Na příští sezonu mi to snad konečně vyjde a budu moci si koupit svoji první větší motorku.
Chtěl bych enduro na ježdění kolem komína, vyprašování polňaček a v případě chuti a příznivého počasí na dojezd 25km do Brna do práce.
Žádné dálkové cestování, žádné hltání kilometrů, jen zábava kolem baráku.
Finance bych viděl někde kolem 100 tisíc čistě za motorku a nastává otázka - koupit fungl novou Hondu CRF 250L a nebo jetou XT 660 R nebo Transalpa? Za tyhle peníze to budou 3 - 4 letý motorky.
Nová Honda CRF 250L
+ Nová, nepadená, neobouchaná, vhodná do města, jen 140kg, pro první krůčky ideální, levnější provoz
- Nebude mě brzy nudit? Nebudu brzda provozu mimo obec?
Jetý Transalp XL 700V nebo XT 660R
+ Pružnější motor pro předjíždění, rozhodně se rychle neomrzí
- Výrazně těžší ( o 75 a 45 kg ), nejistá minulost ( obecně nemám důvěru v ojetiny v ČR ), obecně dražší provoz.
Myslím, že koupit novou "dvěpade" je lepší rozhodnutí, ale rád bych si poslechnul vaše názory.
Všem předem moc děkuji!
2 reakcí na tento příspěvek První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
PetrXX, Zmulin : S "odkládáním" se počítá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Taky jsem koukal na ceny jetých WR 250 R - a rok 2008 je s cenou kolem 85-ti tisíc. Přidat 15 a koupit novou Hondu není až tak moc velký příhoz za novou...
(reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
White_Wolf píše: Dovi : Děkuji za potvrzení mých pocitů, že by Honda "stačila".
Zkus ještě pro finální konzultaci zkontaktovat našeho krajana (skorosouseda) Milana z Tišnova. Jezdí sice hlavně silnější ostrý endura respektive krosový mašiny, ale tuším buďto manželce nebo dceři nedávno pořídil právě tu civilní CRF250L.
Takže bys měl od zkušeného enduristy cenné informace přímo z první ruky. Milan mi podle jeho projevů na zdejším foru připadá jako seriozní člověk a myslím si, že by Tě zcela pravdivě informoval o svých zkušenostech a vhodnosti CRF250L pro Tvé účely. A samozřejmě i o některých výhradách nebo případných slabinách, pokud by na nějaké narazil.
Tady máš jeho profil:
http://www.motorkari.cz/profil/prackarr
Naposledy editováno 29.09.2012 20:54:26
(reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
2 reakcí na tento příspěvek První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
PetrXX : S penězi na nějakou výbavu, oblečení a podobně počítám. Proto taky bych chtěl motorku kolem té stovky a počítám, že dalších cca 30 spolkne zbytek.
Přes léto jsem po Brně kolem práce párkrát potkal člobrdu na litrové Ninje v tričku a kraťasích - slalom mezi auty rychlostí kolem 130 - 150 samozřejmostí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
White_Wolf píše: Dovi : Děkuji za tip, kolegovi určitě napíšu a třeba se něco dozvím.
Případně ještě i telefon je na stránkách http://www.opravypracekmichalik.cz/
A taky osobně bys to k němu měl humnama přes Kníničky, Jinačovice a Kuřim skoro co by kamenem dohodil.
jednu cestu do worku mám asi dvanáct kiláků a ani s cestovkou 80km/h žádný infarkty z nudy nechytám. Hondice určo nebude mít problém s trvalým nadkilem...
navíc zcela jistě budeš potkávat různý brzdy provozu (obzvlášť ve špičkách - busy, náklaďáky, bagry a kdovícoještě) a nakonec se budeš posouvat stejně tak šedesátkou a po městě se v době bodovýho systému moc překračovat pade nevyplácí.
jestli chceš začínat v terénu, tak malá váha je mnohem důležitější veličina, než výkon (a 25 koní fakt není úplně málo).
příjemnej bonus Kentuse je malá spotřeba všeho (benzínu, gum...), což je vždycky fajn
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
neplatí, že motorka s 2x menším výkonem jede 2x hůř, to fakt ne.
Hondě zdar! :)
Naposledy editováno 10.10.2012 13:57:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
Tak nevymýšlej blbosti a první větší motorku si kup.To jest 750 a více. A nekupuj motorky pro děti a amatérský začátečníky.Jinak řečeno.Kup si,co chce tvoje srdce,protože jinak budeš nespokojený.A vyhodíš zbytečně peníze za něco,co nechceš
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
k čemu mu bude do lehčího terénu a ježdění kolem komína 750?
řekl bych, že si užije víc zábavy s 250 než rovinkařit s litrem...
to je můj názor...WhiteWolf má svůj rozum a snad on ví nejlíp co by chtěl
a chce novou, najdi mi 750 a vejš, za 100táců...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
Rád bych věděl, jestli je ten babetista z Kouřimi takový humorista, nebo má průvan mezi ušima? Co když ho někdo začínající vezme vážně - to ho má prakticky na svědomí!
Naposledy editováno 29.03.2013 18:17:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
3 reakcí na tento příspěvek První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
Vagoš píše: Jakpak to dopadlo? CRF250L mě moc zajímá
Kdybys potřeboval o CRFL nějaký informace, rád poskytnu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 14.01.2014 15:10:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka - slabší nová vs. silnější jetá
SuperSic58> díky za nabídku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
prošel jsem si ta témata o 250tkových DS a su moc rád, že si to vlákno udrželo jistou úroveň
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Vagoš píše: Dovi - máš recht! po tom jsem se nepídil.
SuperSic58> díky za nabídku snad ji honda poskytne při těch jejích testovacích dnech, moc se na ni těším.
prošel jsem si ta témata o 250tkových DS a su moc rád, že si to vlákno udrželo jistou úroveň
Vloni ji Honda neměla oficiálně k dispozici jako testovací(v listině nebyla), ale po dohodě s dealerem Honda Lety a menším ošívání ji nakonec k testování uvolnili
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8342 | Dnes v 00:18 SuperSic58 |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |