Naposledy editováno 04.05.2013 16:18:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Packyn píše: mě by třeba zajímalo jak nejlíp zvládnout situaci když neodhadnu a přetahnu rychlost při nájezdu do zatáčky(což se mi bohužel stává často)a v průběhu zatáčky už cítim že bych to nemusel dát a začínam ne panikařit,ale chyby s plynem ubrání-lehký přidání a taková ta nejistota
Výc se polož.To to spíš vzdá dřív tvůj strach než dobrá guma,ta tě podrží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Franco82 píše: Ozzy_>
Ještě jsem si vzpomněl na vtipný a poučný video od kluků z MJ:
Tak to jsem moc rád, že už i ke starým videím dali titulky. Teď by mě zajímalo, jestli to "myty_fakta" pochopí nebo je na to prostě příliš retardovaný. Rozhodně bych radši, kdyby to pochopil už teď, protože až zmáčkne přední brzdu na štěrku, už bude příliš pozdě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Naposledy editováno 06.05.2013 18:16:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Naposledy editováno 06.05.2013 18:50:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
už sis někdy na okruhu měřil čas?
už ses někdy vyhýbal zvířeti, nebo nějaké překážce? proboha převážně u průjezdu dvojité zatáčky to potřebuješ jako sůl, jen si asi neuvědomuješ, že tím že v momentě přejezdu z jednoho apexu do druhého, při ubrání plynu motorka sama provádí mírné kontra.... to je jak mluvit do vzduchu (jde o to dát tomu impuls, tedy jen o mírné popostrčení)
co se pepíka šilera týče, je to borec, ale i borec má právo být mimo.... On umí dobře driftovat, dobře jezdit po zadním po předním, prostě nabouchanej streetfighter, to stále není záruka že bude mít o fyzikálních zákonech přehled... donedávna si myslel že motorka zastaví dřív jak auto atd.. prostě tak
2 reakcí na tento příspěvek Delam neco spatne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Kamy píše: mira-xj> čéče, jak vidím, pořád se najdou tací co kontra musí zpochybňovat.. Tak rychle jako s kontra nikdy náklon nevyvoláš, což z toho plyne, že po dálnici ti to bude opravdu k hovnu, tedy pokud znáš jen levý pruh to neber jako urážku....
už sis někdy na okruhu měřil čas?
už ses někdy vyhýbal zvířeti, nebo nějaké překážce? proboha převážně u průjezdu dvojité zatáčky to potřebuješ jako sůl, jen si asi neuvědomuješ, že tím že v momentě přejezdu z jednoho apexu do druhého, při ubrání plynu motorka sama provádí mírné kontra.... to je jak mluvit do vzduchu (jde o to dát tomu impuls, tedy jen o mírné popostrčení)
co se pepíka šilera týče, je to borec, ale i borec má právo být mimo.... On umí dobře driftovat, dobře jezdit po zadním po předním, prostě nabouchanej streetfighter, to stále není záruka že bude mít o fyzikálních zákonech přehled... donedávna si myslel že motorka zastaví dřív jak auto atd.. prostě tak
Naposledy editováno 06.05.2013 19:23:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
pedro37 píše: Když už sem hodil někdo to video, čemu vlastně pomáhá na motardu ta natažená vnitřní noha při průjezdu zatáčkou?
No a kam si tu nohu mají dát?
Vedou se o tom vcelku vášnivé diskuze a důvodů je víc. Dá se tím zachránit a ustát podklouznutí kola, umožní to prý větší náklon v zatáčce (viz obrázek) no a v neposlední řadě to vypadá cool!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Packyn píše: marekparek> Jo to je taky další věc někdo má prostě talent a je dobrej.Kámoš to hrnul,já za nim,po chvíli už sem ztrácel a už sem cítil že na to nemam.Předjel mě týpek s baťůžkem na odstrojenym sportu a tak mě zajímalo jak si poradí s kolegou.Ten to hrnul na hranu a borec ho vzal obloukem s takovou jistotou že i sám kroutil hlavou a nechápal.Měl to dobře v paži
Hele na silnici není dobrý hledat limity motorky. To že tě někdo předjede nemusí nutně znamenat, že je to borec a ty jedeš jak kachna. Naopak tu může bejt pěkný pako co jede v provozu na hraně a ty jedeš trochu i hlavou. Na okruhu to je samo jiná, tam nemusíš počítat se štěrkem, jelenem, pumpičkou nebo nedejbože debilem v zatáčce...
