před měsícem jsem si pořídil XJ 600N, má nalítáno něco kolem 45 tisíc km. Startuje na cvaknutí, jede na 4 válce, má krásný zátah, po chvilce zahřátí drží volnoběh 1300 otáček. Motor je suchej, nikde nic nekape. Jediné co mě sere je to klepání z prostoru spojky při volnoběhu. Jakmile přidám plyn, cvakání zmizí. Cvakání trochu utichne i když se motor zahřeje. Pročítal jsem tu na fóru co by to mohlo být, jediné co jsem si myslel, že to může být skutečně bylo ono ozubené kolečko, co žene spojkový koš viz. http://yamaha-xj.ne...p;t=22&start=30. A tak jsem vypustil olej, sundal víko spojky, ale na kolečku, kde má údajně být vůle, vůle žádná není (ani o kousek se s tím vůči hřídeli nedá hnout). Proto se ptám, jestli tu není někdo z okolí Ústí nad Labem s XJčkem, kdo by mi ukázal, jak mu to běží na volnoběh, abych mohl porovnat.
Díky
Jan Š.
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
Prikladam video pred serizenim podtlaku a po serizeni.
Rozdelal sem kvuli tomu randalu cele motor. Povymenoval par veci, slozil a rachot stejnej. Rozdil je opravdu jen v serizeni podtlaku....
Naposledy editováno 11.02.2013 09:56:40
No co se týká toho ozubeného kolečka, co žene spojkový koš. V tom "návodu" na opravu, který je na xj-yamaha, tak tam píše, že po sundání deklu spojky bude na onom kolečku vůle. Já jsem sundal dekl spojky a na tom kolečku prostě žádná vůle není, nehne se to ani o milimetr (vůči hřídeli). Nejde mi do hlavy jak by se ta matice mohla povolit, pokud ta podložka je drážkovaná a zajistíš jí matici, tak se prostě ta matice nemůže pootočit ne? To by se muselo strhnout drážkování té podložky a pak by se byť zajištěná matice mohla povolit.
K tomu oleji, budu tam dávat nový, v manuálu píšou 20w-40 někde jsem se dočetl, že klidně můžu dát 20w-50, je to pravda? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
Ja tam lil Ipone 15W50 polosyntetiku a naprosta spokojenost. Je to takovej kompromis mezi 15w40 (nebo 10W40 nebo co tam ma byt - uz si to uplne nepamatuju...myslim, ze v manualu doporucovali ten 10w40 nebo 15w40 do normalniho pocasi a 20w40 do vedra) a 20W50. Prevodovka ztichla a motor prestal temer papat olej.
Kdyz tam das 20W50 (tusim se na tom XJ foru doporucovali Valvoline), nic tim nezkazis. XJ je dric, co vydrzi neskutecny a pokud motoru doprejes pravidelnou udrzbu, prezije ostatni veci na te motorce a aj tebe
Naposledy editováno 11.02.2013 11:28:38
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
Naposledy editováno 11.02.2013 11:56:20
Je to blbost, ale nedal bych nic za zkousku. Ze vsech zminovanych moznych problemu je to ten nejjednodussi a u me byl i nejucinejsi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
No to mi dava vetsi smysl nez to povolené kolecko. A jak jsi dopadl? Už to más hotové a pomohlo to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
1 reakcí na tento příspěvek Někdo s XJ 600 poblíž Ústí nad Labem???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |