prosím o nějaké věstecko koulovité rady, pro následující situaci:
Motorka po cca hodině svižnější jízdy 120-150 lehce vynechala. Trošku jsem zbystřil, po pár kilometrech očividně při akceleraci s plynem cca nad 30% trošku pocukávala....s klidným plynem vše okej. PO dalším x kilometrech cukání při přidání. Přirovnání,když Vám uchází benzín.
Jelikož rezerva nesvítila, na nádrž cca 90mil, tak projistotu teda natankuji, ale do plna 10litrů = v nádrži bylo 14litrů.
Po krátké odstávce ovšem to samé, spíše se to zhoršovalo. DO 15% plynu okej, jak člověk zatáhl na pulku, tak na 4ku cukání, občas se to rozjelo.
Na nádrž nového benálu, jsem ujel tak 30km...nic se nezměnilo.
Tudíž mě čeká zábavné večery. Co by jste všechno doporučili testnout?
Není někdo kdo umí s diagnostikou triumph??? (do olomouce až v nouzi)
1) kuknout na hadičky, jestli jsem něco neskřípl.
2) Vzducháč prověřit
3) palivový filtr
4) Nějaké to sítko v nádrži
5) Svíčky (mám koupené nové)
6) Jezdit na 10-15% plynu a doufat že se t o nějak vyčistí????
Info:
Mašina po zimě ujela dvě a pul nádrže. Čepuji Shell. Mašina má najeto cca 6tisíc. ROčník 2008.
Diagnostika VAG (mám) ale né a né spárovat s nějakým softem.
Děkuji za sofistikované rady
1 reakcí na tento příspěvek Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...
Škoda že to nemá autodiagnostiku...
Petaksmetak píše: Peter7> Mno právě kdysi jsem to zkoušel a nešlo mě to.Problém že je to USB-VAG, a simulace USB portu na COM....tak možná chyba ve mě...ale přitom auta jsem připojil lehce..tak nevím kde je chybka. Zkusím povolat IT bráchu, jestli tma není nějaké COM portovina.
Škoda že to nemá autodiagnostiku...
Ono je taky mozne, ze ten kabel co mas nemusi byt kamarad s motorkou. Ja mel taky VAG a nesel, koupil jsem jinej a funguje bez problemu.
K tvemu problemu: filtr vzduchovy a i palivovy. Pripadne nekvalitni benzin.
Petaksmetak píše: Peter7> Mno právě kdysi jsem to zkoušel a nešlo mě to.Problém že je to USB-VAG, a simulace USB portu na COM....tak možná chyba ve mě...ale přitom auta jsem připojil lehce..tak nevím kde je chybka. Zkusím povolat IT bráchu, jestli tma není nějaké COM portovina.
Škoda že to nemá autodiagnostiku...
Podívej se do správce zařízení: ( Pravým tl. na Tento počítač --> Vlastnosti --> Hardware --> Správce zařízení --> Porty (COM a LPT).
Zda se ti ten kabel správně inicializoval a jakej COM port ( číslo ) ti to emuluje.
1 reakcí na tento příspěvek Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...
vyměnit svíčky, jestli si je nedělal .... zkontrolovat zapalovací kabely, korozi
nebo se ti někde může klepat nějaký kontakt - jak přidáš a zvýší se ti vibrace začne to dělat problém
Zkusím tedy nějak postupně vše, kamarád servisák se rychle zkouknul a našel dokonce lehce nahryzaný kábl u ventilátoru od myší...což vím, že přes zimu občas vlezou do garáže.
Ale filtry zkontroluji, svíčky není problém vyměnit. Před týdnem mě došel konečně kontakt 60, tak můžu řádit v kabeláži. Zkusím se spojit s bráchou, co si hoví v tom Vagování. Ty comy umím nastavit, ale nějak to zlobilo...nechytalo se.
Zkusím případně to hodit do autoservisu ke známému, co má snad nejlepšího elektrikáře na moravě, tak ten si s tím pohraje.
Děkuji za rady, budu informovat průběh, snad to bude fakt banalitka nějaké zasranosti v benzínu. Ale na zimu plná nádrž, Vééé powerák. Čerpám vždy na Shelce, ale pravda, že už jednou jsem tam nabral šmejda.
dneska zkusím projet co to dělá za studena, a dolů nádrž a vyndat čerpadlo,filtr palivový, svíčky.
Filtr vzduch rozebrán, lehce zaprášený, ale nic hrozného. ROzvody těsné, nikde to nepřisává.
Čistič paliv.soustavy se zeptám kamaráda, plus když už bude benzín venku, tak zkusit nějaký lepší a opět projet, jestli se to třeba nepročistí samo.
Připomíná mě to, jak jsem před dvěma roky hledal podobné kurvítko u Valkýry. Nakonec to byl vydrolený molitan na předku sání, který zabíral cca 15%plochy vstupu, a hold tam šlo moc vzduchu, a tehdy jsme řešili přicpaný benzín
Zatím zábavná detektivka.
- diagnostika PC, provedení standardních testů, no error (nezabralo)
- rozebrání palivové soustavy
- vyčistění tlakovým vzduchem palivového filtru
- vyčištění sítka před čerpadlem
- vyčištění tlakově hadiček, včetně hadiček pro "přepad"
- kompletní vyčerpání benzínu, vyčištění nádrže zevnitř
- vyčištění vzduchového filtru
- vyčištění vzduchových rozvodů a nové utěsnění objímek - na dvou místech netěsnili (dle mého chyba)
- rozebrání čídla CRANK senzor a vyčištění
- resetování primary throottle posion senzor
- vyčištění konektorů vysokonapětových cívek, úprava konektorů, vyčištění kontaktem 60 a použití elektrykářské vazelíny
- vyčištění 6ks svíčkových kabelů od cívek
- výměna svíček
- natankování 100oktanového benzínu
Motorka nyní jede jak má, snad to vydrží a nebude se opakovat (to by pak značilo nějaké přicpávání někde) Doba strávená opravy, rozebráním, sebráním, projetím a testování 12.hodin.
Náklady krabička malborek za pujčení 18mm gola sady s prodloužením. 6ks svíček, které jsem měl naštestí koupené pul roku, litr benzínu co jsem vylil na zem a spoustu nervů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rocket III - vysoké otáčky Triumph Rocket III Classic | FunRider1 | 2 | 3.4.2024 v 06:30 Bechykv |
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic | RocketPája | 23 | 8.5.2023 v 17:32 pizda |
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic | Triumph_vincek | 0 | 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek |
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic | Ludo444 | 6 | 29.10.2021 v 20:29 Ludo444 |
Manuál Triumph Rocket III Classic | Erperak | 4 | 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar |