Uzavřeno 09.04.2013 v 07:44 uživatelem vech.ales
Naposledy editováno 05.04.2013 06:14:23
Kdyz to dotahli, tak prej jestli to muzou natocit aby si to tata poslech. A olej v tom mate ? JOOOO litr jsem tam ted nalil. Tata vytahne merku ... sucho :) On si mysli ze kdyz tam nalil do suchyho motoru, po buuuh vi jak dlouhy jizde po dalnici bez oleje litr, ze to spasi !
No, zadreny na klice, ojnicni saly byli ZBOUCHANY do sebe a cep mel o 2 mm mensi prumer ... ja nechapu ze ty motory nekdy tem majitelum nenarvou ty ojnice az do drzky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
MaraVFR píše: ty kokos
zaprvé v těchto dvouch větách je diametrální rozdíl
zadruhé to mám podle tebe jet 1 pak 2 vyřadit na N, pustit spojku , přidat plyn a potom (bez spojky) řadit jedna ..... ty jsi hodně na kaši
PS: až někdy budeš měnit spojkový lamely na motce, nenamáčej je do oleje, ale dej je tam suchý
Priste to pro ty mene chapave rozepisu dopodrobna. Chapu ze potrebujete navod jak radit do nejmensich detailu, tedy musi tam byt napsano opet zmacknu spojku a zaradim za jedna.
Ja se bavil s Assasinem a u toho predpokladam jakozto u nekoho kdo ma inteligenci ze pochopi co to je kopni tam jednicku.
Pripomen mi to priste az zacnem o necem opet debatovat, ze zde chodi i uplne mentolky ktere to potrebuji nejlepe i s navodem jak zmacknout spojku
Staci omluva ?
Omlouvam se vsem chovancum jedlickova ustavu, je to ma chyba
Naposledy editováno 05.04.2013 15:17:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: Ozzy_> Nechapu proc, menis olej v prevodovce ?
V prevodovce kupodivu olej vydrzi po celou zivotnost auta a nezadre se, divne ze ?
Jediny, a to opravdu jediny duvod proc menit olej v motoru je, ze ho mas zajebany od carbonu.
Jinak je to porad ten samy olej co jsi tam nalil, jen smiseny s carbonem. Mozna ze kdyby byly filtry o neco kvalitnejsi tak se olej vazne menit nemusi.
Menil si olej nekdy v prevodovce u auta kde ja jakoze psana doziv napln?
Ja ANO a pak az to uvidis i jak to potom radi jinak bys takovou HOVADINU nenapsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: Ja si vazne pripadam ... jak idiot ...
poprve v zivote se blizis realite ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
z-x-r píše: Menil si olej nekdy v prevodovce u auta kde ja jakoze psana doziv napln?
Ja ANO a pak az to uvidis i jak to potom radi jinak bys takovou HOVADINU nenapsal
U auta kde je napsana dozivotni napln jsme menili s kamosem na fordu cca pred rokem. Nevim co ho to napadlo, protoze prevodka nijak nehucela a radit slo krasne. Po naliti oleje noveho pomalu neslo radit, po mesici olej vylil a vratil tam stary, opet v pohode.
Co jako si vylil za humus ? To ze je olej cerny neznamena ze nemaze.
Medved píše: poprve v zivote se blizis realite ...
Mas neco k debate ? Chces nam popsat jak dochazi v prevodovce k jevu synchronizace, pri vymacknute spojce ?
Nebo opet jen jsou v ustavu hodiny pristupu na net ?
Pis , jsem jedno velke ucho, pekne po bodech at neumru hloupy.
t_freedom píše: Crecku, ty seš neskutečnej vocas promiň ale to jinak nejde...
Najdi si konec tý diskuse (na základě níž si mě právě na předešlý stránce nazval magorem) kde jsi nakonec postupně začal otáčet k tomu, že "čistě hypoteticky a za předpokladu konjunkce neptuna se saturnem, by eventuálně ve vyschlý, vícelamelový spojce něco takovýho šlo...ale ale...ale...bla bla..." ...ty si opravdu nevidíš do papulky pane, fakt ne. A nezačínej zase, nebo tě budu muset na stejný téma opět deklasovat...s tvým "počkáním si na nízké otáčky"
Pokud si ja matne vzpominam na konec toho vlakna, nasel jsem ti tvou starou debatu ve ktere jsi ty horecne presvedcoval lidi ze k zadne synchronizaci nedochazi, mam si dat tu praci a hledat ji znovu ???
Sice nevim co te od tohoto spravneho nazoru odradilo, ale je to tvuj boj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: U auta kde je napsana dozivotni napln jsme menili s kamosem na fordu cca pred rokem. Nevim co ho to napadlo, protoze prevodka nijak nehucela a radit slo krasne. Po naliti oleje noveho pomalu neslo radit, po mesici olej vylil a vratil tam stary, opet v pohode.
Co jako si vylil za humus ? To ze je olej cerny neznamena ze nemaze.
No nesmis tam take nalit co kde uvidis
Proto vam to mechosi neradilo.
A co znaci opotrebeni oleje nez barvu konzistenci? Ze by mluvil?
Ja po naliti origo olej radim o pulku lepe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
t_freedom píše: assassin> hele, moderátore, neuděláme nový vlákno "CRECK's deklasing II" ...nebo tak něco?
Prozreli jsme halelujaaa
t_freedom 28.03.2011 12:55:42 Jádro? ...meziplyn na motocyklu nemá význam pro ulehčení synchronizace převodky. Jen pro odbourání brzdného efektu motoru při podřazování... toť význam v kostce ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Ted jsem ho dal synovi na nauceni, tak az klekne prevodka tak ti reknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
z-x-r píše: Creck> sefe u tebe to neni o oleji..ale jen o tom ze na to seres u auta a auto mas vis kde
No ja jen ze uz to 12 let funguje v naproste pohode, tudiz proc neco menit kdyz to funguje ? V navodu je napsano celozivotni, jestli mysli zivotnost 15 let uvidim
Creck píše: enusim2> Samozrejme, protoze pokud mas neco dodrbane tak ti raz ktery dostane prevodka z rozdilnych hodnot otacek motoru a zadniho kola vykopne rychlost.
To same se dela kdyz nechces pri podrazeni dostat na mokru smyk, to jsou samozrejme hrozne mrdy .
O tomhle hadka ale nebyla, zkus vymacknout spojku, zaradit a pridat plyn az pak, ten samy efekt
Vůbec tomu nerozumím, tak se nechci hádat, o teorii, ale když jedu na neutrál, třeba z kopce 50km/h a šoupnu tam dvojku tak to dostane docela ránu, aby se tak nestalo tak musím nejdřív zvýšit otáčky a pak až zařadit. Tedy musím přidat plyn před zařazením.
3 reakcí na tento příspěvek motorový olej navždy
Naposledy editováno 05.04.2013 16:35:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
charlie.vtx1800 píše: Mě to přijde jako blbost neměnit olej. Možná že jsou výměnný intervaly nastavený hodně krátce, ale každej výrobce se prostě sychruje. U starý LIAZky byl tzv. odstředivej filtr oleje (kromě klasický vložky) - tlakovej olej šel do otočně uloženýho ramínka a to mělo na koncích dvě trysky - jak z nich tryskal ven tak se ramínko roztočilo a olej se odstředivou silou rozprašoval na vnitřní válcovou plochu filtru. Tou odstředivou silou se z oleje odloučil karbon a nalepil se na stěnu. Vždycky při výměně se to rozebralo a ten nalepenej bordel se musel ze stěny oškrabat - a bylo tam toho vždycky dost - takovej jako asfalt. To mi jako argument PRO výměnu stačí. Každej motor trochu podfukuje do skříně, takže se do oleje dostávají spaliny, který jsou kyselý (NOx, SOx z nafty, CO2), obsahujou různý organický sloučeniny z nedokonalýho spalování paliva, saze atd. a to vše se v oleji rozpouští, váže vodu a různě reaguje. Čím víc jízd s nezahřátým motorem tím hůř. A olejovej filtr ne všechno zachytí. Na dodávkách maj motory 300-500 tkm, na kamionu i přes 1000 tkm a furt šlapou jak hodinky - pochybuju, že by to daly bez výměn oleje.
konečně rozumný názor....
a já ještě doplním,že vysoká životnost motoru např. u kamiónu není dána použitím nějakých kosmických materiálů,ale převážně-velice propracovaným systémem mazání a filtrace oleje.
prostě životnost něčeho co je poskládané z mnoha částí které o sebe třou je přímo úměrná tomu jak moc se podaří to tření snížit.
vždyď je to tak jednoduché-stačí jen trošku logicky přemýšlet.
s toho myslím i logicky výplývá,že kdo mění častěji olej a udržuje tak jeho co nejlepší mazací schopnosti,tak tomu ten motor vydrží déle,než tomu,co jezdí na olej starý a opotřebovaný...
je doufám stejně logické,že nový olej má určitou mazací schopnost a tím že je provozem opotřebováván,tak klesá postupně i jeho mazací shopnost a tím se plochy o sebe třoucí i více opotřebovávají...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
charlie.vtx1800 píše: Mě to přijde jako blbost neměnit olej. Možná že jsou výměnný intervaly nastavený hodně krátce, ale každej výrobce se prostě sychruje. U starý LIAZky byl tzv. odstředivej filtr oleje (kromě klasický vložky) - tlakovej olej šel do otočně uloženýho ramínka a to mělo na koncích dvě trysky - jak z nich tryskal ven tak se ramínko roztočilo a olej se odstředivou silou rozprašoval na vnitřní válcovou plochu filtru. Tou odstředivou silou se z oleje odloučil karbon a nalepil se na stěnu. Vždycky při výměně se to rozebralo a ten nalepenej bordel se musel ze stěny oškrabat - a bylo tam toho vždycky dost - takovej jako asfalt. To mi jako argument PRO výměnu stačí. Každej motor trochu podfukuje do skříně, takže se do oleje dostávají spaliny, který jsou kyselý (NOx, SOx z nafty, CO2), obsahujou různý organický sloučeniny z nedokonalýho spalování paliva, saze atd. a to vše se v oleji rozpouští, váže vodu a různě reaguje. Čím víc jízd s nezahřátým motorem tím hůř. A olejovej filtr ne všechno zachytí. Na dodávkách maj motory 300-500 tkm, na kamionu i přes 1000 tkm a furt šlapou jak hodinky - pochybuju, že by to daly bez výměn oleje.
