globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha tt 600 R
4.10.2012 v 21:41
Dobrý den, celkem se mi líbí TTR 600 a uvazuji o koupi, ale mám s touto motorkou jeden problém, je to snad nejlínější šestistovkovej jednovalec, vlastně kromě XT to je uplná katastrofa. Nicméně si myslím, že celý problém je ve vačce a chci se zeptat zda nemá někdo zkušenost s ostrou vačkou nebo s jinýma úpravama. Děkuji za vaše postřehy.
Předchozí
1 2
Následující

Yamaha tt 600 R

4.10.2012 v 21:53 | Nahoru | #1
Právě TTr by mělo mít oproti XT ostrou vačku.... To že je to líný může spůsobovat vicero věcí jako např.: Nahovno vzducháč, rozladěnej karbec, vůle ventilů, vejfuk, řetězovka moc do rychla a spoustu dalších. Kdyžtak zkus rozvinout svůj problém

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

4.10.2012 v 22:34 | Nahoru | #2
XT že je prej ostřejší? ... mno, proti gustu...

(reakce na) Yamaha tt 600 R

4.10.2012 v 23:32 | Nahoru | #3

VojtasTTR píše: XT že je prej ostřejší? ... mno, proti gustu...



píše to opačně, že je XT línější

Yamaha tt 600 R

4.10.2012 v 23:33 | Nahoru | #4
jojo, cajk... už toho mám dneska dost...

Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 07:33 | Nahoru | #5
U endur a krosek existuje přímá úměra mezi výkonem a penězma vražených do oprav. TT600 jsem měl a s výkonem jsem byl spokojenej, za plynem na zadní.

Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 07:54 | Nahoru | #6
Pokud bys dával ostřejší vačku, asi bys potřeboval i jiný zapalování. Třeba KLX R má oproti KLX C asi +5 koníků a je to řešený jiným CDI, airboxem a vzducháčem, výfukem, někdo říká i vačkama, ale to není empiricky ověřený. Potom to má ještě nějaký změny v motoru jako jiná klika, ....
Doporučil bych ti offmoto.com, tam jsou nejznalejší ttrkáři .
Nebo zkus tohoto uživatele, na XT 600 má najeto přes 50000 km a loni přesedlal na TTR.
Edit: Ještě jsem u těch rozdílů zapoměl na jiný osazení karburátoru

Naposledy editováno 05.10.2012 08:30:03

Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 08:13 | Nahoru | #7
pokud mě paměť neklame, tak TTR má oproti XT ostřejší vačku, větší airbox, sání, menší setrvák, úpravy rámu apod.

mírného zvýšení výkonu lze dosáhnot KN filtrem, přetryskováním karbece a laděným výfukem...

více, jak už bylo napsání, na OFFMOTu

edit: jo a ještě jedna "maličkost", pro německej trh se dělaly škrcené verze. otevření výkonu se provádí prostým rozpojením červenočerného kablíku pod sedačkou (jestli nemáš náhodou zkušenost právě s touto verzí...)

Naposledy editováno 05.10.2012 08:18:52

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 09:31 | Nahoru | #8
Zase je ale ze vsech nejlehci, coz je dost velka vyhoda. (krome XR 650 R ale to je jina trida )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 09:45 | Nahoru | #9

SirIndy píše: Zase je ale ze vsech nejlehci, coz je dost velka vyhoda. (krome XR 650 R ale to je jina trida )


Musím to sem napsat
KLX 650R v dobvým testu XR 650R porazilo , jen se na tuhle mršku trochu zapomíná.
Stejně tak i KLX 300R zmáklo XR 400.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 10:38 | Nahoru | #10
Janek>
Jo KLX 300R škoda že jich není víc

Naposledy editováno 05.10.2012 10:39:09

(reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 13:35 | Nahoru | #11
Janek> Ahoj pošli mi link na ten test zajímá mě to jak to klx natřelo xr a ještě jak je to ze spolehlivostí obou strjů.děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 13:44 | Nahoru | #12
Já četl pouze tohle srovnání KLX300 a XR400 a že by to KLX zrovna XR natřelo tam tedy nepíšou

http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1997-honda-xr400r-vs-1997-kawasaki-klx300r-3334.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 14:06 | Nahoru | #13

EnduristaGG píše: Janek>
Jo KLX 300R škoda že jich není víc


Už to, že v US se prodávala do 2007 o něčem vypovídá . U nás je problém, že ji nedostaneš legálně na značky stejně jako 650R

Prochal11 píše: Ahoj pošli mi link na ten test zajímá mě to jak to klx natřelo xr a ještě jak je to ze spolehlivostí obou strjů.děkuji.


Nepsal jsem natřelo, ale porazilo a zmáklo. Víš jak to je, co člověk to názor a jeden redaktor udělá závěr takový a druhý makový. Tobě na tom, co kdo napíše záleží? Většinou jde o detaily a subjektivní názor, tak jestli ti na tom záleží, testy si budeš muset najít. U 650 byl v D, u 300 to myslím byl slovenský překlad z D. XR je bezesporu skvělá motorka , ale na KLX se dost zapomíná a dost lidí ani vůbec neví, že takový motorky existovaly a ještě jezdí. Když někam přijedu, tak se snad vždycky najde někdo, kdo se zeptá, co je to za divný KLR (a to mám verzi C). Spolehlivost strojů bude +/- stejná, záleží na majiteli a údržbě.
Vůbec nemám v úmyslu polemizovat, co je lepší nebo horší. Nejsme malý děti. Jen jsem reagoval na to, co napsal SirIndy.
Jinak pro upřesnění - údaje ze servisních manuálů zde dostupných
KLX 650R - 127 kg suchá (a to má chlazení vodou)
XR 650R - 131 kg suchá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 14:10 | Nahoru | #14

Janek píše: Nepsal jsem natřelo, ale porazilo a zmáklo. Víš jak to je, co člověk to názor a jeden redaktor udělá závěr takový a druhý makový. Tobě na tom, co kdo napíše záleží? Většinou jde o detaily a subjektivní názor, tak jestli ti na tom záleží, testy si budeš muset najít. U 650 byl v D, u 300 to myslím byl slovenský překlad z D. XR je bezesporu skvělá motorka , ale na KLX se dost zapomíná a dost lidí ani vůbec neví, že takový motorky existovaly a ještě jezdí. Když někam přijedu, tak se snad vždycky najde někdo, kdo se zeptá, co je to za divný KLR (a to mám verzi C). Spolehlivost strojů bude +/- stejná, záleží na majiteli a údržbě.
Vůbec nemám v úmyslu polemizovat, co je lepší nebo horší. Nejsme malý děti. Jen jsem reagoval na to, co napsal SirIndy.
Jinak pro upřesnění - údaje ze servisních manuálů zde dostupných
KLX 650R - 127 kg suchá (a to má chlazení vodou)
XR 650R - 131 kg suchá



Ja nasel starsi XR 650R 129kg a novejsi 125,6kg. To neni o moc vic nez moje ctyrkilo

(reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 14:14 | Nahoru | #15
c.j.> Zkusím to nějak guglovsky přeložit, dík, ať ten test dopadl jakkoliv .
A jsme u toho, jeden má pocit takový a druhý zase jiný. Naneštěstí dnes je doba taková, že většinou záleží na tom, jak má článek na konec vyznít a jaký je zadání pro redaktory. Když na to kouká čtenář nestranně, je to vidět i na m.cz.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 14:23 | Nahoru | #16

SirIndy píše: Ja nasel starsi XR 650R 129kg a novejsi 125,6kg. To neni o moc vic nez moje ctyrkilo


Tady je manuál z 02/2000, jen jsem si všiml, že moto má označení XR650Ry, tak nevím, co to y znamená. Možná je to +/- 3,4 kg . V každým případě je to bezpředmětný.
Osobně kdybych sháněl nejostřejší 650, byl by to HSB 650FE .
Kdybych sháněl univezrální cenduro, jako jedno z prvních by mě napadlo TT600R

Naposledy editováno 05.10.2012 14:24:15

(reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 14:32 | Nahoru | #17

Janek píše: Tady je manuál z 02/2000, jen jsem si všiml, že moto má označení XR650Ry, tak nevím, co to y znamená. Možná je to +/- 3,4 kg . V každým případě je to bezpředmětný.
Osobně kdybych sháněl nejostřejší 650, byl by to HSB 650FE .
Kdybych sháněl univezrální cenduro, jako jedno z prvních by mě napadlo TT600R



Ja bych neprezil absenci starteru takze XR 650L, KLX 650C, TT 600E/RE nebo DR 650SE.

(reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 15:01 | Nahoru | #18
Janek> V poho, jen jsem si to chtěl přečíst, nic víc nehádám se hodně lidí si plete XR650R a XR650L každá je ůplně jiná motorka jak váhově tak výkonově Rko je vodník Lko je vzdůcháč s motorem s dominátora.

(reakce na) Yamaha tt 600 R

5.10.2012 v 15:16 | Nahoru | #19


Naposledy editováno 05.10.2012 15:17:00

Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 13:24 | Nahoru | #20
Ahoj k netu jsem se dostal až teď, koukam že se diskuze celkem rozjela, no abych trochu rozved proč mě ty úpravy zajímaly je to že, jsem jezdil snad na všech srovnatelných motorkách: dr 600, dr 650se, klr600, klx 650c, xr600l, xt 600(se starterem), a ty ttr sem zkoušel dvě, a dokonce i jedno tte, no je mi jasný, že někdo bude hned namítat stav daných motorek, no to tte a xt jsou libovky, ty ttrka už na tom tak skvěle nejsou. Každopádně ty yamahy jsou podle mě podstatně línější než konkurence, a právě mě zajímalo jestli někdo nezkoušel s tim něco udělat.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 13:38 | Nahoru | #21
Jinak se mi z těch všech motorek nejlépe jezdilo právě na tom skoro zapomenutém KLX jak za něj přád oroduje Janek ale bohužel skoro všechny jsou šíleně odhuntovaný a trefit na pěknej kousek je celkem problém.

Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 16:46 | Nahoru | #22
Ahoj, taky pokukuji po ttr600, ale moc oní nevím, jezdil jsem tt600e ,ale už dávno.
Servisní interval u oleje je kolik ? 5000km a olej 10W40 ?
Podle mne to ttr600 je dost živý, akorát jsem koukal, že je tam psané v základu 15 kolečko na rozetu 44, tak se nesmí člověk divit, že to není divočina.
U starýho tt600ečka bylo 15 kolečko na 47 rozeta, dal jsem tam 50 zubů a šlo pěkně.
Dík za radu stím olejem a intervale výměny. Mrak

Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 16:53 | Nahoru | #23
interval výměny je 6000 km, nebo 1 rok (to , co přijde dřív), a olej dávám Castrol Power 1 Racing 10W50 4T

Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 16:54 | Nahoru | #24
jojo 10W/40 .. olej měním vždycky na začátku sezony a je tam celej rok .. jezdím převážně offík, takže nalítám tak max 2000km za rok... km nepočitám - mám to odpojený ... a podle mě.. kdo jezdí u oleje "na doraz" tak si koleduje o malér...
jinak ano.. originál je 15-44, teď tam mám 14-44 asi spíš půjdu do 15-49... v záloze je pak ještě 14-49.. ale to už je ta maximálka někde kolem 120...

(reakce na) Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 17:37 | Nahoru | #25

Racerpp píše: Jinak se mi z těch všech motorek nejlépe jezdilo právě na tom skoro zapomenutém KLX jak za něj přád oroduje Janek ale bohužel skoro všechny jsou šíleně odhuntovaný a trefit na pěknej kousek je celkem problém.


KLX je hrozná jebka, to nekupuj . Máš pravdu v tom, že je trabl narazit na pěkný kousek hlavně v eRku.
Já mám Kawu z jednoho prostýho důvodu. Jezdím na pár off akcí pro velký endura nad 600 a baví mě nahánět kluky ve svý kategorii na LC4, 690, TTR, ..... S žábou zelenou jim trochu lezu do zelí , ale díky svý nadčasovosti Kawa stíhá a fakt mám radost, když si někdy i bastr na bastr pozávodím se špičkovou KTM 690. U těch našich akcí jde vždycky primárně o tu radost .
Je pravda, že mám spíš verzi C s tlumičema a radním 18" kolem z eRka, ale ty kila tam jsou pořád.
Pokud bych nejezdil na tyhle akce, měl bych doma už něco lehčího, pokud bych víc tíhnul k cestování, tak radši KLR nebo nějaký dvouválek KLE, XRV, Supertenere.
KLX není ani ryba ani rak, ale mně vyhovuje

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 17:46 | Nahoru | #26
Převodem to není, jezdím cca 50/50 silnice, lehčí terén a proto jsem měl na svém klr 600 převod 16/43 protože mě fakt nebavilo jezdit po silnici pořád na pětku s otáčkama někde za 6 tisícema. Můžu s klidnym srdcem říct že to klr na tomhle převodu táhlo líp než všechny ty yamahy na kterých sem jezdil a to mělo něco přes 90 000 najeto a žralo 1l oleje na 600 km, chtěl jsem si v zimě udělat motor bohužel ojnice si řekla že to do zimy nevydrží a tak shánim něco jinýho.

(reakce na) Yamaha tt 600 R

7.10.2012 v 19:23 | Nahoru | #27
Racerpp> Jo to víš, KLR 600 je nádhera přenádherná . Neměl bys lepší koupit něco na ND a opravit to? Třeba tahle za 10t nevypadá zle.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

13.7.2013 v 16:26 | Nahoru | #28
Ahoj jen eště otázka, kolik vydrží rozvodák, na TTR průměrem km výměna cca 20tkm? dík M

(reakce na) Yamaha tt 600 R

13.7.2013 v 21:20 | Nahoru | #29
mrakoplaš80>
mám na tachecu cca 16 tis. a letos na jaře při předsezóní kontrole byl napínák vysunutej lehce za polovinou, takže si myslím že 20 tis. je reálných...
ale samozřejmě záleží na stylu jízdy, nicméně - kontrola je jednoduchá: povolit 2 šrouby...

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha tt 600 R

5.7.2014 v 19:18 | Nahoru | #30
Ahoj su tu zas, Co za pneu na ttrko 140/90 r18 , aby jste se udrželi aj v lehčím terénu lesík,polnačka ? Dík ono jeto asi tak 60 silnice a 40 teda u mně asi tam dát něco s lepším boční vedení ať hned nepadám na hubu. Co máte obuté? Mrak
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motard kola na motocykl Yamaha XT 600 E Yamaha XT 600 E, Yamaha TT 600 R, Yamaha TT-R 600 Muluri 15 8.1.2024 v 11:17 Muluri
Porovnání TTR 600 vs KTM 690 Enduro Yamaha TT 600 R, KTM 690 Enduro, KTM 690 Enduro R pospa5 18 14.6.2023 v 20:11 tucnak66
Nastavení předpětí pružiny Yamaha T... Yamaha TT 600 R Blueracing 8 30.3.2023 v 20:55 Blueracing
Výměna oleje u TT600R Yamaha TT 600 R jent 15 30.3.2022 v 13:28 Wolf_64_2010
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist