globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,
Ahoj všem, chtěl bych tak něják posoudit jakou. Mám vybráno z naháčů S4R, Raptora 1000, S2R, Monster 1000 a Tuňáka 1000. Vždy jsem jezdil kapoty, tak malá dušička ve mě by chtěla i RSV1000 a 996 no taky charizmatik TL1000R. VTR SP nechcu, nelíby semi, to jen předem než ju někdo vytáhne. Primárně bych asi naháče. Trochu se děsím servisu na 4ventil u ducatky, kolik vás to opravdu stojí? Každej nakecá cifry. No taky bych se chtěl zeptat jak často měníte spojku na ducatce? Že je u většiny motorek vyměněná klem 20 000km. Je mi jasný, že když máš opičku, musíš mít na banány. Nejsem blázen a nechci motorku s 1000km najeto. Takový 6. let starý a níž už nexistují. Mám na to 100 000, no kdbych zavřel oči tak něco přidám (max 15 000), ale na krev. Rád bych názory lidí, který na těch motorkách jezdí. S nějákými +/-.
Jinak moje zatím preference je SS 1000 a raptor 1000 a RSV1000 R Factory
Děkuji všem za odpovědi.
PS:Rádoby chtrolíni fakt nepište ušetříte čas sobě i mě!!!

Naposledy editováno 15.02.2013 13:42:38
Předchozí
1 2 3
Následující

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 11:33 | Nahoru | #1
A co takhle Honda VTR-SP1,2?

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 11:39 | Nahoru | #2
Hele záleží asi kolik toho najezdíš a kolik počítáš provozní investice. Nejlepší volba náklady/sranda z uvedených motorek je tuono.

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:08 | Nahoru | #3
Ja bych šel do toho RSV 1000 fabrika

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:12 | Nahoru | #4
Kup Tuňáka nebo to RSV1000Factory, dílů je na to tři zadele a jsou to držáky....třeba tuhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:18 | Nahoru | #5

FiZzeR píše: Hele záleží asi kolik toho najezdíš a kolik počítáš provozní investice. Nejlepší volba náklady/sranda z uvedených motorek je tuono.


bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle

Naposledy editováno 15.02.2013 12:32:33

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:35 | Nahoru | #6
jazdil som na VTR SP1 hmm nechcel by som to, je to tazke, nenazrate a na dnesne pomery slabe a zastarale...
jazdil som aj TL-R plati to iste ako pri VTR a plus sa to este celkom dost sere, ziadnu inu motorku som neevlacil tolko v dodavke ako TL-R
RSV.... tu som sice nejazdil :) ale je to aprilia kedy tedy sa to poserie uz len preto ze sa si chce oddychnut.... ak by si ju chcel u kamarata stoji factory ktora nie je este ani zabehnuta :) cca 800km!!!!
osobne by som si zvolil S2R, jazdil som aj 4R a aj4RS. S2R ma dost koni, neprekonatelny look a je to relativne bezproblemova motorka

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:51 | Nahoru | #7
Já jen nevím,co máš z toho mytí banánů. Vzal bych S4R,když už by to muselo bejt.

3 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 12:58 | Nahoru | #8
No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #9
Dost koukám,co lidí řeší jakej stroj koupit. CHápu pak výběr ze dvou top strojů, ale že někdo vypíše pomalu 10 bajků a chce poradit je kundovina. Mrkni, která se ti nejvíc líbí a do tý jdi, moje rada....čau!

A vzal bych Faktorku!

Jo tak to jsem asi za rádoby chytrolína....ok

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #10
Wanislav> Ty vis jak se napinaj remeny na ducati ze to chces delat doma?

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:05 | Nahoru | #11
Asi jsem neznalej, ale kdo potřebuje seřiditelnou vidlici na normál ježdění?

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:10 | Nahoru | #12

Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy


Tak jasně, právě pro ten finanční limit jsem počítal tu S2R800
Ty vidlice...jsou tvrdé, dost tvrdé, i "supersport" CBR600F byl na předku znatelně měkčí. Na hezké silnice je to paráda, na oranice na transplantaci zápěstí...klasika. Výkon..no, je to spíše do zatáček, moc to reálně nejde...ale projev motoru je takový, že má člověk pocit, že to i jede (ale nesmí si třeba v půlce cesty s kamarádem prohodit 4válec litra )
S4Rko, je prostě jiné, čtyřventil má trochu jiný nástup výkonu, ale zase se dostáváme k nákladům. Jen tak z hlavy (jsem líný to počítat) se mi zdá, že budou proti 2 ventilu na km téměř dvojnásobné (dražší servis, kratší intervaly, větší spotřeba), ale samozřejmě výkonově to bude jinde.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:14 | Nahoru | #13
RSV . a proč ne gsxr litr po šestce

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:16 | Nahoru | #14
Na Tuono a RSV se vyser, ma to kazdej jouda...sere se to, zere to jak protrzeny ma silene drahej servis a dily (pokud tedy ty dily sezenes).... a hlavne je to ital, takze nebrat...

Tod ma rada

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:18 | Nahoru | #15
Ja bych koupil to Tuono a nebo Raptora. S2R stoji pomalu vic jak tuono, je slabsi a ma nenastavitelnej podvozek a oproti S4R si na tunakovi udelas doma vsechno sam. Jinak ty remeny se napinaji podle frekvence kmitu kdyz do nich brnknes. Zadny rysky, zadnej pruhyb, ale frekvence. Ja bych to dal radsi nekomu kdo s tim ma zkusenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:19 | Nahoru | #16

Dr.Houba píše: bych se klidně hádal
rozdíl ve spotřebě S2R a Tuona bude při podobné jízdě tak nejmíň 2 litry
Jinak teda, já se "fundovaně" můžu vyjádřit jen k té S2R. Servis, velký stál 9 tisíc, dělal jsem ho po koupi, člověk nikdy neví, tachometr je údaj orientační a jak ti jednou prdne řemen...
Jinak náklady zanedbatelné, dalších 10 tisíc jen filtr, olej a gumy...naprosto bezproblémová motorka, jen se člověk nesmí vysrat na pravidelný servis, no...
Servisní intervaly se ale liší typ od typu (závisí na počtu ventilů i roku výroby), S2R 800 z roku 2005 to bylo velký 20tis, kontrola po 10...
spojka byla naprosto bez problémů, i když ten antihop občas prý odchází...
edit: jinak teda, já bych bral tohle



Tu S2R jsem přehlíd, četl jsem S4R. O osmistovce nemá cenu uvažovat, S2R 1000 nekoupíš za kilo, a hlavně to není jen o spotřebě paliva. Třeba s mým ročním nájezdem bych dělal velkej servis prakticky každou sezónu; u V990 stačí zpravidla ty ventily jenom samodoma/za pár stovek u někoho zkontrolovat, a když to nebudeš moc prožívat tak se na 99% nic nestane, narozdíl od duc.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:27 | Nahoru | #17
pylot> No máme doma normální dílnu a podle komentů v tom nevydím nic ostrého mimojiné na youtube jsou přímo videa jak na to.

ST3> No řeknu ti, že na Supersportech jsem si s tím docela hrál. Netvrdím, že jsem závodník, ale pocitově poznáš co to asi chce.

Sefo> No to máš sice pravdu, ale mě by se líbila jakákoliv znich. Nejsem nějak ostře vyhraněný, každá má totiž něco. A chtěl bych slyšet co nejvíce těch něco, abych se rozhodl správně.

Dr.Houba> no spíš bych to vyděl na to ss1000 než S2R. Ale díky

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:30 | Nahoru | #18
FiZzeR> však jasně, ony velké servisy u starých 4v při velkém nájezdu jsou fakt smrtelné...tedy, u těch starších duc určitě. Aprilka je prostě jinde. Já si třeba říkám, že až jednou budu mít pořádně čas jezdit, tak si koupím mts1000 nebo 1100. A i tam mě to bude štvát...a koupím si Tigera, u kterého můžeš na ten servis spokojeně kašlat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:32 | Nahoru | #19
Wanislav> SSko je super motorka, ale ten výkon je dost jinde než klasické "supersporty"

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:34 | Nahoru | #20

burdus píše: RSV . a proč ne gsxr litr po šestce


Já měl SV650, ZX6 636 a pak gsxr 600. Kamrád ma tuňáka litr a chytl mě ten dvouvál zas. Jenže každá liška si chválí svůj ocas, tak bych si rád poslechl jiný názory. Prostě 4 hrnek už nechci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:36 | Nahoru | #21
Dr.Houba> To je to, co mluví proti němu. I když ten motor je stejný s S2R 1000.

