globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Omezovač
25.4.2013 v 19:44
Dobjej,
tak jsem se inspiroval diskuzí tu jak odstranit "grátis" ten omezovač.
Podle toho jak psali v jiném tématu připojit vypínač na drát co jde DO budíku a to zeleno bílé barvy což jsem udělal,ale změna nikde.
Furt to jede tak jak předtím,tak že bych řekl že to byl asi špatný typ :D
Jedná se o DE verzi,r.v 1999 tak se chci zeptat kam ten vypínač připojit? Na jaký drát? Elektrika je tam origo.
Díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač

25.4.2013 v 20:38 | Nahoru | #1
A proč to chceš přetáčet?
Nejspíš jí takhle vytočíš jen když budeš mít vyřazíno a to fakt nemá smysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač

25.4.2013 v 20:42 | Nahoru | #2
Mára153> On myslí omezovač na 80km/h

(reakce na) Omezovač

25.4.2013 v 20:45 | Nahoru | #3

Fidži.FZS píše: Mára153> On myslí omezovač na 80km/h


aha - ale neomezuje se v tomhle případě většinou výkon - třeba nějakou restrikcí?

Omezovač

25.4.2013 v 20:48 | Nahoru | #4
Kup Ignitech. Ničím jiným bez výměny ř.j. to neotevřeš.
Tady odkaz

Omezovač

25.4.2013 v 20:50 | Nahoru | #5
Přívěra,omezovač,YEIS,výfuk (restrikce) tím vším zvýším výkon.
Přívěru - už je hotová
YEIS - hotové
Výfuk - není vykuchanej,ale furt kdyby fungoval ten "vypínač" tak musím tich 80 + včetně otáček udělat více.
Tak že je chyba u mě a to v tom vypínači,proto se ptám jestli to někdo na tdrku DE verzi dělal jestli to jde bez toho,udělat to tím vypínačem.

Omezovač

25.4.2013 v 20:51 | Nahoru | #6
No ten německej omezuje výkon tak že nedovolí točit moc otáček mě na NSR nejde nad 7000rpm což je nějakej 90-100.mělo by stačit ho odpojit je to většinou samostatná krabička má označení nějak bb-19

Omezovač

25.4.2013 v 20:51 | Nahoru | #7
Jestli je TDR125 stejný motor jak DT125 musiš vydělat restrikci s výfuku a jinak seřídit přívěru a na odojení omezovače byl takový bazmek myslím to dělal ignitech.

Omezovač

25.4.2013 v 22:10 | Nahoru | #8
K čemu mi je vykuchat vejfuk když mě dál nepustí omezovač? Je mi aktuálně šumák že nemám kuchlej výfuk,potřebuji prostě vyřešit omezovač.Pak mohu jet dál ale výfuk nebudu kuchat do doby,než zjistím a vyřadím ten omezovač,jak to pojede pak budu kuchat výfuk.O tom bazmeku vím,snažím se to udělat bez něj "made in home "
Tak že aktuálně
Jak na ten vypínač?

Naposledy editováno 25.04.2013 22:11:38

Omezovač

25.4.2013 v 23:49 | Nahoru | #9
U omezení na 80km/h je snímání rychlosti u motorky s mechanickým rychloměrem (obvykle) řešeno jazýčkovým kontaktem v tachecu a pulsy z něj jsou vedené do zapalovací jednotky, která při překročení stanovené frakvence pulsů zařadí do cesty signálu od snímače na klice děličku, takže motor pak dostává jen každou druhou jiskru a tím se výkon omezí.
Pokud na nižší kvalty a kor na neutrál jde motor roztočit na znatelně vyšší otáčky, než při jakých se na nejvyšší kvalt při 80km/h "zastaví", tak musí být snímání rychlosti řešené právě tímto způsobem, přesněji řečeno na stejném principu - jednotka musí detekovat skutečnou rychlost motorky.

Koukni, zda těch drátů ze zapalovací jednotky do budíku nejde více, nebo klidně budík rozdělej (pokud to rozumně jde) a zjisti, jaký přesně snímač tam je. Pokud je omezovač řešen ještě nejakou přídavnou "piksličkou" mimo hlavní zapalovací jednotku, tak může být ošetřeno i "záměrné odpojení snímače", což třeba v případě jazýčkového kontaktu jednotka nemůže poznat, ale v případě Hallovy sondy už přerušené vedení může detekovat. Nicméně to by se projevilo tím, že motor by začal omezovat na konkrétní otáčky, ne přesně na rychlost.

Omezovač

26.4.2013 v 08:38 | Nahoru | #10
Já nevím proč se s tím tak mrdat. Od-omezovač od Ignitechu stojí 750Kč, žádné těžké prachy a je to bez starostí.

