Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
prackarr píše: A to je právě jádro pudla. Podle toho,co píšeš,tak u vás jezdíte spíše "cross" ve volném terénu,než enduro,protože nemáte na enduro terén. My tady ano a proto se naše názory rozcházejí,protože každý píšem o jiném enduru. To už jsem psal na začátku.
Takže proto stojím za tím,že je do lesa XR lepší. O rychlé jízdě nemůže být řeči. U nás je tak těžký terén,že rychlá jízda nepřipadá v úvahu a tudíž i přehršle výkonu je spíše na škodu,jak výhodou.
Takže jsem rád,že jsme si to vysvětlili...
Ja mam z tebe dojem, ze jezdis veci stylu "tlaceni motorky korytem potoka" a cpes to vsem ostatnim, i kdyz neco takovyho jezdi naprosty minimum lidi. Na takovy veci je samozrejme KX 250 dost na hovno, ale na enduro jak ho vnima vetsina lidi - povozit se po lesnich pesinach a vyjet si par vyjezdu - je ta motorka dostacujici a navic ji muze vzit i na trat, kde by XR 400 trpelo...
V sedle jsem přes 25 let a momentálně nemám motorku žádnou. Ta poslední před pár dny prodána. Po neděli si jedu pro Gas 300 rv. 2008 když to některý mamlase tak zajímá. A proč? Protože chci výhradně 2T a ENDURO!!! Tím se ovšem moje možnost výběru dosti zúžila. Proč Gas. Prostě se naskytla a 2T enduro v týhle ceně a ročníku dělá co vím snad Jedině Gas nebo EXC. Warnu nechci.
K tomu terénu. Kdyby byl zájem, můžou ti co mne tu nazívají rovinkářem přijet a klidně si to tady unás dáme. Kdosi tu psal o PRACKOVI, že jezdí enduro stylu tlačení motorky korytem potoka. Ano toto jezdíme taky a nejlépe do kopce proti proudu. Popřípadě šplhání po skalách.
K těm motorkám. Doposud jsme opravovali barák a cpali prachy do bydlení. Takže abych nebyl na sucho, koupil jsem za pár kaček krondu a bylo. Úpravy všemožný i nemožný, ale enduro z toho nikdy nebude. Na delších přejezdech to trpí, chladiče malý, takže v kaňonech to vaří, podvozek tvrdej jak štolverk a když jsem dal delší převody tak jsem nic nevyjel, protože jednička dlouhá jako prase a výkon ve spodku 0,0,hovno!! Je to motorka dostačující, ale pro mrdaly kolem komína.
Takže milej zlatej Vildo.cz , když se tazatel na něco ptá, ptá se proto, že tomu nerozumí a nechce koupit nějakou blbost. Buď tak laskav a neraď mu píčoviny, mě přestaň po 25ti letech ježdění poučovat a běž si radši zakrondit do lesíka po pěšinkách. Jinak by jsi mohl vědět, že KX, RM, YZ je v podstatě to samé a jde jen o jinou značku, tak by jsi mohl vysvětlit v čem je ta Tvoje KX tak vyjímečná?
Zbytek v podstatě napsal Prackarr.
Edit. se starou DR 350 , kterou koupí za pár korun nadělá víc parády, než s krondou. Všichni chtějí koně a v lese pak nevědí co s něma
Naposledy editováno 07.10.2012 11:43:45
SirIndy píše: Ja mam z tebe dojem, ze jezdis veci stylu "tlaceni motorky korytem potoka" a cpes to vsem ostatnim, i kdyz neco takovyho jezdi naprosty minimum lidi. Na takovy veci je samozrejme KX 250 dost na hovno, ale na enduro jak ho vnima vetsina lidi - povozit se po lesnich pesinach a vyjet si par vyjezdu - je ta motorka dostacujici a navic ji muze vzit i na trat, kde by XR 400 trpelo...
No,chtěl jsem ti odepsat,ale vlastně mě předběhl chiro2,takže není vcelku už co,ale jen snad malou poznámku- nikomu nic necpu,napsal jsem jen svoji zkušenost. Pokud tomu říkáš cpaní,tak sorry,že jsem se tě dotknul.
A s tím povozením po lesních pěšinách- i tam je KX na hovno,protože řve,jak kráva,hrabe a smrdí. To je přesně to,co nám dělá v lese tu správnou reklamu. Uřvané uvrtané motorky.
Jinak bylo řečeno vše a myslím si,že autorovi vlákna je dáno dost informací,aby si vybral...
2 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
vím jak to myslíte...ale..
napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.
co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....
myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....
no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.
Dolph-cz píše: hoši.
vím jak to myslíte...ale..
napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.
co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....
myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....
no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.
S tímto souhlasím,a opět připomínám diametrální odlišnost toho,co jezdíš ty a já. Jinak máš recht.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Dolph-cz píše: hoši.
vím jak to myslíte...ale..
napíšu něco já:-o kraválu se nemá smysl bavit.každý druhý má na motorce laďák a pak nějaká krosa,nekrosa-vyjde to na stejno-všechno to jde slyšet na půl kilometru daleko a pokud má někdo iluze,jak to není pravda-tak ať sedne na pařez a pošle kámoše ať to projede.
co se týká jízdních vlastností krosy-pro začátečníka 100% zabiják,nic nevyjede a ještě se zmrzačí.tohle platí každopádně.
no a pak záleží na tom,čemu kdo říká endůro-pro pomalé šplhání mezi stromama do kopců s nohoma na zemi je krosa na prd.jde to,ale pořád na spojce...,ale to je fakt extrém-který mně osobně ani moc nebaví.ostaní není problém....
myslím,že každý je schopný na jutubku najít videjka o tom,jak se na krose dá jezdit a dá se jezdit dobře a nemusí to být mistři světa....
no a poslední věc-je to všechno o lidech.jezdím už dost dlouho,poznal jsem dost kluků a vím,že enduro neenduro-někdo jezdí jak kokot na čemkoli a sere tak všechny....
kdo nemá v hlavě nasráno-nemá výraznější problémy-ovšem kdo jezdí jak pitomec pořád dokola,nejlépe tam kde chodí lidi na vycházky,ideálně pak v CHKO,10x denně se prožene dědinou a samozřejmě fullgas a pod.,tak takoví to posírájí všem ostatním.a je jedno,jestli má enduro,nebo krosu.
Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
chiro2 píše: Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i
Nak tak, ve vyjezdu nohy na zemi = predni kolo ve vzduchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
chiro2 píše: Nelze nesouhlasit, ale jen bych podotknul....Za 1: Každej jezdí něco jinýho. Za 2: Každý to vidí trošku jinak, ale E. udělá v lese fakt menší kravál a to i s laďákem než stará kronda. A Za 3: Pomalu šplhat do kopce s nohama na zemi fakt nejde!!! Dokud to jde, pevně jsem ve stupačkách. Jak ti nohy spadnou, jsi v pi*i
souhlasím.kromě toho s tím laďákem....i když nemá cenu rozlišovat velký a malý kravál,pořád je to kravál..
SirIndy píše: Nak tak, ve vyjezdu nohy na zemi = predni kolo ve vzduchu
Ale taky mi trvalo než jsem pochopil že fakt je jednodušší si stoupnout. A co teprve mojí ženě... Vždycky jsme myslely, když si nejsi jistej, sedni na prdel a nohy na zem, ať máš pod nohama jistotu A kur*a ono je to naopak
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Naposledy editováno 13.10.2012 00:34:01
http://www.motoinzer...-400-exc-racing.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |