Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!
Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
FiZzeR píše: Hele záleží asi kolik toho najezdíš a kolik počítáš provozní investice. Nejlepší volba náklady/sranda z uvedených motorek je tuono.
bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Naposledy editováno 15.02.2013 12:32:33
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
jazdil som aj TL-R plati to iste ako pri VTR a plus sa to este celkom dost sere, ziadnu inu motorku som neevlacil tolko v dodavke ako TL-R
RSV.... tu som sice nejazdil :) ale je to aprilia kedy tedy sa to poserie uz len preto ze sa si chce oddychnut.... ak by si ju chcel u kamarata stoji factory ktora nie je este ani zabehnuta :) cca 800km!!!!
osobne by som si zvolil S2R, jazdil som aj 4R a aj4RS. S2R ma dost koni, neprekonatelny look a je to relativne bezproblemova motorka
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
A vzal bych Faktorku!
Jo tak to jsem asi za rádoby chytrolína....ok
Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy
Tak jasně, právě pro ten finanční limit jsem počítal tu S2R800
Ty vidlice...jsou tvrdé, dost tvrdé, i "supersport" CBR600F byl na předku znatelně měkčí. Na hezké silnice je to paráda, na oranice na transplantaci zápěstí...klasika. Výkon..no, je to spíše do zatáček, moc to reálně nejde...ale projev motoru je takový, že má člověk pocit, že to i jede (ale nesmí si třeba v půlce cesty s kamarádem prohodit 4válec litra )
S4Rko, je prostě jiné, čtyřventil má trochu jiný nástup výkonu, ale zase se dostáváme k nákladům. Jen tak z hlavy (jsem líný to počítat) se mi zdá, že budou proti 2 ventilu na km téměř dvojnásobné (dražší servis, kratší intervaly, větší spotřeba), ale samozřejmě výkonově to bude jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Dr.Houba píše: bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle
Tu S2R jsem přehlíd, četl jsem S4R. O osmistovce nemá cenu uvažovat, S2R 1000 nekoupíš za kilo, a hlavně to není jen o spotřebě paliva. Třeba s mým ročním nájezdem bych dělal velkej servis prakticky každou sezónu; u V990 stačí zpravidla ty ventily jenom samodoma/za pár stovek u někoho zkontrolovat, a když to nebudeš moc prožívat tak se na 99% nic nestane, narozdíl od duc.
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
ST3> No řeknu ti, že na Supersportech jsem si s tím docela hrál. Netvrdím, že jsem závodník, ale pocitově poznáš co to asi chce.
Sefo> No to máš sice pravdu, ale mě by se líbila jakákoliv znich. Nejsem nějak ostře vyhraněný, každá má totiž něco. A chtěl bych slyšet co nejvíce těch něco, abych se rozhodl správně.
Dr.Houba> no spíš bych to vyděl na to ss1000 než S2R. Ale díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
burdus píše: RSV . a proč ne gsxr litr po šestce
Já měl SV650, ZX6 636 a pak gsxr 600. Kamrád ma tuňáka litr a chytl mě ten dvouvál zas. Jenže každá liška si chválí svůj ocas, tak bych si rád poslechl jiný názory. Prostě 4 hrnek už nechci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy
Já koupil GSX-R 600 K7 a pak Ducati S2R. Výkon cca 80 PS u S2R je i při jízdě ve dvou dostačující. Neseřiditelná přední vidlice může být pro někoho problém, ale asi věděli proč ji tam dávají. 95% lidí s tím nikdy nešteluje a nebo to akorád rozhodí. Servis oproti čtyřventilu je podstatně levnější, dvouveltil jede hodně dobře od spodu, pak samožřejmě na na čtyřvenril nestíhá. RSV jsem měl taky, ale narovinu nic moc a to jsem vodil i RSV 08´ Já po koupi udělal na S2R velký servis tzn. oba řemeny, ventily, půlkroužky, brzdovka, olej ve vidlích a pod. necelých 9 tis. v Ducati Ostrava.
Já bych z tvého výběru šel do M1000. Prostě kompromis.
Naposledy editováno 16.02.2013 09:31:21
1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
2. vem RSV fabrika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati S4R, olej a viskozita Ducati Monster S4R | mumlos | 4 | 22.7.2024 v 11:36 Vojtech193 |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 | Racer21 | 2 | 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1 |