1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
Jinak barva svodů
1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
e: teď jsem si všimnul těch hadic na chladič, beru zpět
Naposledy editováno 06.04.2013 20:05:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
dewwil píše: Pěkný Hele a uchladí ti to tam ten větráček???
Tam jsou dva velké radiální ventilátory,tohle je jen na podporu transportu teplého vzduchu dozadu místnosti,kde je odtah tepla z místnosti a před motorkou je ještě přívod čerstvého vzduchu z venku kvůli cirkulaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
To je super...zadne zmeny otacek jen full gas? Chudak kawa
Naposledy editováno 06.04.2013 20:15:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
z-x-r píše: Murkin> to je zajizdeni? Jen se mi nelibi tan hnusna divna koncovka leose..jinak svody super.
To je super...zadne zmeny otacek jen full gas? Chudak kawa
Žádnej fullgas,tohle je zhruba 10% plynu a 7 nebo 8000 ot.
Mám na to takovej manuál od Alstare ,ještě když jezdil Miloš Čihák a dělal jsem mu motorky.
Takhle běžně zajíždím motory po repasi,nemusíš mít obavy,takhle je to v pořádku
Naposledy editováno 06.04.2013 20:19:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
z-x-r píše: Murkin> to je zajizdeni? Jen se mi nelibi tan hnusna divna koncovka leose..jinak svody super.
To je super...zadne zmeny otacek jen full gas? Chudak kawa
Běžná praxe, motorky určený na okruh se zajížděj takhle normálně Nebo se někomu nechce čekat na teplo tak aby jí měl na sezonu zajetou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Murkin píše: Žádnej fullgas,tohle je zhruba 10% plynu a 7 nebo 8000 ot.
Mám na to takovej manuál od Alstare ,ještě když jezdil Miloš Čihák a dělal jsem mu motorky.
Takhle běžně zajíždím motory po repasi,nemusíš mít obavy,takhle je to v pořádku
jak dlouho to tak na ty stejny otacky vrci? To by neslo nasymulovat nejake pridavani ubirani aby aspon trochu se to chovalo jak v provozu?
Kolik km a je zajeta?
Co se rozumi repas? Loziska kliky?
Dik za info.
1 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
dewwil píše: Běžná praxe, motorky určený na okruh se zajížděj takhle normálně Nebo se někomu nechce čekat na teplo tak aby jí měl na sezonu zajetou
takhle to zajizdej i v tovarne nez to pustej do krabice, akorat v omezovaci a ne blbejch 8tis
me fascinuje jak je kazdej chytrej jak radio a mysli si kdovi co motorce skodi, treba jako kdyz je porad v omezovaci, na co tam ten omezovac asi je kdyz se uchladi voda, tak se nic nedeje.
jinak chlazeni pri jizde je podle me mnohem vetsi, i svodu, a pokud to je 8tis, tak to je jizda 200km/h, po D1 sem tak jel nespocetnekrat a je to v podstate hodina jizdy timto stylem
takhle cerveny svody sem videl naposled na svoji ZX9R kdyz se trochu dyl nechal sytic, je to ouplne normalni
z-x-r píše: jak dlouho to tak na ty stejny otacky vrci? To by neslo nasymulovat nejake pridavani ubirani aby aspon trochu se to chovalo jak v provozu?
Kolik km a je zajeta?
Co se rozumi repas? Loziska kliky?
Dik za info.
Na tohle zatižení cca 15 minut,potom se přida zátěž na cca 15% a končí se na 40%
Ono to má už něco najeto z výroby,ale cca 100- 150 km a muže se nastavovat jednotka.
Po repasi to samé.
Ano,ložiska kliky,ojnic,kroužky,sedla atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Bubrak-ZX10R píše: takhle to zajizdej i v tovarne nez to pustej do krabice, akorat v omezovaci a ne blbejch 8tis
me fascinuje jak je kazdej chytrej jak radio a mysli si kdovi co motorce skodi, treba jako kdyz je porad v omezovaci, na co tam ten omezovac asi je kdyz se uchladi voda, tak se nic nedeje.
jinak chlazeni pri jizde je podle me mnohem vetsi, i svodu, a pokud to je 8tis, tak to je jizda 200km/h, po D1 sem tak jel nespocetnekrat a je to v podstate hodina jizdy timto stylem
takhle cerveny svody sem videl naposled na svoji ZX9R kdyz se trochu dyl nechal sytic, je to ouplne normalni
Tak zrovna ten omezovač moc zdravej neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
rybíz5 píše: Tak to docela čumim,věděl jsem že to bude do červena ale tohle je mazec
To jeste nic neni. Zkusim udelat video turbiny pri nejakem teplem testu benzinoveho turba. Uplne bila barva v extremu, 1050-1100 stupnu.
Naposledy editováno 06.04.2013 21:50:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Dawe02 píše: To jeste nic neni. Zkusim udelat video turbiny pri nejakem teplem testu benzinoveho turba. Uplne bila barva v extremu, 1050-1100 stupnu.
100.000 otacek
2 reakcí na tento příspěvek Víte co se vám dějě pod kapotama?
Edit: tuším největší výkon je pri teplotě motoru okolo 60stupňů celsia. Svody na dvoutaktu by neměli přesáhnout 700stupňů, tohle je u 4T normal?
Naposledy editováno 07.04.2013 08:46:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Edit: a teplota oleje je normálně přes stovku-to kdysi švára řešil, že se mu hřeje auto, než zjistil, že je to teplota oleje
Naposledy editováno 07.04.2013 11:43:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
choze69 píše: Velkobouchač> když já se kdysi dávno učil, byla optimální teplota motoru kolem 120st, ale kvůli bodu varu se to stláčí na těch 85-90.(a taky proto je chladící systém přetlakový, aby se zvýšil bod varu chladiva)..kdybys měl pravdu, nebyl by problém motor uchladit na těch 60.
Edit: a teplota oleje je normálně přes stovku-to kdysi švára řešil, že se mu hřeje auto, než zjistil, že je to teplota oleje
optimální teplota neznamená největší výkon, to znamená že dochází k nejlepšímu spalování paliva (nejnižší emise). proč mají závodní motorky velké chladiče? aby se ohřívali víc?
emise nemají s nejvyšším výkonem moc společného... ale máš pravdu, třeba oxidy dusíku vznikají při vysokých teplotách ve spalovacím prostoru a proto je třeba ho chladit. a ještě jedna věc nejlepší spalování (nejlepší poměr spotřeba/výkon) je v oblasti max. kroutícího momentu, ne max. výkonu..tam už platíš za výkon spotřebou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Víte co se vám dějě pod kapotama?
Velkobouchač píše: Ladak + sériová palivova mapa?
Edit: tuším největší výkon je pri teplotě motoru okolo 60stupňů celsia. Svody na dvoutaktu by neměli přesáhnout 700stupňů, tohle je u 4T normal?
co prosím?...jako 60°C teplota motoru?