Omezovač

26.4.2013 v 16:41 | Nahoru | #11
Proč se s tím tak mrdat?
Protože to ty prachy dam raději za olej či benzín když vím že to jde.
A mimochodem 900 ,- ;D

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač

4.5.2013 v 17:17 | Nahoru | #12
Zdarec,

mám TDR z Německa už 5 let. Dva roky jsem ji měl přiškrcenou, abych se nejdřív naučil trochu jezdit. Po dvou letech jsem začal řešit otevření. Nedokážeš si představit, kolik mě to stálo nervů. Každý říká něco jiného, jak jsou TDR z němčic omezená... přívěra, zůženi na začátku výfuku (kolena), přepážky ve výfuku (kolena), zůžené hadičky, omezovač v tachometru, omezená řídící jednotka, přiškrcený plyn, zámek na zařazení šestky atd...

Já jsem nejdřív odvrtal to zůžení na začátku výfuku, nepomohlo. Upravil jsem příveru, nepomohlo. Koupil jsem OPEN BOX od ignitechu za 900, minimální změna. Vyměnil jsem řídící jednotku, max rychlost 110, ale katastrofální jízdní vlastnosti. Nezapomeň, že zvýšit výkon, znamená zvýšit přísun oleje a benzínu a komplet vše přenastavit. Jinak počítej s tím, že zadřeš motor.

ŘEŠENÍ: Nejlepší řešení jaké jsem mohl udělat bylo to, že jsem TDR svěřil autorizovanému servisu Yamaha Donar v Brně. Trvalo jim to 5 dnů a to co s TDR udělali...konec! Mechanik mě vzal do dílny, kde byla TDR na brzdě a ukázal mi výkon. Maximální rychlost byla na počítači 161 km/h a 13 000 otáček. U mě byl vyměnený karburátor, hadičky, koncovka výfuku, vykuchaný koleno, OPEN BOX upravený tak, aby nedělal neplechu, zvýšení přísunu paliva a oleje a další věci.

Takže ti doporučuju obrátit se na odborníky a nedělat to sám nebo od nějakýho Lojzi... Cena za to vše byla 7 560 kč i s novou koncovkou výfuku. Stojí to za to a máš 100% jistotu, že je vše jak má být. KVALITNĚ!

Naposledy editováno 04.05.2013 19:48:02

(reakce na) Omezovač

4.5.2013 v 20:35 | Nahoru | #13
Oukej>
A kolik ti to valí po cestě ? A jakou si měl předtím a teď spotřebu ?
Mi to celkem dost žere (cca 6-7 litrů) a málo jede - 105 km/h max (a to mám TDR zavřené). Od půlky plynu to na akceleraci vůbec nereaguje a na první dva kvalty, když se rozjíždím s plným, to cuká.
Mám rozladěnou směs a za žádnou cenu to pořád nemůžu naladit, je to pořád bohaté ať dám jehlu nahoru, či dolů. Ještě mě napadá vysoká hladina a moc velká tryska. Nejradši bych to dal nějakému (šikovnému) mechanikovi nebo do té Yamahy, ať si s tím pohrajou (ale brání mi finance ).

Omezovač

4.5.2013 v 21:15 | Nahoru | #14
Na silnici mám maximálku 150 km/h, jela by i víc, ale už jsem měl strach. Přece jen to není na takové rychlosti dělaný. Optimální rychlost je těch 110 km/h. Před tím jsem spotřebu nijak neřešil. Teď mám spotřebu 6 - 6,5l. Když tomu dávám, tak i 7l. To cukání mi to dělalo taky, ale po servise vše OK! Dávej pozor, aby se ti nezadřel motor, kamarád si myslel, že to ničemu nevadí a zadřel motor, takže POZOR! Akceleraci mám teda bobastickou!

Jinak peníze jsem neměl taky, ale párkrát jsem zašel na brigádu, prodal pár věcí a bylo to

Přídávám obrázek GRAFU. Modrá čára před tím, červená teď. Je to sakra rozdíl!



Omezovač

4.5.2013 v 22:02 | Nahoru | #15
Já za rok přestupuju na silnější, takže to už nějak vydržím. Ale sere mě to teda fest.

Jinak dík, za info!

Naposledy editováno 04.05.2013 22:03:15

Omezovač

7.5.2013 v 15:49 | Nahoru | #16
Motorka už je prodaná,tak že to neřeším.
Investice 7560,- je investice která se ti s cennou TDRek na trhu nevrátí.Tedy jsem se rozhodl to prodat,a jít do něčeho silnějšího

Omezovač

9.5.2013 v 01:56 | Nahoru | #17
Já mám TDR už 5 let a neplánuju se jí zbavit Je jako nová a v garáži je ještě místa dost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2890 23.5.2024 v 23:20 tomasNJ
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist