globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...
21.4.2013 v 21:07
Zdravím,

prosím o nějaké věstecko koulovité rady, pro následující situaci:

Motorka po cca hodině svižnější jízdy 120-150 lehce vynechala. Trošku jsem zbystřil, po pár kilometrech očividně při akceleraci s plynem cca nad 30% trošku pocukávala....s klidným plynem vše okej. PO dalším x kilometrech cukání při přidání. Přirovnání,když Vám uchází benzín.

Jelikož rezerva nesvítila, na nádrž cca 90mil, tak projistotu teda natankuji, ale do plna 10litrů = v nádrži bylo 14litrů.

Po krátké odstávce ovšem to samé, spíše se to zhoršovalo. DO 15% plynu okej, jak člověk zatáhl na pulku, tak na 4ku cukání, občas se to rozjelo.

Na nádrž nového benálu, jsem ujel tak 30km...nic se nezměnilo.

Tudíž mě čeká zábavné večery. Co by jste všechno doporučili testnout?
Není někdo kdo umí s diagnostikou triumph??? (do olomouce až v nouzi)

1) kuknout na hadičky, jestli jsem něco neskřípl.
2) Vzducháč prověřit
3) palivový filtr
4) Nějaké to sítko v nádrži
5) Svíčky (mám koupené nové)
6) Jezdit na 10-15% plynu a doufat že se t o nějak vyčistí????

Info:
Mašina po zimě ujela dvě a pul nádrže. Čepuji Shell. Mašina má najeto cca 6tisíc. ROčník 2008.
Diagnostika VAG (mám) ale né a né spárovat s nějakým softem.


Děkuji za sofistikované rady

Anketa: Na velikosti???
Záleží!
33%
1
Nezáleží!
0%
0
I s malým kašpárkem se dá hrát dobré divadlo.
33%
1
Vše se dá dohnat velkou motorkou a autem :-)
33%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...

21.4.2013 v 21:41 | Nahoru | #1
Peter7> Mno právě kdysi jsem to zkoušel a nešlo mě to.Problém že je to USB-VAG, a simulace USB portu na COM....tak možná chyba ve mě...ale přitom auta jsem připojil lehce..tak nevím kde je chybka. Zkusím povolat IT bráchu, jestli tma není nějaké COM portovina.

Škoda že to nemá autodiagnostiku...

(reakce na) Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...

21.4.2013 v 21:53 | Nahoru | #2

Petaksmetak píše: Peter7> Mno právě kdysi jsem to zkoušel a nešlo mě to.Problém že je to USB-VAG, a simulace USB portu na COM....tak možná chyba ve mě...ale přitom auta jsem připojil lehce..tak nevím kde je chybka. Zkusím povolat IT bráchu, jestli tma není nějaké COM portovina.

Škoda že to nemá autodiagnostiku...



Ono je taky mozne, ze ten kabel co mas nemusi byt kamarad s motorkou. Ja mel taky VAG a nesel, koupil jsem jinej a funguje bez problemu.
K tvemu problemu: filtr vzduchovy a i palivovy. Pripadne nekvalitni benzin.

(reakce na) Při přidání více plynu začně kuckat, vynechávat...

21.4.2013 v 22:14 | Nahoru | #3

Petaksmetak píše: Peter7> Mno právě kdysi jsem to zkoušel a nešlo mě to.Problém že je to USB-VAG, a simulace USB portu na COM....tak možná chyba ve mě...ale přitom auta jsem připojil lehce..tak nevím kde je chybka. Zkusím povolat IT bráchu, jestli tma není nějaké COM portovina.

Škoda že to nemá autodiagnostiku...



Podívej se do správce zařízení: ( Pravým tl. na Tento počítač --> Vlastnosti --> Hardware --> Správce zařízení --> Porty (COM a LPT).
Zda se ti ten kabel správně inicializoval a jakej COM port ( číslo ) ti to emuluje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rocket III - vysoké otáčky Triumph Rocket III Classic FunRider1 2 3.4.2024 v 06:30 Bechykv
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic RocketPája 23 8.5.2023 v 17:32 pizda
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic Triumph_vincek 0 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic Ludo444 6 29.10.2021 v 20:29 Ludo444
Manuál Triumph Rocket III Classic Erperak 4 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar


TOPlist