Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru
Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual
Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b
Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další
Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce
Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing
Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...
Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30
jsou napojené černým kabelem,projdi 2 kostky co spojuji vsechny draty na predni kapotu a ram moto,jestli je na nem štáva,ten kabel dále vede to cerne krabicky,co je pod budiky,kde je skoro cela el.instalace. minuly vikend jsem si 8 hodin hral,abych vyhazel ty draty od reproduktoru co tam dal byvaly majitel na budicky v kapote a osvetleni
uz ji mam celou slozenou a uz jsem ji jezdil,ale nedari se me sehnat ty spodni drzaky kapot co jsi me nafotil.kurde nechce se me to nejak bastlit,ale jine reseni zatim nebude.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Me motorka nekdy kolem 2500 krasne zatahne,ale od 6tis a výše se zátah ztrácí a s tím i výkon,motorka už nejde dle mě tak za plynem ve vyšších otáčkách a pridavaji se lehce vibrace.
Na karbecích nejde seřídit pomalu nic,hladiny ne,synchronozací nevím zda by to bylo,protože jsou klapky plne otevrene a sroub volnobezne smesi na vysi otacky asi uz moc vliv nema.
Spotrebu mam klidnym tempem do 130 kmh cca 6,6 litru.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Naposledy editováno 16.05.2012 08:44:49
LiborL. píše: Vrátím se ještě k povrchové úpravě motoru. Původně jsou víka motoru přelakované bezbarvým lakem proti oxidaci. Ale jaký použít lak dnes to nevím. Věděl by někdo jaký lak by byl vhodný a časem nezačal žloutnout nebo praskat ?
určitě nelakovat.
LiborL. píše: Vrátím se ještě k povrchové úpravě motoru. Původně jsou víka motoru přelakované bezbarvým lakem proti oxidaci. Ale jaký použít lak dnes to nevím. Věděl by někdo jaký lak by byl vhodný a časem nezačal žloutnout nebo praskat ?
Jakým lakem to by mne také zajímalo, nebo co to bylo za úpravu ,že to byl takový lesk a vydržel x let
Kovi píše: Jaky mate projev motoru u objemu 900?
Me motorka nekdy kolem 2500 krasne zatahne,ale od 6tis a výše se zátah ztrácí a s tím i výkon,motorka už nejde dle mě tak za plynem ve vyšších otáčkách a pridavaji se lehce vibrace.
Na karbecích nejde seřídit pomalu nic,hladiny ne,synchronozací nevím zda by to bylo,protože jsou klapky plne otevrene a sroub volnobezne smesi na vysi otacky asi uz moc vliv nema.
Spotrebu mam klidnym tempem do 130 kmh cca 6,6 litru.
vratim se k memu problemu,resil nekdo zkutecnost ze soupata nechodi az nahoru?
to znamena ze pri vysokych otackach motorka nema vykon a bohatou smes?
obrazek soupete
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Naposledy editováno 01.07.2012 18:15:59
Cestovní rychlost 95-125km-hod dosahuji se spolujezdkyní při cca 4-5000 otáček a
zátah kdy se na 5 rychl.stupeň ze 40 na 100km/hod zrychlím bez cuknutí a v pohodě
je super.
Možná se zdá těžkopádná akcelerace z 0-100... ale na oslnění okolí by to chtělo asi
jiný moto , mně fascinuje zvuk při akceleraci.
A taky je to nevyhoda pri prejizdeni,kdyz ma cela nalozena motorka pres 500kg.
ALe nic,uz to resim jinde,tady tomu stejne nikdo nerozumi.
Na forum píšu poprvé nejsem moc velký kamarád s počítačem. Po renovaci CB 750 F ted dokon-
čuji CB 900F BoldOr z roku 79. V jednom příspěvku se někdo
zminoval o srazu Hond do roku výroby 1989. letos se koná od 31. 8. do 2. 9. na koupališti
ve Křtinách nedaleko Blanska.Několikrát jsem se tam jel podívat
a vím že účast je většinou podle počasí, kdo by chtěl umazat svého" mladého veterána". Letos mám v plánu tento podnik navštívit a doufám že BoldOristů bude více než kdy jindy. Přece jenom pochlubit se hezkou motorkou ve skutečnosti je lepší než na obrázku.
Třeba se dohodne setkání Japonských veteránů někde uprostřed Čech v rozumném termínu.
Jinak mám nějaké náhradní díly z rozebrané F2 r v 82.
S pozdravem Jirka CBK
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Stejný problém jsem řešil na 750 výfuky prodřené od zadní osy. Pokud se jedna pouze o tento malý problém umím vyspravit a je to k nepoznání. Jestli to není celé rezaté. Co se týká nových výfuků kupoval jsem komplet Marving, od Bikes Lišov. Moc na ně napasují krytky.
Kdyby ty výfuky byly na prodej měl bych zájem.
Jirka CBK
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
a prohnal jsem ho řádně místy i 200 abych stíhal těm supersportům.
Od 31.5. do 2.6. 2013 je sraz Japonských veteránů ,,Nipon retro,, v Račím údolí u Jeseníků.
Nemá někdo na prodej výfuky na Hondu CB900F nejlépe v horším stavu včetně koroze?
Stačí tlumiče.
Ideální by byla levá strana kde je prolis pro hlavní stojánek.
Mám kontakt na výrobce, který dokáže vyrobit dokonalou repliku včetně kolen.
S pozdravem Jirka CBK
ty moje koncovky jsou na prodej,jestli jsi je neviděl.
http://www.motorkari.cz/motobazar/nahradni-dily/vyfukovy-system/vyfukove-koncovky/honda-cb-750-900-svody-a-vyfuk-original-2-2-445237.html
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |