globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ucukané Dorsoduro
8.4.2013 v 20:32
Zdravím milovníky dvou kol,
Mám takový malý problém se svou motorkou, je neuvěřitelně ucukaná v nižších otáčkách. Ať se snažím sebecitlivěji přidat plyn motorka se odvděčí silným škubnutím. Při dalším přidavání plynu už je vše normální. Vše je nejhorší jakmile navolím režim SPORT, motorka je s takovou ve městě nebo na místě kde ji netočíte do vyšších otáček naprosto nepoužitelná. Jo a její chod je mírně nepravidelný v rozsahu 2-3tis otáček... Nevíte co by mohlo být příčinou ? Jestli cívky ? svíčky ? vzduchový fitr ? nebo jestli to prostě k dorsoduru patří ? pač moje bývalá mašina suzuki GSR 600 měla velice citlivou a plynulou reakci na plyn. Děkuju :)
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 20:43 | Nahoru | #1
A dělalo ti to již před zimou? První co bych prověřil je palivo. Konkrétně voda v benzínu.
Dělá to nepravidelný chod, občas jako když vynechá. Při přidání plynu přidáš chvíli nic pak cukne. V otáčkách to u motoru nemusí týt tak zřetelné.

Naposledy editováno 08.04.2013 20:53:02

ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 20:52 | Nahoru | #2
V režimu Sport je to normální, rychlá odezva na plyn, kámoš ho má ve verzi Factory a to bylo první čeho si na první projížďce všimnul, s režimem Sport se prostě kochačka po městě nedá

2 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 20:58 | Nahoru | #3
Teda nevím ale Dorso určitě nebylo určeno na popojíždění při lehce zvýšeném volnoběhu tj 2-3
tisíce. Sportovní dvouválce mají prostě takový projev že se s nima nedá jet klidně, krot to spojkou a cukat nebude.

(reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:03 | Nahoru | #4
PAP28> No to že si ta mašina sem tam cukla mi dělalo už od toho co sem si ju koupil, ale teď po zimě je to mnohem víc znatelné... právě starý benzín sem už vyjezdil a natankoval letošní a né že by se něco změnilo... možná bych tam mohl skusit nalit aguafobin, nebo jemu podobnou sračku co má za úkol pochytat vodu... :) ale dík s tou vodou mě to nenapadlo

ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #5
na KTM 690 Duke je sport taky ucukanej a na normální ježdění na hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #6
lobo6> ano to máš nejspíš pravdu, asi sem plácl s těma 2-3 tisícema, ale chtěl sem tím říct že pokud té mašině pořádně nešlápnu na krk tak je taková nejistá ucukaná a třeba když dojíždím na křižovatce a vymáčknu spojku pod 3 tisíce tak občas zdechne..

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:09 | Nahoru | #7
Je to znát i na Rain? Nech to napíchnout na diagnostiku a seřídit škrtící klapky

(reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:11 | Nahoru | #8

lobo6 píše: Teda nevím ale Dorso určitě nebylo určeno na popojíždění při lehce zvýšeném volnoběhu tj 2-3
tisíce. Sportovní dvouválce mají prostě takový projev že se s nima nedá jet klidně, krot to spojkou a cukat nebude.



na 750 jsem nejezdil, ale pár desítek km jsem najel na Dorsu 1200. A na Sport to nebylo až tak agresivně ucukané. Ano, bylo agresivní, ale ne ucukané

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:15 | Nahoru | #9
Mě cukal i hodnej Strom po výměně zasraného vzduchového filtru a svíček se to vrátilo do normálu

(reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:16 | Nahoru | #10
seikos> joo jo asi to tak dopadne :) jako ono se na tom dá jezdit, ale ty prujezdy tím městem jsou vážně horší... kámošovi právě na aprilce nepravidelně pracovala cívka a nedávala každou jiskru.. tak třeba jestli to nemůže být to.. ale zase v maximálních otáčkách ubytek výkonu necítim..

(reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:21 | Nahoru | #11
istonbike> mno filtřík sem kupoval nový co sem mašinu koupil, svíčky bych měl pravda vytáhnout a popřípadě vyměnit... to je taky fakt...

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #12
Jestli ti to při vymáčknutí spojky a rychlé ztrátě otáček zdechne máš nejspíš moc nízké otáčky volnoběhu, příčin může být víc může být už méně propustný vzduchový filtr, nebo jste se v tom pane doktore zase vrtal

(reakce na) ucukané Dorsoduro

8.4.2013 v 21:36 | Nahoru | #13
lobo6> :D doktora sice hodlám studovat ale toho pro lidi :D né.. tak jako olej filtry a takové kraviny zvládám.. ale škůdce typu kutil domáci nejsem :D

ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 06:37 | Nahoru | #14
Nebo sis měl koupit bezpohlavní čtyřválec

ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 07:04 | Nahoru | #15
No, já mám Shivera, jestli se nepletu, tak motoricky je rozdíl akorát v sekundárním převodu. A mě to pod 4 tis prostě nejede. Vylepšilo se to laďákama, ale 4tis. jsou na jízdu minimum. Ale když píšeš jedno škubnutí a pak nic, je něco špatně. Zkus svíčky, fajfky, atd. Diagnostika nic nehlásí?

(reakce na) ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 07:42 | Nahoru | #16

hell22 píše: lobo6> ano to máš nejspíš pravdu, asi sem plácl s těma 2-3 tisícema, ale chtěl sem tím říct že pokud té mašině pořádně nešlápnu na krk tak je taková nejistá ucukaná a třeba když dojíždím na křižovatce a vymáčknu spojku pod 3 tisíce tak občas zdechne..



V servisu už jsi to měl? Zkusil bych synchro škrtících klapek...Každopádně jestli ti to občas chcípne tak tam něco špatně bude.Jinak jak píšou kluci režim sport to jsou otáčky,jestli to podtáčíš,tak je jasný že to ta mapa nenakrmí...

ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 10:10 | Nahoru | #17
ahoj,

zrovna včera jsem odzimoval svoje Dorsoduro. Myslím, že pokud si předtím nejezdil na jednoválci (kubatury cca 500 a výš), případně sportovnějším dvouválci tak na to nejsi zvyklý a asi je problém v tvém zápěstí, případně jezdíš v nizkých otáčkách. Dorsoduro má v režimu sport poměrně slušnou reakci na plyn.

Musíš jezdit a časem si zvykneš citlivěji používat plyn a správné otáčky nebo si při proplouvání městem přepni na touring. Od toho tam to přepínání map je.

Pokud ti to necuká na ostatní režimy tak to žádný technický problém ani důvod k návštěvě servisu nebude.

1 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 12:41 | Nahoru | #18
Sorry, ale máš 750ccm (takže relativně měnší objem co točí 10.000rpm, dost podčtvercovej motor) ve dvouválu, čtyřventil ...a stěžuješ si, že to na režim SPORT po MĚSTĚ na 2000-3000 rpm!!!, po zimě a nízký teplotě CUKÁ ????

Chlape ty se mi snad zdáš ...mě to zní jako absolutní absence rozumu a uvažování.

Je to ohřátý? Kolik si od zimy najel km (už si "vyhnal pavouky z laufů")? Mýmu italovi trvá někdy přes 50km než si to na jaře schroupe...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 18:50 | Nahoru | #19
t_freedom> jj moje rec jezdit dvouhrnek na dva/tri tisice je naprosta chujovina a v tomhle rezimu bych se na rsv ucukal k smrti

ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 19:33 | Nahoru | #20
2/3tis je ucukanej i můj 4vál...

2 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 20:25 | Nahoru | #21
Toš kua chlapi dík že si ze mě děláte prdel jak z plastelíny :D já neřekl že jezdím v rozmezí 2-3 tisíc... to bych rovnou mohl jezdit na kole a měl bych větší zážitek... :D na ty 3 tisice se ček ale chca nechca dostane v koloně kamionů které jedou přecpaným městem 30... jináč dneska sem se dostal do chybových hlášení v motorce a píše mi to závadu DSB 06 - Ambient air temperature sensor... takže možná něco mám se senzorem teploty vzduchu.. jak moc velký význam tam má nevím ale nechám to zkontrolovat :)

(reakce na) ucukané Dorsoduro

9.4.2013 v 22:59 | Nahoru | #22

Milosek.m píše: t_freedom> jj moje rec jezdit dvouhrnek na dva/tri tisice je naprosta chujovina a v tomhle rezimu bych se na rsv ucukal k smrti


v tomhle rezimu by te RSV za chvilku pretahlo retezem po hrbu

ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 01:57 | Nahoru | #23
Souhlas s místními dvouválisty, třeba moje 748 pod 3tis v podstatě nefunguje.

(reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 07:02 | Nahoru | #24
hell22> hele, tímhle trpíme všichni co maj nízkozdvihový kladiva. Můj motor je ucukanej až pověstně.
Na město ty aspoň můžeš přepnout do režimu rain a změkčí se ti chod motoru - já neudělám nic a prostě se musím naučit otáčet jemně pravou a mít furt ruku připravenou na spojce.

Pokud ti to hlásí chybu senzoru vzduchu, určitě by se to projevilo při startování - v případě, že by to nebylo nakrmený. Ty to podle příznáků budeš míst spíš překrmený, takže ta chyba může bejt reálná (to zhasnutí za tepla) Změň režim na nejměkčí a projeď to ještě než pojedeš na diagnostiku (20-50km) pokud nezmizí, máš problém ...

(reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 07:14 | Nahoru | #25
hell22> JJ, začínám vidět konec tunelu. O2 senzor odchází poměrně často...

3 reakcí na tento příspěvek ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 08:40 | Nahoru | #26
Typickej ital. Co dělá ital? Sype se. Měl sis nechat rejži

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 09:08 | Nahoru | #27
SuperSic58> lepší je umřít ve stoje, než živořit na kolenou

ale jinak tyhle řeči fakt miluju a bavím se...fórum plný dotazů "Honda CB500, nestartuje po zimě, Kawasaki ZX6R - divný zvuk z motoru, Suzuki 750 SRAD na vršku se dusí" ... proč tam sakra nechodíme mi italofilové a nepíšem ... "vidíš blbečku, měl sis pořídit itala, hned bys věděl proč to máš rozbitý, takhle budeš muset hledat a laborovat "

Naposledy editováno 10.04.2013 09:11:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 10:54 | Nahoru | #28

t_freedom píše: SuperSic58> lepší je umřít ve stoje, než živořit na kolenou

ale jinak tyhle řeči fakt miluju a bavím se...fórum plný dotazů "Honda CB500, nestartuje po zimě, Kawasaki ZX6R - divný zvuk z motoru, Suzuki 750 SRAD na vršku se dusí" ... proč tam sakra nechodíme mi italofilové a nepíšem ... "vidíš blbečku, měl sis pořídit itala, hned bys věděl proč to máš rozbitý, takhle budeš muset hledat a laborovat "



problém nebude v tom, že rejže jsou víc poruchový, ale v tom např. tebou zmiňovaný italové nejsou tak cenově dostupný a protože je nemůže mít každej blbeček

(reakce na) ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 11:07 | Nahoru | #29
prdak27> myslím, že intelekt a peníze nemaj moc společnejch vazeb...ba co víc, někdy je to naopak.

... věty typu "měl sis nechat rejži a ne kupovat itala" mě pak příjdou tak trochu na degradaci na blbečka, když jsem něco tak logickýho opomněl a koupil jsem tu italskou mrdku...

ucukané Dorsoduro

10.4.2013 v 11:28 | Nahoru | #30
Měl sis koupit sportovní dvouválec, co jede krásně už od 2tis

Teď vážně, při první vyjížďce a první nádrži po zimě bych to neřešil. Když se to ani pak nezlepší, tak zkusit pořešit ten senzor a povinná kontrola vzduchového filtru.

t_freedom: máš pravdu, mezi bohatstvím a intelektem rozhodně neplatí přímá úměra
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 MTTM22 5 26.2.2024 v 18:08 papin01
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 M0891557 3 27.11.2023 v 14:33 ThePes
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 1 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ
Aprilia Dorsoduro 750 - zdechání mo... Aprilia Dorsoduro 750 FestikCZ 18 21.8.2023 v 21:31 FestikCZ
odešlo olejové čerpadlo Dorsoduro Aprilia Dorsoduro 750 sleha 5 8.6.2023 v 21:54 X-tra-X


TOPlist