1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
ZdeninoTE píše: já se možná zeptám taky trochu hloupě - to plechový je šablona nebo forma a to vedle hotová kyvka? Ať tak či onak - každopádně poctivej kus práce
našel jsem to na jedno odborném italském webu. Diskutovali tam kluci - pánové konstruktéři. Téma nazvali Porno Protože jsem někdy dávno stavěl rám, řidítka, atd z duralu, vím jak je to náročné. Tehdy ještě číslo materiálu, neznamenalo, že výrobce dodržel kvalitu podle čísla materiálu. Proto jsme později nakupovali materiál v leteckých továrnách. Kluk který nám pomáhal, ještě poklepem kladívka nám říkal, toto vem, toto je sračka a neber to. Tváření, tepelné zpracování, svařování.. to by bylo vyprávění na několik dnů co jsme si začili. Proto na toto téma hledím s velkým obdivem a uznáním. Mnohokrát nám prasla duralová řidítka, nebo duralový rám. Hledání kde jsme udělali chybu bylo jako detektivka. To bylo ještě v dobách za Husáka a jeho soudruhů. To je tak asi vše, k tématu a důvodu proč na nač.
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
Máš odkaz na tu stránku?
Naposledy editováno 20.03.2013 08:41:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra
pilot84 píše: Moc pěkný Tuhý to asi bude, myslím že by se do takové věci nepustili bez nějaké pevnostní FEM analýzy..
Máš odkaz na tu stránku?
večer po rachotě si místo nekonečných seriálů podívám na co je nového na internetu. Protože mě se vždy líbili 2T, tak projdu různé weby od AUS, přez EU až do USA a Kanady. Ty fotky pamatuji, že byly někde v diskuzi na nějakém italském webu, ale hledat je, to je nemožné Dříve jsem si zajímavosti ukládal, ale stejně nebyl čas si je znovu prohlížet, protože je ve světě stále něco nového
Naposledy editováno 20.03.2013 22:35:19
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
kyvka je pro tohle http://moto.pierobo...emid=335&lang=it
Naposledy editováno 21.03.2013 08:35:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra
Co si vzpomínámm tak asi jediná výhoda tohoto systému byla při brzdění, že se předek tolik nepotápěl. Ale problémem zas byly přílišná hmotnost celku a vysoká hmotnost neodpružené hmoty. Lépe to vyřešilo BMW s teleleverem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra
1 reakcí na tento příspěvek Prorno konstruktéra
IvoTregr píše: DMRS> souhlasím s Tebou. Toto řešení postupně u různých obměnách zkoušelo několik firem a konstruktérů. Dokonce si pamatuji, že to jelo (nejsem si jistý) LCR s motorem Yamaha v moto GP 500cm. Byl to tuším známý francouzký tým. Tímto řešemím se všichni pokoušeli vyřešit měnící se geometrii při brždění u standartního řešení.
Asi máš na mysli ELF
Naposledy editováno 24.03.2013 10:49:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prorno konstruktéra
Jo máš pravdu, byl to ELFs Hondou, ale mám dojem, že jsem to i viděl s Yamahou. To ale není důležité, kdo a kdy.
Naposledy editováno 24.03.2013 10:53:34