Jak moc jsem v haji? Zkoušel to někdo?
Prosím zkušenosti ne domněnky, pokud máte, případné i info o gelech.
#############666####################
Vyzkoušel někdo úspěšně gel na dusové pneu?
Naposledy editováno 05.03.2013 01:54:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
Knoty používám zcela běžně a jak někdo tvrdí, že je to jen na dojezd, tak já tvrdím opak.
Knot drží a vydrží po celou dobu životnosti pneu.
A kydy ostatních mě nezajímají. Mám to mockrát vyzkoušené a basta.
Naposledy editováno 05.03.2013 00:09:02
1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem
Na píchlou duši záplata , jestli se nepletu...
1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem
Jinak knoty jezdím taky jako trvalou opravu.
Dávejte sem osobní zkušenosti, nebo pokud máte vyčteno odkazy na zdroje. Díkes
Naposledy editováno 05.03.2013 00:44:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
FishX3 píše: Zajímá mne knot do gumy co je plná gelu.
Aha, zřejmě jsem přepracován, nebo úplně blbej.
Nic méně, i kdyby ta guma byla plná hoven, tak ji tím knotem bezproblémů zalepíš.
Uf, snad je to teď správně.
Naposledy editováno 05.03.2013 00:26:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
LovecTaťka píše: Aha, zřejmě jsem přepracován, nebo úplně blbej.
Nic méně, i kdyby ta guma byla plná hoven, tak ji tím knotem bezproblémů zalepíš.
Uf, snad je to teď správně.
Správně to je ...ale - zkoušel jsi to? Protože ta guma plná hoven bude ty hovna cpát tou dírou ven, tj celá ta díra bude od hoven a jak známo pilníkem hovno nesundáš a vulkanizace / lepení přes ty hovna neusí vůbec proběhnout, tzato by mohl moc pěkně vyběhnout ten knot až tu gumu i s hovnama nafoukneš. ...a bude v prdeli.
Proč tak uvažuji? řeším dva problémy - maník na bezdušovkách má ultraseal nebo něco jiného což je pohodlné protože malou díru neřeší, jenže když ho potká větší, je to na zouvání pneu což pro nás lemply co jsme to nikdy nedělali znamená potencionální pškození ráfku či pneu, nebo odtah. Kdežto kdyby se na celej gel vybodnul, bude sice řešit i malé díry ale pokud má dost knotů , bude lepit do aleluja.
Druhej problém je maník na dušovkách - ten když píchne, musí lepit/zouvat pokaždé - tj nalit tam gel se mu vyplatí s tím že bud zabere, nebo přezuje - což by dělal stejně. Pokud je ale alepoň mizivá šance že to může zalepit gel.
Naposledy editováno 05.03.2013 00:42:40
2 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem
Je to sice méně pohodlné, ale nemusím díky tomu že to mám odzkoušené taky jako trvalou opravu řešit servis a čištění sraček z penu.
Mno a na druhé motorce M-72 co má duše soudruzi v CCCP pamatovali na vše a vozím rovnou celé kolo. Mno a pro jistotu montpáky a duši navíc.
Spíš by mě zajímalo jestli máte někdo vyzkoušenou životnost těch knotů Abych některé starší kousky nevozil jen pro můj pocit sucha a bezpečí a po aplikaci zjistil že jsou k hovnu a netěsní
ale nechci o tomhle diskutovat - co mne zajímá jsou ty otázky v uvodu
Naposledy editováno 05.03.2013 01:55:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
Chlup píše: Gely a různý ty mlíka ve sprejích jsou určený do bezdušových pneu.
Na píchlou duši záplata , jestli se nepletu...
Ultraseal má ve specifikaci psáno, že (s nižší spolehlivostí - asi o 30%) lepí i duši.
Ride on nevím. Přestal jsem ho používat. Je na píču
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
FishX3 píše: Správně to je ...ale - zkoušel jsi to? Protože ta guma plná hoven bude ty hovna cpát tou dírou ven, tj celá ta díra bude od hoven a jak známo pilníkem hovno nesundáš a vulkanizace / lepení přes ty hovna neusí vůbec proběhnout, tzato by mohl moc pěkně vyběhnout ten knot až tu gumu i s hovnama nafoukneš. ...a bude v prdeli.
Proč tak uvažuji? řeším dva problémy - maník na bezdušovkách má ultraseal nebo něco jiného což je pohodlné protože malou díru neřeší, jenže když ho potká větší, je to na zouvání pneu což pro nás lemply co jsme to nikdy nedělali znamená potencionální pškození ráfku či pneu, nebo odtah. Kdežto kdyby se na celej gel vybodnul, bude sice řešit i malé díry ale pokud má dost knotů , bude lepit do aleluja.
Druhej problém je maník na dušovkách - ten když píchne, musí lepit/zouvat pokaždé - tj nalit tam gel se mu vyplatí s tím že bud zabere, nebo přezuje - což by dělal stejně. Pokud je ale alepoň mizivá šance že to může zalepit gel.
Guma plná hoven se budou cpát tou dírou ven, pokud je bude cpát vzduch. Pokud US nezafunguje, uteče všechen vzduch a pokud neotočíš kolo dírou dolů, aby US gravitací nevytékal, tak už nepoteče. Pak díru jen průrazníkem zvětšíš, čímž zbytky US na okrajích gumy odstraníš. Možná bych to ještě trochu přetřel hadrem. Ale pak se tam knot normálně chytne. Naprosto bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem
susta. píše: Tak k otázce gel a dušová pneu: Krom motorky jezdím rád i na kole, najezdím spoustu kilometrů a průměrně pětkrát za sezonu píchnu.Už mě to sralo tak si říkám že vyzkouším gel. Koupil jsem ho pro případ defektu na motorce před Ukrajinou, ale naštěstí jsem ho nemusel použít.A ejhle píchl jsem na kole duši plnou gelu a co se nestalo - hovno, gel byl všude a kolo prázdné
Chlapi pište prosím konkretni přípravky - ony soudy "gel nemaká" mají jinaknulovou vypovídyjící schopnost. Ohledně kola máš zde recenze a myslím že tam je i jeden co maká http://www.scottmtb.cz/stop-defektu/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
seikos píše: Guma plná hoven se budou cpát tou dírou ven, pokud je bude cpát vzduch. Pokud US nezafunguje, uteče všechen vzduch a pokud neotočíš kolo dírou dolů, aby US gravitací nevytékal, tak už nepoteče. Pak díru jen průrazníkem zvětšíš, čímž zbytky US na okrajích gumy odstraníš. Možná bych to ještě trochu přetřel hadrem. Ale pak se tam knot normálně chytne. Naprosto bez problémů.
Ono to není zas tak jednoduchý - jednak si nejsem jist že tím pilníkem tu douru vyčistíš "dočista dočista" a pak je tu ještě plocha okolo díry na vnitřní straně pneu - když tam naspeš knot, udělá se tam takový uzlík tj knot má ve finále tvar podpobný hříbku a já netuším zda tam US (nebo jiný) nedělá brikule.
1.Ty jsi takovou pneu lepil? Pokud ano, co tam bylo za gel?
2.Pamatuji na fotky co ti udělal Ride-On - - co používáš? (zpět k US?)
seikos píše: Ultraseal má ve specifikaci psáno, že (s nižší spolehlivostí - asi o 30%) lepí i duši.
Ride on nevím. Přestal jsem ho používat. Je na píču
Tuhle větu najdeš snad u všech těch gelu - jak jsem psal jediny slime na dušovky informuje že lepí douru do 3mm (verrze pro bezdušovky do 6mm). Dušová verze v sobě nemá ty větší částečky - jak jsem pochopil.
foky píše: Jestli ti pomůže můj vysoce objektivní a profesionální názor, tak já US nepoužívám a ještě nikdy jsem nepíchnul
Sorry já musel - asi to pičasí
Doufám že až pujdeš ze chodů tak zakopneš !!!
...to máš za TO
PS mažu
Naposledy editováno 05.03.2013 16:44:32
na bezdušovce tentýž antipich a hřebík, dojezd na opraveném cca 80km, pak sundáno a gumařům říkám co jsem tam nasral a říkají to bude smrad a humus, ale kupodivu nic tu pneu mám dodnes na ukázku,
jen to chce po aplikaci antipichu hned jet kvůli rozházení toho svinstva po celé pneušce
knoty vozím ale zatím jsem je nemusel použít
pokud je tento příspěvek mimo mísu tak soráč
POTREBUJI:
LEPENI KNOTEM GUMY KDE JE GEL - pokud jste to někdy řešili, tak jaky tam byl gel a zda se to dalo či ne , případně jak jste tu gumu ošetřili před lepením, jak dlouho knot vydržel, jak velka dira to byla
ZKUSENOSTI S GELEM tj Ktery uzivate a jak se osvědčil u bezdušovek - opět, co to bylo za gumy,jaka díra, jak to dopadlo
ZKUSENOST S GELEM V DUSI - lepení dušových - co vám makalo a co ne , případně proč (něco jako zde psal kdysi seikos o RideOn ketrý mu zůstal ve tředu gumy -tj pokud by nepíchnul cca 5cm od středu, tak měl smůlu) - za mne mohu říct že guma plná US dle tabulky byla celá pokrytá US a přitom v servisu nic nevyteklo.
Pořád tu někoho peskujem, že zakládá duplicitní témata a tady se mi na konkretni otazky dostava odpovědí ktere nejen že nejsou kvěci, ale ještě se tu na foru vyskytují 1000x
Prosím vezměte vážně co se ptám, třebas nejsem jediný, komu se to bude hodit..
Díky moc za pochopení a konstruktivní přístup.
Banda: nemažu protože byť je to mimo tema, má to alespoň nejakou vypovídající hodnotu.
Naposledy editováno 05.03.2013 16:55:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
FishX3 píše: Ono to není zas tak jednoduchý - jednak si nejsem jist že tím pilníkem tu douru vyčistíš "dočista dočista" a pak je tu ještě plocha okolo díry na vnitřní straně pneu - když tam naspeš knot, udělá se tam takový uzlík tj knot má ve finále tvar podpobný hříbku a já netuším zda tam US (nebo jiný) nedělá brikule.
1.Ty jsi takovou pneu lepil? Pokud ano, co tam bylo za gel?
2.Pamatuji na fotky co ti udělal Ride-On - - co používáš? (zpět k US?)
jj, udělatá to tam takový uzlík. Knot má na sobě lepidlo, které to zalepí. Uvnitř se to lepidlo samozřejmě nechytí, protože US bude bránit kontaktu s pláštěm. Pokud tam někde zbydou zbytky US a nějaká malinká netěsnost, ten US se (po napuštění pneu vzduchem) začne tou netěsností cpát znovu kolem knotu ven a zalepí ji. Ale ve výsledku to funguje..
Ride On už nepoužívám. Sehnal jsem US za stejnou cenu jako Ride On, tak jsem se vrátil k osvědčené klasice
Naposledy editováno 05.03.2013 16:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
seikos píše: jj, udělatá to tam takový uzlík. Knot má na sobě lepidlo, které to zalepí. Uvnitř se to lepidlo samozřejmě nechytí, protože US bude bránit kontaktu s pláštěm. Pokud tam někde zbydou zbytky US a nějaká malinká netěsnost, ten US se (po napuštění pneu vzduchem) začne tou netěsností cpát znovu kolem knotu ven a zalepí ji. Ale ve výsledku to funguje
J tak nějak jsem si to taky představoval - pokud není nějaký problém US vs lepidlo.
Lepil jsi to v reálu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
FishX3 píše: J tak nějak jsem si to taky představoval - pokud není nějaký problém US vs lepidlo.
Lepil jsi to v reálu?
Jojo, na kámošově Yamaze, co mu to nepodržel Ride On a vybublal ven. V kole zapíchlej 8mm šroub. Knot to zachránil. Jezdil na tom ještě asi 7000 než přezul celou sadu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
1 reakcí na tento příspěvek Těsnící gely a lepení knotem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnící gely a lepení knotem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 | torturus | 6 | 17.5.2024 v 19:17 crestik |
Elektrika Yamaha TDM 850 | Secrets | 12 | 3.5.2024 v 22:25 assassin |
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 | Buff | 24 | 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_ |
Výpis tech údajů pro individuální d... Yamaha TDM 850 | Kožich. | 4 | 11.8.2023 v 14:53 Slávek-TDM |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 10 | 10.8.2023 v 09:22 mta |