Naposledy editováno 06.03.2013 20:43:19
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
No s tím asi motorář musí počítat, že o tobě neví. A když něco naznačuje, že bude předjíždět nebo měnit směr, tak počkat.
Mě se to stává často i v autě u osobáků. Spousta lidí si jede prostředkem a myslí si, že je těžko někdo může dojet. A do zrcatka ani nekoukaji...
4 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Podobne uz bohuzel i autobusaci...kterej uz me jeden sejmul nastesti auto drzi...
Odpoved...hmm promin nevidel jsem te v zrcatku
Cempa - jestlize kamionak blika trochu s predstihem ne jak vecina tuponi az v zatacce jde videt respektovat uplne krasne. Lepe jak jine pice za volantem.
PS:Chapu ze ses lekl jak te fikl....i me se to stalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
A co sám vidím kolem sebe, tak se rovněž často setkávám s tím, jak někdo jede nalepen těsně za nákladákem a nejen, že sám pak toho moc nevidí, ale neuvědomuje si, že řidič náklaďáku pak o něm vůbec neví . Když pak takovému človkěu vysvětluju, že se musí držet tam, kde vidí na špígle náklaďáku (aby o něm jeho řidič mohl vědět), tak kouká jako černoch na zamrzlý kýbl.
2 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Tim nechcu hazet vsechny do jednoho pytle, ale to co nekdy ridi autobus nebo naves by nemelo sednout ani do pidipazrouta. Na druhou stranku uz bych tohle povolani nikdy nechtel delat, hrozna predstava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Bohuzel s tema ridicema je to tak...vidina velkych penez a jen se vezu a uz to frci...
Dale nikdo poradnre to delat nechce.
Ji DRIV to byl ridic NAKLADAKU Velmistr a autobusu jeste vice...na to slo jen ti nej z nej...dneska presny opak.
Ale je pravda ze vyjimky se najdou..ale uz velmi malo...
Zbytek to pislo sem kluci...Kdy neumi couvat..Neumi Radit. Vytocit se nekde..je problem..to musi zastavit celou ulici.atd atd...
Mam kolem sebe hodne lidi tak to vidim.
PS:Mam take na vse ridicak...ale jako paan velkoridic se necitim aani nebudu na to mam moc malo najeto.Ale couvani s vlekem jsem mohl ucit i ostatni
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
YOSH_BOY píše: Jako kamionáci mi nevaděj, at si jezdí každej co chce ale když potkam bandu 3 kamionu kde mezi nima neni rozestup ani na osobáka a táhnu se za nima 20km přes prdele kde nemám šanci je předjet, tak bych kokoty nakopal
ano ano ano... a v prvním kopci, kde jsou dva pruhy ten druhej prostě musí začít předjíždět toho prvního rychlostí o cca 0,5 verst/světelný rok rychleji...
když jedou tak jak mají a nechávají mezi sebou mezeru, tak mi nevadí, ale tyhle bych střílel...
Naposledy editováno 07.03.2013 05:46:13
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
SVSkritek píše: Jde vůbec něco vidět za tím návěsem ? Případně kolik m je tam slepejch ?
No s tím asi motorář musí počítat, že o tobě neví. A když něco naznačuje, že bude předjíždět nebo měnit směr, tak počkat.
Mě se to stává často i v autě u osobáků. Spousta lidí si jede prostředkem a myslí si, že je těžko někdo může dojet. A do zrcatka ani nekoukaji...
1 reakcí na tento příspěvek Kamioňáci
Edit: Jo a samozřejmě jsou to všechno manuály, s automatem by v tomhle odvětví moc parády neudělalo ...
Naposledy editováno 07.03.2013 10:14:51
Piwell píše: Párkrát jsem už taky potkal kluka, kterej neuměl s návěsem zacouvat na rampu. Já třeba jezdim s mixem, takže pomalu víc nacouvam. Nemyslim si, že bych s tim neuměl jezdit i když to dělam jen něco přes dva roky a taky jsem ještě mladej. Prostě každej někdy někde musí začít. Ten mix je dobrá škola jak s tim zacházet, zpátečku člověk řadí nejmíň 20x denně, těžiště hrozně vysoko, jezdí se na centimetry, často na měkkým podloží, v blátě, kde se to auto zapíchne i 30 cm ... prostě to neni o ježdění rovně na tempomat po dálnici ...
Já motorkářum blikam nebo ukazuju, když to jde tak jim uhnu nebo dam přednost i když jí nemaj, prostě ať můžou jet. Jet na motorce za těžkým náklaďákem je voprc.
