1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
assassin píše: Myslím ze motard neni tolik o výkonu, kdo se na drz nudi, neumi na motardu jezdit :)
kde nic neni ani smrt nebere... drz ma cestovku nekde u 130, coz se da na peknym asfaltu udelat... na 650 to roztáhneš mezitím na 160, zatáčka na brzdy a zas...
rozdíl ve výkonu už bych neporovnával mezi mx 450-650 to je na silnici rovnocenný... ono 650 už je docela hovado, 450 si povodíš ale aby tě kopala jako 650 musíš mnohde i spojkovat...
Naposledy editováno 23.02.2013 10:17:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Honzik94 píše: A když už bych měl uvažovat o něčem silnějšim tak si raději pořídim Berga 650 než KTM
což je docela rozdíl, motor co vydrží 20tis. plus, olej 5000 km a berg 15 mth a motor tak ani ne polovinu co ktm....
Superpivis: me na te410 vykon taky chybi, chybel mi i na smr510... Ale bavil me i 250ccm motard co sem mel
assassin ja ti to neberu,ze na tom neni sranda,, je ,ale kdyz mas moznost si vybrat ,tak ja osobne bych radsi silnejsi stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Lion píše: kde nic neni ani smrt nebere... drz ma cestovku nekde u 130, coz se da na peknym asfaltu udelat... na 650 to roztáhneš mezitím na 160, zatáčka na brzdy a zas...
rozdíl ve výkonu už bych neporovnával mezi mx 450-650 to je na silnici rovnocenný... ono 650 už je docela hovado, 450 si povodíš ale aby tě kopala jako 650 musíš mnohde i spojkovat...
Jo ale ta 450 se krasne vodi ze je lehka, ty lc4 uz jsou na muj vkus moc tezky, zkouset drifty atd uz je spis pro cloveka co ma neco najezdeno, ta drz se vodi jako dvaca...
Ono na rovnejsi silnici je 130 nuda podobne jako tech 160.. My jsme s klukama co jezdej motardy jezdili stejne kolem 140 aby se setrila technika, a to ty jejich sly rozmotat ke dvoum stum, ale je to zbytecny, zabava nula... Lepsi jet takovy useky tim cestovnim kilickem, nebo ani ne, ale po jednom kole
1 reakcí na tento příspěvek První motard
Jasne ze by me bavila vic nejaka ostra masina,ale ten servis by me tam nebavil.
Jinak samozřejmně na silnici je lepší větší objem. Já sem si to DRZ koupil protože mi o rychlosti nad těch 120 ani moc nejde.U nás máme stejně silnice kde to většinou ani není potřeba. Taky sem si chtěl nechat takovou tu možnost, že můžu jít objemem a silou nahoru.
1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
andrewsb píše: Bral bych drz pokud je to první moto můžeš to pak pretryskovat, dat jiný filtr ,vyfuk se svodem taky to udělá své ,mám to na svojí, není to žádná střela ale nuda na tom fakt není. na lc 4 jsem nejel tak nevím
svody, vyfuk, filtr, atd.. kolik to bude stat?? ma to smysl?,tak proc si rovnou nekoupit neco silnejsiho?
Objem stejne nicim nenahradis.
E jako prvni moto urcite drz nebude spatna,, kamos ji mel , uz nema , po svezeni na moji rikal ze se to neda vubec srovnat, ja na drz jel jen chvilku a nic extra,ale na zacatek urco bude stacit.
E2 : nejlepsi bude jak se svezes na obou a hned budes vedet jestli je to co jsi ocekaval.
Naposledy editováno 23.02.2013 15:43:04
1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek První motard
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Lion píše: což je docela rozdíl, motor co vydrží 20tis. plus, olej 5000 km a berg 15 mth a motor tak ani ne polovinu co ktm....
Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
Daniel_cz píše: Kvalita Japonce, Itala nebo Rakušana je asi stejná. Jde spíš oto, jaký jsou použítý komponenty.
No to je právě ono KTM zvolila špatný komponenty.. (teď nemluvim o kvalitě)
Honzik94 píše: Nechci převádět MTH na km protože nevim kolik km se dá ujet za kolik motohodin ale jako pochybuju že toho berga v normálnim provozu utahá a v tomhle případě bych určitě motor nedělal podle MTH v manuálu. Ještě když na bergu se dá najet v cajku 300 MTH bez GO
a 300 mth je kolik?? 35-45 km max.... tedy nějakých 10 000-12000 km při dobré vůli berga 650 možná neutaháš ale má stejný průměr válce, pístu jako 450, spodek motoru je stejný, zdvih je u 650 ale větší...takže je větší namáhání, tedy otáčky 450- tlak 650 ve výsledku šul nul...
jinak srovnávat japonskou rozpočtovou (nová 140?) která má vůbec štelovatelný tlumiče?? radiálky neviděla ani v katalogu? s ktm která ma bremba, wpčka? ale je dražší...
se mrkněte co dostanete za komponenty u japonce a jaký u itala... ale holt 100 litrů rozdíl je hodně a většina hobíků to ani nepozná
Naposledy editováno 23.02.2013 23:42:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
čeplin píše: myslim že KTM s kvalitou na Japonce nemá
tak hlavně, že ty tam máš Minarelli
Honzik94 píše: No to je právě ono KTM zvolila špatný komponenty.. (teď nemluvim o kvalitě)
Spatny komponenty?? o cem sim mluvil? snad ne o podvozku white power nebo brembo brzdach?? tam mas prave ty penize, musi to stat vic, kdyz jsou tam kvalitni a dobre fungujci veci.
to da rozum..
2 reakcí na tento příspěvek První motard
Honzik94 píše: Lion a Pivis > já ale nemluvim o firmách WP a Brembo to jsou firmy sami o sobě, ale já mluvim výhradně o KTM. A tam ,,co si budem povídat" jsou s těmi servisními intervaly a celkovou spolehlivostí jinde než japonec
jmenuj příklady...
Ale třeba už když porovnáš cenu dílů (XT 660X vs. LC4 640) tak je KTM prostě výš.. a to taky hraje roli.
1 reakcí na tento příspěvek První motard
proc to neresil zarukou? nemusel by platit nic
pokud s tim nekde nejebnes, tak servis zase o tolik drazsi neni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motard
KubaLC8 píše: Z vlastní zkušenosti jen že známej si koupil.... :D aha, JPP
proc to neresil zarukou? nemusel by platit nic
pokud s tim nekde nejebnes, tak servis zase o tolik drazsi neni
Osobní zkušenost nemám no to je pravda a doufám že ani mít nebudu z vyprávění mi to stačí a to když mi v KTM řekli, že to pletou rákosníci v Indii z bambusu.. to mi taky stačilo