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:39 | Nahoru | #22

verybusy píše: Já jen nevím,co máš z toho mytí banánů. Vzal bych S4R,když už by to muselo bejt.


jasne ze Litra :)

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 13:39 | Nahoru | #23

Wanislav píše: Dr.Houba> To je to, co mluví proti němu. I když ten motor je stejný s S2R 1000.


však jasně, je...64kw, vzducháč, 2ventil...třeba Rotax je dost jinde ..

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 14:07 | Nahoru | #24
Já bych si koupil Tuňáka.

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 17:19 | Nahoru | #25
Ja SS 1000, podvozok by mal byt super, vykon na cesty dostatocny a pri tvojom najazde km za rok servis by nebol az taky nakladny. Len ich je malo...

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 18:47 | Nahoru | #26
já bych vzal gsxr litra třeba k3 a dal bych na to naked řidítka a nějakou zajímavou masku a budeš mít nejlepšího naháče

Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

15.2.2013 v 19:36 | Nahoru | #27
Raptóóóór 1000, nebo spíš X-Tra Raptor





Naposledy editováno 15.02.2013 19:52:25

(reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 09:25 | Nahoru | #28

Wanislav píše: No na tom S2R mě trošku odrazuje výkon a neseříditelný vidlice. Takže by to chtělo spíš S2R 1000 , ta je tak za 120 min. Což je už na mě fakt dost. Najezdím 5 až 6t km ročně. Taže spíš míň než výc. Jen nevým, jestli budu moct vysolit po 10 000km za velkej servis 10tkč. Rodina dovolený a pod. chápete. U rejží sem si servis dělal doma sám, u Duc si řemeny vyměním taky, ale ventily a podložky pod ně, si už asi netroufnu. Každopádně dík, za popisy


Já koupil GSX-R 600 K7 a pak Ducati S2R. Výkon cca 80 PS u S2R je i při jízdě ve dvou dostačující. Neseřiditelná přední vidlice může být pro někoho problém, ale asi věděli proč ji tam dávají. 95% lidí s tím nikdy nešteluje a nebo to akorád rozhodí. Servis oproti čtyřventilu je podstatně levnější, dvouveltil jede hodně dobře od spodu, pak samožřejmě na na čtyřvenril nestíhá. RSV jsem měl taky, ale narovinu nic moc a to jsem vodil i RSV 08´ Já po koupi udělal na S2R velký servis tzn. oba řemeny, ventily, půlkroužky, brzdovka, olej ve vidlích a pod. necelých 9 tis. v Ducati Ostrava.
Já bych z tvého výběru šel do M1000. Prostě kompromis.

Naposledy editováno 16.02.2013 09:31:21

1 reakcí na tento příspěvek Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 10:25 | Nahoru | #29
1. TLR se nijak nesere, alespon teda mě se nesralo a dal jsem na TLR cca 30 tisic km.
2. vem RSV fabrika

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s výběrem - SS1000, S2R, S4R, Raptor 1000,

16.2.2013 v 13:19 | Nahoru | #30
Pycka> jj, taky by mě zajímalo co s tím kdo dělá, že se mu TLR posere, k dnešku mám najeto 172tkm na jeden motor a origo rozvodový řetízky pouze se základním servisem a výměnou spotřebáku a úpravy nemám nic moc, pouze lepší filtr, bohatší směs a full exhaust system
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
Radialní brzdová pumpa Cagiva Raptor 1000, Cagiva Raptor 650 Davesv 6 25.6.2023 v 03:46 3KP
supersport - dvouválec Aprilia RSV 1000 R JR1981 17 14.6.2023 v 20:47 kokoška.


TOPlist