globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?
Zdravim vybiram svou prvni motorku a po dlouhem badani, srovnavani, cteni vsech moznych recenzi a clanku jsem tak nejak dospel k temto trem masinam. Nejsem si ale jist ktera ze bude vlastne ta nejvhodnejsi.. motoskolu jsem delal na cbf 500 a vim jiste ze tohle by mi nevyhovovalo. Mozna by mi sedela co se pozezu tyce a i obratnosti ale prevody kratky a maly vykon vzhledem k tomu ze budu take dosti jezdit ve dvou po vyletech i s bagazi, tak si myslim ze na to stacit nebude. Zkratka chtel bych motorku se kterou si uziji solo prjizdku po okreskach ale bude fajn i na delsi cestu ve dvou. Hodne se mi libi fazer je mrstny, i nejakou tu ochranu proti vetru ma ale uz si nejsem jistej tim vykonem motoru pry se musi vytacet aby to jelo a me vytaceni nesedi a kor na to cestovani to nebude to pravy orechovy. U VFR a TDM tenhle problem neni ale mam zase obavy z jejich vahy ne z duvodu manevrovatelnosti na miste to mi neva a spis pri jizde aby to nebylo na me moc tezkopadny prece jen nemam toho na velke motorce odjezdeny skoro nic kdyz nepocitam stary dvaapuly a pincky :D ..ale problem s pravym zapestim nemam.. jinak merim 185 cm a vaha 78 kg ..Tak prosim poradte je rozdil v obratnosti tech tak markantni ci ne a nebo naopak to s tim vytacenim a vykonem u fazera neni tak horky ? :) ..popripade dopuructe jinou diky :)
Anketa: a jeste teda anketka..
VFR 750
41%
37
FZS 600 fazer
36%
33
TDM 850
12%
11
Jiná
11%
10
Předchozí
1 2 3
Následující

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 19:24 | Nahoru | #1
Měl jsem možnost občas se svézt na VFR750 a motorově je to skvělá mašina tahá velice slušně, motor se krásně sbírá už od nejnižších otáček, spotřeba minimální, zvuk bezvadný.
Jediné co mě na tom moc neštymovalo byla ergonomie přišlo mi, že velká váha jde na předek. Ale za mě good stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 19:29 | Nahoru | #2
Kdyz TDM, tak 900.

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 19:40 | Nahoru | #3
Jupiii to tu dlouho nebylo Ja myslim ze ty podlitry se 100 konma rovnou vynech a jdi aspon do litra.

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 19:55 | Nahoru | #4
Tak jako bývalý majitel budu samozřejmě obhajovat VFR Ale nedočetl jsem se o jaké ceně uvažuješ. TDM je super stroj, koupit zachovalý bdue možná problém a byla by vhodnější TDM900. O zadírání prvních 850 už toho tady bylo napsáno dost. Motory na VFR jsou držáky, téměř nesmrtelné. Ochrana před nepřízní počasí je na VFR perfektní. Váha je znát pouze při manipulaci na místě ,na rovině to je v poho, ale vytlačit nejde ani do mírného kopečka.

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:11 | Nahoru | #5
každej si tu asi bude tlačit svojí motorku, ale co zkusit Yamaha Bulldog BT 1100? Pro začátečníka skvělej stroj ;)

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:18 | Nahoru | #6
tyto motorky nelze srovnávat a vůbec jsi nenapsal rozpočet jako vodítko.
FZS600jsem měl(98)a musím říci, že na 600ku jede skvěle, ovladatelná, brzdy super, vcelku lehká a obratná, držák. Cena je u ojetin skvělá
VFR 750 - líbí se mi charakter motoru, ale nemohu soudit, nemám zkušenosti, ale líbí se mi.
TDM850 vyškrtni, už raději TDM900.

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:24 | Nahoru | #7
Honda CB600F Hornet

1 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:26 | Nahoru | #8
c.j.> njn mám web o TDM s cca 300sty uživateli, za 5 let provozu se zatím nikomu žádná nezadřela. Stát se to může, ale nemyslím že by to překročilo výrazněji průměr

jinak ano, TDM900 je lepší než TDM850 - ale to je asi obecný jev, že novější generace je lepší. Tomu se říká evoluce :)

pokud chce jak píše cestovat ve dvou - hledal bych vyšší kubatury. 600ccm je opravdu tak na hranici...

2 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:29 | Nahoru | #9
Omluva za to ze jsem nenapsal cenove rozmezi masinu shanim do max 50000 kč ale idealni by byla mezi 30000 a 40000. Tudiz TDM 900 i Bulldog jsou trochu uz trochu moc. Jinak me jeste napadla FZS 1000 ale tam je stejny problem.. Nejlepsi by byl fazer 600 s motorem vfr :D

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:33 | Nahoru | #10
777> hornet je na tom co se vytaceni tyce jeste hur ..navic Fko bez kapoty to uz mi vubec nesedi :)

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 20:39 | Nahoru | #11

Begy píše: njn mám web o TDM s cca 300sty uživateli, za 5 let provozu se zatím nikomu žádná nezadřela.