Packyn píše: marekparek> Jo to je taky další věc někdo má prostě talent a je dobrej.Kámoš to hrnul,já za nim,po chvíli už sem ztrácel a už sem cítil že na to nemam.Předjel mě týpek s baťůžkem na odstrojenym sportu a tak mě zajímalo jak si poradí s kolegou.Ten to hrnul na hranu a borec ho vzal obloukem s takovou jistotou že i sám kroutil hlavou a nechápal.Měl to dobře v paži
nebo to měl v obou pažích dobře zažity ... 3lidi by tu z fora mohly něco k tomu bezhlavemu pronásledování toho rychlejšího hooodně přispět ...ani v jednom případě to nedopadlo dobře...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
Franco82 píše: Hele na silnici není dobrý hledat limity motorky. To že tě někdo předjede nemusí nutně znamenat, že je to borec a ty jedeš jak kachna. Naopak tu může bejt pěkný pako co jede v provozu na hraně a ty jedeš trochu i hlavou. Na okruhu to je samo jiná, tam nemusíš počítat se štěrkem, jelenem, pumpičkou nebo nedejbože debilem v zatáčce...
v jeho měřítku ale třeba jako pako nejede ...je to dost neporovnatelný...stejně jako okruh ...někdo zajede brno na 6tce za 2:25 a někdo nejde na litru pod 2:40... takže i na tom okruhu je to dost o tom mít to v ruce......ale bezhlave ježdění přes plnou na rovince 300 není to co bych uznaval...otočit plynem umí každy ale ne každy to ovláda2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Delam neco spatne?
marekparek píše: a kde to praktikuješ ty ja tu sleduju cele vlakno ale nikdo tak přesvědčivě nehájí to co tu říka...děláš to v praxi na čem ...páč street nebo nahač je uplně jiné než ortodoxni sport a taky záleží co znamená jet do zatáčky ...to že ji jedeš 90 a seš přesvedčenej jak moc dobře neznamená že tě objede někdo 130 a mnohem lepe a vyrovnaněji...neber to jako uražku... vždy existuje někdo kdo ti ukaže že to jde líp
kontra na motorce používá uplně každej kdo se při zatáčení drží řídítek. Jde jen o míru vědomé kontroly.
Stev píše: kontra na motorce používá uplně každej kdo se při zatáčení drží řídítek. Jde jen o míru vědomé kontroly.
no zaleží jak moc ...jinak za mě to dělám bud podvedome a už to nevnimám ale kdy to vnimam je mala rychlost..kde spíš manevrujuProto mě zajímalo co dělat když to někdy přeženu s tou rychlostí v nájezdu do zatáčky zkrátka špatný odhad a pak nejisté ovládání
Naposledy editováno 06.05.2013 20:21:53
pedro37 píše: Když už sem hodil někdo to video, čemu vlastně pomáhá na motardu ta natažená vnitřní noha při průjezdu zatáčkou?
Na silnici většinou hlavně na škodu, popřípadě na poškození vazů. Však také silniční střelci, včetně Serge (pokud samozřejmě netočí efektní video, protože tam to vypadá perfektně ), nepoužívají a normálně tam dají koleno nebo nic. Jinak to dává informace o náklonu, v nízké rychlosti tím můžeš zachránit lowside, ve vysoké rychlosti si můžeš přetrhat vazy. Zvýšení náklonu a využití jediného místa, kam se ta noha, kvůli extrémnímu náklonu vejde podle mě přišlo až poté, co se to začalo používat, tedy, není to důvod (ovšem to je pouze má spekulace).
Ale hlavně to vypadá stylově, už jsem to viděl i při použití na R1 a mělo to skvělý efekt, průjezd vypadal i s podprůměrným náklonem velmi akčně, motorka se naklonila mnohem víc, než kdyby jezdec se stejným poloměrem seděl rovně nebo dokonce vysednul a navíc tou zatáčkou projel tak pomalu, že i kdyby sebou seknul (bylo tam trochu nečistot), tak se mu snad ani nic nestane (navíc motorka bude padat z nižší výšky).