Chci tak trochu navázat na předchozí vlákno , kde se nám společně podařilo zorganizovat, sice skromné, ale vcelku vydařené setkání. Vlastně vše díky tomu, že nás spojuje 1 česká motorka !
Napadlo mě, že by tohle spojení "Blatařů" mohlo fungovat i prostřednictvím tohoto fóra. Mám na mysli to, že bychom se tu na jednom místě mohli vzájemně dělit o zkušenosti, zážitky, aktuální dění okolo našich motorek nebo třeba naplánovat nějakej další srázek .
Budu rád, když se zapojí kdokoliv . Stačí jen, aby ho Blata 125 trochu zajímala .
Naposledy editováno 30.04.2013 12:38:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Aleš-ák píše: Roberto-To teď jezdíš na motardu pana Blaty ?
jak jsi to poznal?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Díly jsem objednával jednou. Napsal jsem jim e-mail co potřebuju a moji adresu a asi za 4 dny privezla balik domu dorucovaci sluzba. Třeba by takovy tesněni měli i v nějaký slušný mototechně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak nemá někdo zkušenosti se sytičem? Vždycky se sepne když nemá a nesepne když má Abych to uvedl na pravou míru: za studena nedrží volnoběh, ale když už se zahřeje tak sepne a otáčky jsou kolem 4000.. neměl by někdo nějakou radu?
3 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jináč čím dál více zjišťuji, že jakákoliv motorka od jakéhokoliv výrobce se se*e mnohem více než auto Na foru na M.cz se furt řeší - nejede, vynechává, klepe.... Škoda, že jsme v autě nic podobného nikdy neřešili
Khokos> to jsem ještě neslyšel, ani neviděl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Jinak k tem zavadam, krome toho tesneni jsem jeste musel kupovat novou baterku, ta origos cina po roce sla kourit, Yuasa zatim dobry. Letos na jare to neslo nastartovat na Brisku, po vymene za NGKcko svicku to jede v pohode. Pak se upadla ta matka ze svodu (mel jsem zkontrolovat, ja vim, na Xt se mi to onehdy stalo taky) a sroubek co drzi kryt retezu. Jinak jsem to jezdi v pohode...
Jo a to tesneni je vyzrane na te strane, co matka zustala
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
I kdyz je pravda, ze kdyz jsem mel pred lety novy XJ, tak to byl jiny pribeh, ale ta priplula z Iwaty na lodi... Transalp delanej ve Spanelsku taky neni zrovna AAA kvalita, holt to chce vychytat. Blatu jsem kupoval novou s tim, ze nechci masinu vyskakanou po nejakym mladym silencovi, nicmene jsem ale ve finale dopadnul podobne jako s ojetinou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Majitelé italských strojů často taky řeší problémy, ale svoje stroje by nevyměnili za bezpohlavní stroje od letců Kamidkadze V tom bude asi rozdíl
Faudy> upadnuté šroubky nejsou "problém"... Spíše neustále mluvíme o Vape, které zapříčiňuje 80% všech hlavních poruch celé motorky. A protože vím trochu více, tak přístup Vape je na přesdržku Jenže jiní dodavatelé nebudou dodávat díly v počtu desítek kusů. Jim se to prostě nevyplatí
Nechci tu mluvit o předpojatosti vůči ostatním strojů. To fakt ne Prostě Blata je Blata
125Marek píše:
Majitelé italských strojů často taky řeší problémy, ale svoje stroje by nevyměnili za bezpohlavní stroje od letců Kamidkadze V tom bude asi rozdíl
Fidži.FZS píše: Co to tak poslední dobou čtu, tak mám takovej pocit, že Blata je fakt nespolehlivá mrdka
I když nerad,souhlasím s tebou.Blata mě velice zklamala co se týče poruchovosti.Takovéty vážné závady jsem neměl ani na číně a to je co říct řeknu to asi takhle: před 2200km mi byl měňěn válec,píst a samozřejmě kroužky,z toho důvodu,že to bralo poměrně dost oleje.Po 2200km mi motorka stále bere olej a kouří.Už mě napadají jedině gufera výfukových ventilů...Zapalování,-další co se nepovedlo.Jak Fidži píšeš.Mě nezajímá jestli to je chyba dodavatele nebo firmy,prostě ta motorka nejezdí a uživatele to nemusí vůbec zajímat.Opakujou se stejné poruchy.Znám už dva majitele Blat,kterým museli vyměnit celej motor,nevím jak teď na tom jsou,ale věřím tomu,že se to zachvíli bude opět sypat.S prodejem těchto blat to šlo taky pěkně z kopce,myslím tím ojetin.Nedržijou si cenu a podle mýho je to díky nepovedenosti a že se toho každej už bojí.
Zase abych jen na Blatu nekydal hnůj,tak motorka je to vzhledem a ostatním velice dobře udělaná,moc se mi líbí jsem rád že jí mám,ale ten motor je děs a bída.I na mé bývalé číně byl kvalitnější motor.Mám blatu 12 měsíců a za tu dobu jsem byl v Blansku na opravách už 5krát a z toho když si vezmu,že jsem jezdil 10měsíců,tak je to poměrně hodně.Teď tam pojedu už po šestí v pondělí na výměnu něčeho si,kvůli žraní oleje,cvakání v motoru atd...Ještě že to mám v záruce,bych jsem se jinak z toho asi posral,platit to
Jinak jak se tady řešil ten aut.sytič,tak je to na výměnu,protože ten pístek se ti nevysouvá celý a je v pytli ta kapsle nebo jak se tomu říká...
Naposledy editováno 03.05.2013 15:04:44
1 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
V první řadě děkuju zástupci vláka - roberto.cz, že nahradil úvodní fotku, která už byla delší dobu nefunkční. I když tedy ten obrázek odznaku s heslem věrnosti působí při současném vývoji diskuze dost ironicky, řekl bych . Robe, doufám že jsi to tak i nemyslel .
Naposledy editováno 03.05.2013 23:51:55
PS: Zkus ještě zkontrolovat pojistky. Vzpomněl jsem si že kdosi měl podobný problém a způsobila to prasklá pojistka.
Fidži.FZS píše: Co to tak poslední dobou čtu, tak mám takovej pocit, že Blata je fakt nespolehlivá mrdka
Je smutný že to skutečně tak vypadá a vlivem těch mnohokrát zmiňovaných zápalek to tak vlastně skutečně i je . Koneckonců, i tohle vlákno ten pocit vytváří, protože se tu veškeré problémy koncentrují a těch pozitivních informací je tu relativně pomálu, což je škoda.
Za sebe můžu říct, že po skoro čtyřech letech a 25tis. km jsem naprosto spokojenej majitel. Jako m*dku bych ji teda rozhodně neoznačil . Nelituju ani toho že mě motorka stála tehdy ještě o dost víc než je současná cena. A paradoxně motor, kterej je tu kritizován, já naopak chválím . Za celou dobu s ním nebyl problém. Snad jen voda v elektrice, zničený čidlo stojánku nebo vytlučená baterka způsobila, že jsem párkrát zápasil se startem. Spotřeba benzínu do 3L/100km, spotřeba oleje max. 0,025L/1000km, takže paráda. Mimo výměn oleje, filtrů a kontroly ventilové vůle jsem na něm nic nedělal (akorát dal o zub větší pastorek a letos odstranil PAIR ventil na výfuku). Svíčka je tam furt původní, baterka taky (i když ta už dožívá). Ano, ostatních závad pár bylo, jako třeba praská pružina na stojánku, vytavená žárovka parkovačky a podobný nepříjemnosti, který souviseli s nedotažeností prvních kusů a na novějších strojích je už výrobce začal napravovat. Za nejméně povedenou věc považuju nádrž, kde jsem musel řešit problémy s tekoucím podtlakovým ventilem a upevnění bočních plastů do nádrže je zpracovaný na pytel .
Jinak je to podle mě až na detaily fakt povedená motorka, a kdyby nedošlo k těm různým krachům a změnám dodavatelů komponent, mohl by být snad každý spokojený jako já a další kluci, co si na motor v ničem nestěžují. Mrzí mě, že to tak není. A souhlasím, že je to do jisté míry chyba firmy Blata, která se měla "více snažit" . Doufám, že se tyhle negativní názory zase brzy v dobré obrátí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Proto si jí asi budou kupovat jen nadšenci a magoři jako já, brácha, Martic a jiní pošahanci
Doufejme, že podpisem smluv, které se tu objevily nedávno, půjdou do Blanska potřebné peníze, které z části pokryjí výplaty a z části také vývoj nových dílů (motorek) a opravování (vylepšování starších) strojů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
125Marek píše: Mordor> Souhlasím na 100% s tebou. Vše je otázka peněz Při prodání pár kusů a v podstatě minimálním zisku je blbost investovat do drahého vývoje nových, kvalitnějších součástek. Nehledě k tomu, že každou pí*ovinku musí vyzkoušet, možná nechat někde schválit... Stojí to čas a hlavně obrovské peníze.
Proto si jí asi budou kupovat jen nadšenci a magoři jako já, brácha, Martic a jiní pošahanci
Doufejme, že podpisem smluv, které se tu objevily nedávno, půjdou do Blanska potřebné peníze, které z části pokryjí výplaty a z části také vývoj nových dílů (motorek) a opravování (vylepšování starších) strojů
S těmi pošahanci bych až tak úplně nesouhlasil. Tu motorku jsem si kupoval s požadavkem na kvalitu a hlavně spolehlivost a to mi až na pár drobností dokázala splnit . Kdyby se mi ta motorka tak s*ala, tak už bych se jí nejspíš dávno zbavil. Vybíral jsem sice srdcem, ale hlavně rozumem. Nejsem jako třeba majitelé vozů Ferrari, kteří si koupí za šílené prachy auto, které má spoustu opakujících se závad, o kterých i výrobce dobře ví, přesto s tím nic nedělá. Koneckonců, myslím že podobnou "filosofii" prodeje si může dovolit jen luxusní značka a nejdou tak prodávat stopětadvacítky. Smutný, že motory jako mám já fungují a v novějších motorech došlo obměně původu dílů a s tím šla spolehlivost do kopru . Přiznávám, že takovou motorku, na kterou by nebyl absolutně spolehnutí a byla víc v servisu než na doma, bych rozhodně nechtěl. Takováhle stopětadvacítka prostě není na okrasu, ale měla by sloužit .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Ano pár věcí se třeba někomu pokazilo úplně vyjímečně, ale prostě špatný kousek se také někdy vyrobí...
Jen bych ještě k té spolehlivosti přidal, že obecně 125tky jsou více náchylné na poruchy a i takoví giganti jako Yamaha mají problémy s kvalitou. Např 2 roky staré XT 125, ježděné převážně holkou po silnici (6000 km) za svou dobu bylo více v servisu než v rukou majitele. Motorku doprovázely neustálé problémy s karburací, spojkou aj. celkem vážnými poruchami, díky ketrým i nejezdila
A kolik vyrobí Yamaha 125tek a kolik Blata? Každý, kdo má Blatu má vlastně prototyp, protože kolik Blata vyrobí celkem kusů, tolik mají tito mega výrobci prototypů na testování (možná i víc). A i na tak odzkoušených modelech jako od Yamahy atp. se vyskytují ty dětské nemoci. Proto klobouk dolů před Blatou, jak tu motorku dokázali postavit
Navíc opravdu kupovat si Blatu a nevědět o ní nic nebo neznat někoho, kdo tomu rozumí je risk. Proto ti, co si myslí, že do tý motorky budou lejt jen benzín jsou takto zklamaní. Když si koupíte Blatu, koupíte si prototyp a něco vyjímečného.
2 reakcí na tento příspěvek Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Brzy sestříháme ještě kaskadérskou jízdu Míry Lysého na Yamaze WR 125, který tam byl také
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata 125 - pokec, fotky, videa a vše okolo
Na tom XJ jsem já a brácha
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Blata 125 průměr podtlakového venti... Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | vondris6 | 0 | 18.3.2023 v 22:19 vondris6 |
Blata Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 0 | 3.10.2022 v 10:07 Panturis |
Blata 125 BXM (původ motoru) Blata 125 Enduro, Blata 125 Motard, Blata BXM 125 | Panturis | 2 | 21.8.2022 v 12:14 Ariete |
Zkušenosti servis Honda Pardubice [1, 2, 3] Blata 125 Enduro | czech-mirecek | 64 | 6.6.2022 v 12:11 Ariete |
Spotřeba u 125 2t vs 4t Derbi Senda 125 R, Yamaha DT 125 X, Blata 125 Motard... | Snasy_222 | 15 | 30.4.2021 v 09:17 mito7 |