To je hodně dobrá zpráva, ceny TDM 850 spadly neskutečně nízko a celkem by mě tento motor lákal.

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 21:05 | Nahoru | #12

Kobzicz píše: Omluva za to ze jsem nenapsal cenove rozmezi masinu shanim do max 50000 kč ale idealni by byla mezi 30000 a 40000. Tudiz TDM 900 i Bulldog jsou trochu uz trochu moc. Jinak me jeste napadla FZS 1000 ale tam je stejny problem.. Nejlepsi by byl fazer 600 s motorem vfr :D



to je jiná , za tuto cenu FZS600 , co se týká TDM850 je opravdu krásná, pokud se ti podaří zachovalej kus a budeš se starat, bude to dobrá alternativa, ale časem jistě změníš a otázka bude, dokážu ji prodat?(neznám ceny). Nejlepší je si projet motorku a sám uvidíš co Ti sedne,jinak je zde diskuze jen malé vodítko.
FZS1000 to už je jiná ligacca 105kW

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 21:26 | Nahoru | #13
dokážu jí prodat???
Tomu moc nerozumím - prodáš vždy - záleží na ceně.
Realita je taková, že při ceně 40-45tis už to nemá moc kam padnout.

před cca 5ti lety jsem pořizoval 850 3VD (první model TDM) tam se ceny pohybovaly 35-40tis - dnes se tenhle model prodává 30-35. Ono už to taky nemá kam padnout - motky pod 30tis už prostě nechodí.
Před 3mi lety jsem pak pořídil 850 4TX za 40tis - to se ceny pohybovaly 40-65. Dnes bych jí bez problémů zase za těch 40 prodal.
Prostě u těchhle "levných" motek už se ceny prakticky nehýbou. A i kdyby, tak po pár letech je ztráta cca 5tis na ceně úsměvná :)

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 22:01 | Nahoru | #14
resim temer to same a rozhodl jsem se bud pro FZS 600 a nebo bandit 600-1200(spis 1200)

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 22:34 | Nahoru | #15
begy - asi máš pravdu, níž to asi nejde, nějak jsem to nesledoval.I ta 900ka už je na 70tis. Spíš vidím problem najít top stav, sám jsem narazil až cca na 8kus. Je to o štěstí a nespěchat

Omar Bomba - pokud zvažuješ Bandit1200 zkus kouknout na ZRX1200 , osobně se přikláním na kawu, ale i ten Bandit je dobrej.

Toť z mé strany asi vše. Přeji dobrej kup

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 22:48 | Nahoru | #16
Nevymýšlej a za ty prachy si kup Banditu! Budeš spokojený !!!
Je jich všude dost aby jsi vybral dobrý kousek.

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

12.1.2013 v 23:12 | Nahoru | #17

SirIndy píše: Kdyz TDM, tak 900.



Jednoznačně

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 10:21 | Nahoru | #18
to ti tu nikdo nenapíše, jestli pro tebe bude fazer táhnout dostatečně. Řekněme, že z vyježděných motorkářů dostačuje na cestování pouze 30% z nich, naopak třeba pro 80% začátečníků táhne až nadbytečně

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 10:31 | Nahoru | #19
každej ví, že VFR je na tvoje úmysly to NEJ. ta motorka je v dobrých rukách nesmrtelná a výkon na svižnější cestováni stačí. pak mužeš jít do Blacka, to je už ale jinej Level :)
za mě VFR.

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 11:39 | Nahoru | #20
Můj tip je TDM.Není to sice nijak překoňovaná střela,ale je daleko univerzálnější a díky tomu si užiješ i silnice se špatným povrchem.Prostě objevíš kouzlo silnic nejnižších tříd.

Motory TDM se samy od sebe nezadřou.Zadřou je jejich majitelé,protože TDM (4TX) si občas ráda přihne oleje a pokud je majitel lempl, který sem tam nekoukne na "okýnko",je vymalováno raz dva.
Moji exTDM mám pořád na "dohled" a podzimní stav kilometrů byl bez mála 130tis km.Pořád šlape jako hodinky,naprosto bez poruch.Kdyby mě to netáhlo víc do terénu,mám ji dodnes.

4 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 12:42 | Nahoru | #21
VFR
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 13:09 | Nahoru | #22

StachoMacho píše: VFR
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena



To jsi mi dobre nahral - strejda na VFR 750 vletel do diry a shanel nove kolo

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 14:20 | Nahoru | #23

SirIndy píše: To jsi mi dobre nahral - strejda na VFR 750 vletel do diry a shanel nove kolo


Muhaha no vyjímka potvrzuje pravidlo
Každý má jinou zkušenost. Já vlítl na kanál, který měl víko 10-15 cm pod hladinou vozovky. Když to přirovnám, je to jako jet po silnici a narazit kolmo do obrubníku 10-15 cm vysokého. Asi tak v kilu. Rána jako prase, řídítka se zatřepala nalevo napravo a jel jsem dál ani nevím jak. A právě kámoš mi říkal, že na nové mašině vlítl do malé díry a hned měl po ráfku. Ještě jsme se smáli jak na všem ubírají materiál z důvodu snížení hmotnosti...

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 14:21 | Nahoru | #24
Tak místo kola tam dám, + že ti neupadne po x kilometrech hliník z podsedlového rámu, když připevníš zavazadla a utáhneš.
Edit: doufám že to nějakému strejdovi neupadlo

Naposledy editováno 13.01.2013 14:23:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 17:07 | Nahoru | #25

StachoMacho píše: VFR
+stále ještě poctivý stroj = např. vlítneš do díry v asfaltu a jedeš dál. U dnešních strojů sháníš nové kolo!
+výborná ochrana proti větru i dešti
+ani skoro nepoznáš, že vezeš spolujezdce i se zavazadly
+při tom si můžeš sám zařádit sportovní jízdou po okreskách
+spolehlivost,nestrachuješ se kdy se co rozsype
+jednoduchá údržba, jen dolíváš benzín (sem tam vyměníš olej, desky, řetězovku)
+jednoduché sundání zadního kola v případě defektu či výměně pneumatiky
+pohodlí
+design (nadčasové tvary této motorce sluší i po letech na rozdíl od ostatních zmiňovaných alienů-věc názoru a tak sorry ostatním)
+cena



Teda, a to nemá žádné mínusy?
Já bych nějaký našel, třeba že je to stará vrána a po těch letech se bude špatně hledat dobrý kus

(reakce na) Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 17:49 | Nahoru | #26

seikos píše: Teda, a to nemá žádné mínusy?
Já bych nějaký našel, třeba že je to stará vrána a po těch letech se bude špatně hledat dobrý kus


Čekám na plusy u ostatních mašin.
Samozřejmě, že se mínusy celkově najdou, ale ve srovnání s jinýma strojema ani ne
- je hmotnost, ale na druhou stranu když to má všechno co to má mít, asi těžko bude nižší. A Kobzicz píše, že mu to při manipulaci nevadí.
Stará vrána se to dá nazvat. Ale neřekl bych, že je problém nějakou slušnou sehnat.

Naposledy editováno 13.01.2013 17:49:52

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 17:59 | Nahoru | #27
Mám TDM 850 a z návrhu motorek bych zvolil TDM. Ale jen proto, že je dvouválec. V čem je lepší: pohodlí, na našich cestách podvozek, spotřeba na okreskách, chod motoru. Horší: spotřeba na dánicích díky převodovce-ve 100 točí 3700 ot., žere olej, takže musíš doufat že to pred tebou někdo nepřidřel a musíš ji hlídat. Jinak je to cesták, takže většina je jich v inzerátech stočených. Za 3 roky roky jsem dal 35000km, ted má 80000km. Většina má po 15-ti rocích 40000km Např. ten Bulldog co ti radil, není špatnej. Koupíš štítek a už mužeš váhat mezi Fazerem. Dvouválec, vzduchem chlazený, kardan, nebere olej, obrovský krouták. Dohromady je blbuvzdorný a bez investic Akorát má malý výkon. žere na cestách o pul litru míň než TDM. Kámoš ho totiž má Přeji ať vybereš dobře.

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 19:35 | Nahoru | #28
ač mám šestkovýho fazera, myslím si, že podle toho, co píšeš pro tebe bude lepší VFR..

Fazer je super motorka - ale točit to musíš, pod 6 tisíc to moc nejede.. na cestování ve dvou bude VFR lepší..

Horneta nevím - je lehčí, motor je vespod možná ještě slabší, polokapotovaná verze se mi moc nelíbila.. A prý z šestek kolem roku 2000 nejvíc žere..

Jinak TDM zajímavá motorka, ale šel bych do 900..

Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 19:36 | Nahoru | #29
já hlasuju pro vfr 750/800f1 je sice technicky trošku pozadu ale kromě regulátoru dobíjení a višší váhy nebudeš muset řešit skoro nic teda pokud nekoupíš uplné vrak jediná motorka co mě přijde jako alternativa proti vfr je aprilia rst 1000 futura ale u té by to bylo trošku na delší debatu (lepší vlastnosti,trochu do.do)

3 reakcí na tento příspěvek Prvni moto vfr 750, fzs 600 fazer nebo tdm 850 ?

13.1.2013 v 20:03 | Nahoru | #30
No, každý chválí svoje. Nevím, na čem kdo začínal ale bavíme se o motorkách, ke kterým si každý musí dojít vlastní cestou. Jestli to fakkt bude první, ber stroje nižší kategorie. Gs 500 nebo ER 500... Já jsem začínal na Kawě GPZ 500s a jsem rád, že jsem přežil TDM není pro začátečníka...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha TDM 850 manipulační stojany Yamaha TDM 850 torturus 6 17.5.2024 v 19:17 crestik
Elektrika Yamaha TDM 850 Secrets 12 3.5.2024 v 22:25 assassin
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
TDM 850 -jaky olej? Yamaha TDM 850 Buff 24 27.2.2024 v 01:51 Ozzy_


TOPlist