Najdi auto ktere bude mit dobrou spotrebu, budu s nim moct jezdit denne do prace (15km do mesta, par km po meste a 15km zpet) a ted to nejdulezitejsi 1-2x do mesice utahne prives s konma (brzdeny 2000kg). Panimama ma ted renault 19 1.4 (spotreba do 7L)do prace a kone tahame starickym transitem 2.5D (pekne s tim funi i po rovine). Cil je nahradit dve auta jednim. Samozrejme penize jsou az v prvni rade, takze cim min to bude stat, tim lip. Nove rozhodne ne. strop bych videl tak max 150k. Ale kdyby se vymyslel nejakej starsi levnejsi vergl, tim lip. Osobne jsem zastancem toho ze motky a auta byly nejhouzevnatejsi cca rok 2000-2002 pak uz je tam moc elektriky. Ale je to jen muj nazor. tzn mate nejake tipy? Ideal by na to byl VW passat 1.9TDi 4x4 ale ten co utahne dvoutunu je jen par roku starej a stoji 1/4 mice...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
I ten transit ma pri rozjezdech do kopecka s tim co delat. ale je pravda ze ma neco pres 50kW coz je smesny. Dalsi problem s nim je ze kdyz na zavodech naprsi tak na mokry trave je konec (zadokolka). V zime se po zavodech nejezdi, to maj kone klid. Jezdi k nam holcina co ma prave toho pasika 4x4 a utika to s tim uplne v poho a ani to nezere. jenze ctvrt mega je ctvrt mega...
Nad tim cherokee jsem taky premyslel, ale byl jsem servisakama velice durazne varovan pred naftakama, jsou to prej italsky motory ktery se sypou jak cukr. Napadl me i ssangyong, kterej ma medvedi motory, ale ono samotny to pod 8L nepujde ani omylem. a primarne se to bude pouzivat jako dopracovka a obcas na to tahani no. asi teda zustanu u koncepce 2 auta.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
jeste muzes zkusit pajero na lpg treba ale to bude asi dost podobny ty vydaje
rextonem jsem jel a majitel ho chvalil
Naposledy editováno 19.10.2012 13:01:01
Jawasaki píše: Rogerer> jo, tahle trojka u me zatim vede. co se tyce porizovaci ceny. Je to identicky, nemo ma nekterej z nich vice bolestivych mist? ta 4x4 je na tom stala nebo jak to tam funguje?
Myslim ze nejpovedenejsi dilka z koncernu to nebyla.... 4kolka je tam haldex, tzn prirazovani zadku pres lamelovou spojku rizenou elektronikou...
Nebo jestli máš silnější rozpočet, tak nějaký GL, nebo X od BMW. Ty mají taky slušný hodnoty na kouli.
Jawasaki píše: Rogerer> jo, tahle trojka u me zatim vede. co se tyce porizovaci ceny. Je to identicky, nemo ma nekterej z nich vice bolestivych mist? ta 4x4 je na tom stala nebo jak to tam funguje?
Ty auta jsou + - stejné, liší se víceméně jenom "lookem". Čtyřkolu má Seat a VW a je to 4motion, tzn. stálý pohon předku a při prokluzu se zapojí zadek. Ta čtyřkola se dávala jenom k 85 kW TDIčku nebo 2.8 benzín.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
Osobne bych sel do nejakyho toho Galaxy / Sharana v nafte. No a nebo pokud Jeep, tak jak uz psal assassin, tak benzin s plynem.
assassin píše: Hlavne starsi v8 audi je pro nadsence kterej vi kde shanet dily, umi to servisovat nebo zna lidi co umi servis na tehle autech za rozumny penize. "laik" se po... z prvni banalni zavady.....
todle mi pripada ze plati tak nejak u kazdyho lepsiho,luxusnejsiho starsiho auta
1 reakcí na tento příspěvek Jakou plechovku?
edit: taky přemejšlim teď o autě, měl jste někdo nebo nevíte něco o těch mustangách s malým motorem 4litr V6. dá se s tim jezdit nebo to má jen kalhotky zvlhčující efekt. ty ojetý se nechaj sehnat kolem 300papouchů a než kupovat něaký BMW který má každej jouda i z největší prdele v polsku.
Naposledy editováno 19.10.2012 15:28:42