... Na druhou stranu když to vezmu zpětně já si na mašině dřív nepřipouštěl že ten předemnou o mě vůbec neví. ...
Tohle mě trochu zarazilo. U každýho koho dojedu defaultně předpokládám, že o mě neví. Dokuď nemám jistotu, že mě zaregistroval. V dnešní době spoléhat, že lidi koukaj do zrcátek mi přijde dost nebezpečný.
Když se nekoukaj nevadí. Takový je třeba rychle obloukem předjet, než to stihnou zaregistrovat a z leknutí vymyslet nějakou myšku.
Zajímal by mě názor zkušených řidičů. Do kolika let si myslíte, že dokážete bezpečně jezdit jako profesionální řidiči v mezinárodní dopravě?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
charlie.vtx1800 píše: Dřív když ses chtěl s kamionem rozjet tak si něco musel umět - řadit s meziplynem, brzdy taky nic-moc, nějaký ABS, ESP atd. byly neznámý zkratky a výkon s bídou 260 koní - kdo měl kobyl 300 byl už king. Dneska se s automatem dokáže rozjet i blondýna, nejslabší truck má 400 koníků, nejsilnější k 7-mistům. Ale fyziku neokecáš, furt to má naložený 40 a víc tun, na šířku 2,5 m a na délku 18-20 metrů. Jenže to si dnešní rychlokvašení kamioňáci uvědoměj až když je prekérka a on se valí devadesátkou někam kam se nemůže vejít a kde to nemůže dobrzdit nebo vytočit. Dneska je prostě kamion pohodlnej jak osobák střední třídy a i tak jede - a oni s tim pak tak i jezdí - jako kdyby to mělo 2 tuny a ne 40.
Asi jsem zaspal dobu, ale o trucku s plně automatickou kvaltkysnou čtu poprvé. Poslední, co pamatuju, byl manuál s klasickou šestipolohovou šaltpákou a dvěma přepínači - půlky (splitter) a rozsah. Něco podobného, jako klasický "třináctikvalt". Snad něco mělo "servokvalt" podobně, jako MB O345, ovšem to je elektropneumaticky ovládaný šestikvalt s normální manuální spojkou. Ale že by něco mělo planetovku s hydroměničem, s tím jsem se zatím nesetkal, ale potom se fakt nedivím, že k tomu pustí kdekoho...
Pokud jde o výkon, tak ten mi snad nikde nechyběl - Liána nemá ani těch 260k a 10tun cihel také vyvezla všude. Nezapomenu na to, jak mi jednou s podobně těžkým nákladem cestou odešlo ovládání spojky - a dokázal jsem dojet i bez ní!
Dr.Houba píše: Brněnští autobusáci, to je kapitola sama pro sebe, ti jsou schopni ti to hodit bez blinkru přímo ze zastávky přes dvě čáry...
Kdyby jen autobusáci... nemíním házet všechny do jedono pytle, ale dle mých zkušenosti řidiči ve Štádlu jsou fakt něčím, co snad dostalo noty "na šmé". Jsou arogantní, plná čára pro ně neznamená nic, blinkry mají leda tak pro parádu a zejména tady
se mně nejméně desetkrát stalo téměř doslova totok:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamioňáci
Moje oblíbené místo je zde, kde autobusáci jezdící na Líšeň dělají přesně co jsem popsal, bez blinkru ze zastávky přes 2 čáry... pokud jedu kolem zastávky s autobusem, tak jsem vždycky ostražitý, ale tady jsem jel přes pruh od něj, tak jsem brzdil i ušima...a pak ještě jednou, jsem nepoučitelný
A jinak nápodobně... jak vidím bus, nebo trajfl v zastávce, instinktivně zpomaluju a objíždím jej s auglema na šťopkách. Rovněž tak si dávám majzla u nádra , když tam pokrašuju rovně a vedle mě šmirgl... mně se to sice bíkybohu zatím nestalo, ale slyšel jsem o případu, kdy to tam do sebe práskli, jelikož sice oba měli jet rovně, šaliňák neukazoval, takže nic ničemu nenasvědčovalo - ale díky vadné výhybce, jež zůstala viset v pozici "doprava", jej to stočilo a napral to do náklaďáku.
Tím se řídím a už ani nepamatuju kdy naposled mě měl potřebu někdo vyblikavat nebo troubit.
jinak sem taky od kulaté lopaty Málokdy mám pod 21m
Jo a kamera za oknem je dneska už skoro nutnost
Naposledy editováno 07.03.2013 11:49:37