Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Neprodám, páč ještě nemám našetřeno na 690-tku
Bych se na to vyprdnul, mastodonti jsou na vymření a nikdo tuhle kategorii asi nevzkřísí.
U tebe bych to viděl na Freeride , EXC 350F, 450. Snad všechny akce pro velký mají kategorii Open a za pár let už to bude převážně Open. A do terénu patří opravdu teréní motorka. Taky se na tom naučíš konečně jezdit enduro. Na těžký mrše se to správně snad naučit nedá, jen si zažiješ spoustu zlozvyků, aspoň tak to pozoruju na sobě.
A při nájezdu cca 2000 km nebude servis tak dramatickýho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: U tebe bych to viděl na Freeride ,
to jsi vystihnul úplně přesně!
až budou tak 3-4 roky staré a cena půjde patřičně dolů...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Tak ještě ceny za opravy:
-prosinec 2011 koupená motorka za 65000,-Kč
a hned do servisu:
-výměna oleje a filtrů, výměna spínače světla zadní brzdy, namontována hydraulické ovládání spojky, obě nové pneu Michelin S12, celkem 13100,- Kč
-leden 2012 nová řetězovka 2170,-Kč
-březen výměna rolniček vahadel , výměna spojkového ložiska, nová svíčka celkem 6000,-Kč
-duben přetěsnění předních tlumičů a nandány neopreny 2560,-Kč
-nová řadička – nevím asi 450,- a už budu potřebovat další
-červenec, nový stator 6400,-
-srpen, náhon k tachometru 620,- a už je opět poškozen
-nová zadní pneu asi 1200,-
Celkem to odhaduji na nějakých 32600,-Kč za náhradní díly a práci servisu.
Tak že souhrn:
65000,- Motorka
32600,- Náhradní díly a servis
5880,- za benzín
Celkem asi 103500,- Kč
na ujetých 2000 km celkem dost peněz
To jen tak kdyby si někdo myslel že si koupí starou motorku "připravenou na sezonu! zcela bez investic!" a už bude jen jezdit a jezdit!
Tak nevím, jestli tě mám politovat, nebo říct dobře ti tak. Na udržovanou a zachovalou LC4,kterou jsi koupil,jsou to náklady jak za Gripen.
Já na LC4 vystačil za sezonu s olejem,filtry a zadní gumou 2x. To je cca 2500Kč?
Dnes moje stará KTM lítá po silnici a prohání po městě supersporty a motárdy.Její náklady pořád na úrovni spotřebáku.
Teď na ostré CRF450X to je 3x olej+filtr.Pravda, nebylo letos moc času, tak že jsem natočil jen 40mth. Jedna výměna cca 250Kč + 30minut práce i s vypitím kávy.....
K tomu zadní guma 2x.
Naposledy editováno 04.01.2013 07:26:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
PavelETV píše: Tak nevím, jestli tě mám politovat, nebo říct dobře ti tak ....
Smajlíka nevidím, takže to myslíš asi vážně ... do novýho roku si, alespoň v tomhle vláknu, přejeme jen to nejlepší, a to v každým směru, takže cos napsal se sem snad ani nehodí, nemyslíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: Smajlíka nevidím, takže to myslíš asi vážně ... do novýho roku si, alespoň v tomhle vláknu, přejeme jen to nejlepší, a to v každým směru, takže cos napsal se sem snad ani nehodí, nemyslíš?
No, nechtěl jsem smajlíky plýtvat
Souvislost s přáním do nového roku mi unikla, promiň. Spíš jsem tím chtěl říct, že Storeman je příkladem toho jak vybíral až přebral. Jeho výčet je určitě poučný, ale na druhou stranu dělá z LC4 hajtru, která si to určitě nezaslouží. Chtěl jsem tím říct, že to i s ojetou motorkou může být i jinak.
Koupě každé motorky je vždycky kombinace informací,zkušeností a obrovské dávky štěstí .
Samozřejmě nikdo tu nic špatného nikomu nepřeje
On Storeman dobře ví jak to myslím a věřím, že se ho to ani nedotkne,ani se neurazí
Naposledy editováno 04.01.2013 09:41:06
řetězka, pneu, řadička...to je na enduru spotřebák.
Stator - to se holt stane, ale do toho nikdo nevidí.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
- obě nové pneu Michelin S12 - spotřebák
- nová řetězovka - spotřebák
- nová svíčka - spotřebák
- přetěsnění předních tlumičů a nandány neopreny - spotřebák
- nová řadička - spotřebák
- nová zadní pneu - spotřebák
Kdo chce brečet nad tím, že musí kupovat tyhle věci, tak by se měl dát na štrikování, protože tyhle věci se mění bez mrknutí oka
Hydraulické ovládání spojky je na druhou stranu luxus navíc, takže tuto částku taky "nelze" počítat
Ostatní věci, jako výměna spínače světla zadní brzdy, výměna rolniček vahadel (preventivní...), výměna spojkového ložiska, nový stator a náhon k tachometru, to je holt servis, který čas od času potřebuje každá motorka. A v celkovém výčtu to zase taaak velká částka nebyla .
Storemane nic proti Tobě, já jsem si taky předloni udělala součet všeho, co jsem do motorky vrazila a vyšlo mě to na 65tis Chvíli jsem uvažovala nad tím, jestli jsem normální, ale pak jsem usoudila, že nejsem a žiju s tím vesele dál
Takže ať nám to v roce 2013 jezdí
Edit S.h.i.t. mě předběhl
Naposledy editováno 04.01.2013 09:51:28
Tak jsem v rámci zachování zdravého rozumu přestal sčítat
Navíc Jirka platí hlavně za svůj perfekcionismus .
A do roku 2013 přeji všem bezstarostnou jízdu, pohodu a zdraví. Těším se na to, až se s Vámi zase někde potkám
Tak já jsem si především nestěžoval.
Napsal jsem to tady jen pro to, že tu statistiku prostě mám a občas se objeví téma „Jaké jsou roční náklady na provoz…“ tak si to tady může případní tazatel přečíst.
PavelETV:
Vím jak to Pavel myslí. Několikrát jsme spolu telefonicky hovořili. Ta jeho KTMka byla asi opravdu vymazlená, ale neměl jsem odvahu jít do motorky která není na 100% papírově v cajku. Už jednou jsem měl podobné problémy z Aprilií.
Celý rok jsem po očku sledoval inzeráty na KLM LC4 a myslím že jsem nekoupil špatně.
Vlastně jediná závada která se stala byl ten stator a jeho cena bez práce byla asi 4200,-Kč.
Stále si myslím, že jsem pořídil dobře a jsem z Barborkou spokojen!
tak snad jediné mínus je, že naši třídu opustila jedna mladá, hezká, sympatická...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
kadeloid píše: Janek> Jak to po tobě tak čtu, tak odhaduju že hodláš sám přesedlat
Vidím to jako jedinou možnou a správnou volbu. Je pravda, že když sednu na Kawu a rozjedu se, jsou (skoro) všechny chmury po lehký zase pryč (páč je to opravdu výborná motorka), ale něco do 220 kg s jezdcem v plný polní by bylo šik. Přání je HSB 450, ale láká mě i 250/300 2T. Svezl jsem se na EXC 300 (jeden pěkný výjezd, takže asi 60 sekund ), ale ta neobyčejná lehkost bytí byla fantastická. Skoro mi na chvíli přišlo, že motorku řídím já a že dělá co chci, né jako na Kawě, kterou, upřímně řečeno, moc pod kontrolou nemám. Nejdřív ale příští rok, je to otázka peněz. Taky si do tý doby nesmím zlomit žádný prst na levačce, protože malíček už asi zůstane v provozu max na 50% a když odečtu dva prsty na spojku, tak mi na držení řídítek moc kolíčků nezbývá .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Kdybych tehdy věděl, jak je KLR slabá na podvozek, rozhodl bych se jinak. Ale teď už mi přirostla k srdci a těžko bych se jí zbavoval.
Jak už jsem několikrát psal, na KLR jsem schopnej jet 2 hodinovej závod a po skončení jsem v pohodě, pokecám s ostatníma. Po 2 hodinách na EXC jsem úplně vyřízenej lezu po 4, jsem rád že se svlíknu z hadrů. KLR mě prostě tak neutahá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
KLR jezdím mastodontí akce a nutno říci, že mě nejenom to svezení baví. Na mastodontech je vždycky super nálada a pokec s váma se všema. Je to i o rodině - můžu jet s tátou v jednom závodu. A taky nějak vejlet se dá udělat.
EXC - pro mě je to hlavně adrenalin, enduro PČR C hobby, překonávání sama sebe a překvapení a spoustu nečekaných zážitků
LuVo píše: Ládínek.> Ale já jezdím na obou, sice málo, ale jezdím.
KLR jezdím mastodontí akce a nutno říci, že mě nejenom to svezení baví. Na mastodontech je vždycky super nálada a pokec s váma se všema. Je to i o rodině - můžu jet s tátou v jednom závodu. A taky nějak vejlet se dá udělat.
EXC - pro mě je to hlavně adrenalin, enduro PČR C hobby, překonávání sama sebe a překvapení a spoustu nečekaných zážitků
Tak tos vystihl přesně . Mně na to obojí musí stačit jedna motorka. Jenže "překonávání sama sebe a překvapení a spoustu nečekaných zážitků" mě láká čím dál víc. Ani ne tak ve formě závodů, ale terény, kde nevedou cesty ani cestičky - a tam je to s Kawou trápení. Domů se vracím vyjížďku od vyjížďky utahaný a bolavý víc a víc, což mě trochu deprimuje. Ale v neděli jedu zas .
Edit: 26. 12. jsem si tu posteskl nad druhým rozbitým světlem v krátký době, ještě ten den mi přišla MP s dobrou nabídkou na origo světlo z KLX a dnes mi ho pošťák Ondra doručil . Tady to prostě funguje jedna radost , díky poli
Naposledy editováno 04.01.2013 23:45:35
2 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Já tedy o výměně neuvažuji, ale mladej něco chystá. Už asi 10 let jezdí silnice, dnes Kawasaki Z1000 a chce si vyzkoušet terén.
Zatím to vypadá na pořízení nějaké Yamahy DT125R. Prostě něco levného na vyzkoušení.
Co říkáte na Yamahu DT125R na takové ježdění kolem komína terénem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
storeman píše: Koukám, že jsem tady rozpoutal diskuzi o vhodnosti a případné výměně motorek na kterých jezdíme.
Ale tys to začal s šetřením na 690 . Já jsem z Kawy pořád nadšený a považuju se za šťastnýmo majitele. Ale jak říká Lucka Vondráčková , "Aby byl člověk šťastný, musí mu ke štěstí vždycky trochu chybět" (nebo tak nějak). Slyšel jsem to od ní v nějakým rádiu tento týden a dal jsem ji za pravdu. Z toho plynou i ty úvahy o změně .
storeman píše: Já tedy o výměně neuvažuji, ale mladej něco chystá. Už asi 10 let jezdí silnice, dnes Kawasaki Z1000 a chce si vyzkoušet terén.
Zatím to vypadá na pořízení nějaké Yamahy DT125R. Prostě něco levného na vyzkoušení.
Co říkáte na Yamahu DT125R na takové ježdění kolem komína terénem?
Poslední 2T, ktarý jsem opravdu jezdil byla Jawa 350 r.v. 1969 a MZ 250 1990. Ani jednu bych nedoporučil .
O DT jsem se nedočetl nic negativního a dokonce jsem viděl nějaký jezdit i v Opařanech. Tak to asi špatná volba nebude . Jezdí na ní i Ludvaisovo syn, tak mu můžeš písnout, co ti poví. To bych bral i jako nějakou bernou minci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Janek píše: viděl nějaký jezdit i v Opařanech. Jezdí na ní i Ludvaisovo syn,
Přesně!
To jsou dva argumenty o kterých vím. V Opařanech jsem tyto stroje viděl a za Ludvou a jeho mladym jsem jel dost dlouho na posledním Motoráji.
Ten kluk na tom dával úplně všechno a jel stejným tempem jako celá skupinka.
Naposledy editováno 05.01.2013 14:10:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Hodně dlouho jsme doma měli DT 80. Ta hračka zvládala snad všechno, limit měla spíše v táhlých výjezdech, a taky trochu ve váze jezdce. A na Vysočině ji jezdil Tomek -a hooodně dobře. Takže pro seznamovačku (a na to, co jezdíme) to zvládne.
Naposledy editováno 05.01.2013 17:16:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Tank píše: storeman>Tomek -a hooodně dobře. Takže pro seznamovačku (a na to, co jezdíme) to zvládne.
Můžu potvrdit. Tomek nás se svou 125 jednou vedl a bylo to snad nejlepší EV. Jeden kámoš tady od nás ji má taky a když jsem se na tom trochu povozil, litoval jsem, že jsem tenkrát koupil XL 600 a ne DT. Ten to navíc koupil za 3500,- i s papíramaNaposledy editováno 05.01.2013 21:22:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jen se bojím, že se nakonec zalíbí i mě a také půjdu do nějakého menšího obsahu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |
Triumph Tiger 955i problém s chlaze... [1, 2] Triumph Tiger 955i | venceslaus | 31 | 22.7.2023 v 18:57 kratkej01 |