Samozrejme, nechapu proc se tady nektere vypatlane mozky smeji kdyz jim reknes ze hlavni pricina proc menit olej je karbon.
Zadnou jinou pricinu to nema.
Olej ma pouze dve hlavni funkce, mazat a rozpoustet karbon. Nic vic a nic min.
Creck píše: Samozrejme, nechapu proc se tady nektere vypatlane mozky smeji kdyz jim reknes ze hlavni pricina proc menit olej je karbon.
Zadnou jinou pricinu to nema.
Olej ma pouze dve hlavni funkce, mazat a rozpoustet karbon. Nic vic a nic min.
ježiš vždyť plácáš fakt nesmysly...proč bych tedy ve strojích, kde není zdroj tepelné energie vyjma tření v převodech, měnil olej co dva roky. Olej prostě po čase nemaže tak dobře...ztrácí některé svoje vlastnosti. Co se to tu opět snažíš vymyslet Crecku ? ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: Prozreli jsme halelujaaa
t_freedom 28.03.2011 12:55:42 Jádro? ...meziplyn na motocyklu nemá význam pro ulehčení synchronizace převodky. Jen pro odbourání brzdného efektu motoru při podřazování... toť význam v kostce ...
ale tím jsme si už prošli...Crecku...a já uznal, že jsem si to v hlavě srovnal... a i jsem ti tenkrát napsal, že jen blb nemění svoje názory ...
Jo a ty taky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Creck píše: No ja jen ze uz to 12 let funguje v naproste pohode, tudiz proc neco menit kdyz to funguje ? V navodu je napsano celozivotni, jestli mysli zivotnost 15 let uvidim
Milej zlatej, tak si zavolej do autorizáku, nebo spíš přímo výrobci a zeptej se jich, co znamená doživotní. Třeba u Renaultu je to jejich "doživotní" cca 200tkm. Jenže to dneska najednou auta za 3 roky. Po tobě bych fakt chtěl auto.
Pro příklad, abys neřekl že lžu - výměna oleje ve skříni u Clia II 1.2 ve 180tkm, jéje, ono to najednou řadí kurevsky líp, jak je to možný?
To samý u Laguny II, 240tkm, jéje, pročpak mi najednou přestala čtyřka chytat o zuby, jak je to možný?
A to, že jste při výměně oleje nedodrželi specifikaci/množství oleje/doporučenou značku výrobce, je vaše blbost, jinak by to nemohlo přestat řadit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Ty mas renaulta ? Jak dlouho ho mas, jezdi to jeste ? Kupoval jsi ho novy ?
Znas ten for o cem uvazoval konstrukter kdyz vymyslel znak , ze jo ?
Naposledy editováno 05.04.2013 18:51:47
t_freedom píše: ale tím jsme si už prošli...Crecku...a já uznal, že jsem si to v hlavě srovnal... a i jsem ti tenkrát napsal, že jen blb nemění svoje názory ...
Jo a ty taky
ty je menis nejak casto, koupis motorku, za rok je z tebe profik a po dalsim roce opet vsechny nazory zmenis.
Tudiz jestli mam verit cloveku co jezdi par roku na motorce a kazdy rok tlacha neco jineho, diky, radsi budu verit lidem co sve nazory nemeni podle pocasi
Sice chapu ze chces me co rozebral svoji prvni prevodovku nekdy ve dvanacti letech naucit tvym nazorum, diky ja si budu mlit to svoje
Naposledy editováno 05.04.2013 18:52:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motorový olej navždy
Krovak píše: Milej zlatej, tak si zavolej do autorizáku, nebo spíš přímo výrobci a zeptej se jich, co znamená doživotní. Třeba u Renaultu je to jejich "doživotní" cca 200tkm. Jenže to dneska najednou auta za 3 roky. Po tobě bych fakt chtěl auto.
Pro příklad, abys neřekl že lžu - výměna oleje ve skříni u Clia II 1.2 ve 180tkm, jéje, ono to najednou řadí kurevsky líp, jak je to možný?
To samý u Laguny II, 240tkm, jéje, pročpak mi najednou přestala čtyřka chytat o zuby, jak je to možný?
A to, že jste při výměně oleje nedodrželi specifikaci/množství oleje/doporučenou značku výrobce, je vaše blbost, jinak by to nemohlo přestat řadit.
ty jsi zavoval do aitorizáku a v renaultu ti řekli že cca 2OO:OOO takoou kravinu nikdy tam nevolej třeba ti to veme uklizečka napiš jim pak zjistíš o co go