klapku na stávající rozdvojku s jedním vstřikem, malé čerpadlo do nádrže se narvat dá to mám ozkoušeno z nějaké 125 na staré 640 nádrži, regulátor tlaku je dost malá záležitost, dokonce v některých případech integrovaná přímo do čerpadla, nemusí se pak řešit vratka a jiné věci..no a co víc si přát, na přírubě zůstane oilmaster a tím to končí, ověřené a funkční..případně to pořeší jako já v prototypu kde jsou klapky dvě konkrétně tyto http://hrnous.rajce..._se_vstrikama_a_TPS/ akorát se tam nadrbne rozdvojka a vyvrtá závit pro trysku oilmasteru, nic neřešitelného a je po ptákách, tím doladí celý proces a pak si můžou hrát s nějakým přídavným vzduchem a jinýma srandičkama.
Jo, to zní logicky, všechno čidla a regulátory tam půjdou dát, to nepopírám. Jen mě zajímalo kam to bude vstřikovat. Protože jestli to vstříkne do sacího kanálu, píst si tu směs pak ale stejně bude muset natáhnout přefukama do spalováku. Tak v čem je ta výhoda?
Naposledy editováno 09.05.2013 13:14:23
Naposledy editováno 09.05.2013 13:23:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |