
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku

které??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
PatMatbanda píše: Dotaz: u tebe v profilu u tý katany pod těma ventilovejma víkama je co? Vypadá to jako rozpatlanej silikon místo těsnění.
Dotaz: u tebe v profilu u tý vydechlý šestky na pneumatikách je co?
Vypadá to jako pořádný poser proužky tak dva tři centimetry od kraje pneu, guma se aspoň vzadu sjíždí až ke kraji





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Kousek píše: Nepočebam, já se nezačal ohánět hmotností. K
seru na rozdíl paru kilo, když sám vážím jak motorka


28.9. budeš f růšofce???, Ti kůpím kakajínko s zmrzlinkou a Ty mi poščaš stromka na pokácení





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
aifel202 píše: seru na rozdíl paru kilo, když sám vážím jak motorka
28.9. budeš f růšofce???, Ti kůpím kakajínko s zmrzlinkou a Ty mi poščaš stromka na pokácení
Jako že mi chuderku rozsedneš?



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
foky píše: Já sem nenapsal že všechny, ale že často.
Přestávám sem přispívat, nerozumím jazykům některých kmenů.
Jestli narážíš na článek z Motocyklu 6/2004 o testu po 50 000km tak tam nic o zadření nebylo,
pouze o zvýšeném opotřebení. Stroma mám od roku 2007, od začátku se stýkám se stromákama,
jak u nás, tak na Slovensku a Německu, a nedoslechl sem o jediném případu nějakého zadření.


Naposledy editováno 22.09.2012 06:42:04
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
A svou současnou větu:
foky píše: U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory byly často po 50000km v hajzlu na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.
Bych poupravil na
foky píše: U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory měly často po 50000km zvýšené opotřebení na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.
Přeji všem krásný víkend s co nejmenším opotřebením.

...a ještě se mi líbí,že i majitelé píšou STORM

Jelikož jsem hrdým majitelem Caponorda, nedám na něj dopustit

tomas.s. píše: celý sem to nečet, ale přítulky tatík má caponorda, motorka pěkná, což o to, nicméně mu už spadli ventily (tj novej motor), opustila ho kompletní elektrika, pamatuju si jak sme rozebírali půl motorky když ztratil hadičky z přepadu, a teď už to zas nejede, přitom nájezd je poměrně nízkej (číslo nevím), samozřejmně že to může být i problém kusu, ale i tak bych v tomhle výběru bral Suzuki
Prosím tě, co znamená "spadli ventily" ?
Nejde mi to do hlavy ani gramaticky ani technicky

O těch dalších "závadách" by snad ani nemělo cenu psát. Prostě se v tom nějaký doveda hrabal jak maturant ve spolužačce ....

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Kup si DL1000 (KLV) - získáš za málo peněz hodně muziky,je to typický japonec (rozuměj blbuvzdorný)který tě doveze bez problémů z bodu A do bodu B. Snese,pokud předchozí majitelé zanedbávali údržbu a ani po tobě nebude chtít žádné velké technické myšlení. Získáš s ním několik tísíc kamarádů po celé Evropě a na každé druhé benzince potkáš spřízněnou duši se kterou si ho můžete vzájemně chválit.Je to maximálně uživatelsky vstřícný stroj.
Kup si ETV1000 - získáš za přijatelné peníze zábavu a nějaké starosti navíc. Design, který ani po letech nezestárnul podtržený drátovými koly.Bude tě nutit neustále přemýšlet jak si jej ještě víc přizpůsobit svým představám a neodpustí ti, pokud jsi technický nýmand a budeš kašlat na servis.Pokud si jej nebudeš servisovat kvalitně sám, zaplatíš.S díly nejsou větší problémy než u ostatních značek. Bohužel, když něco zásadnějšího, co není skladem v ČR rozbiješ v létě, počkáš si až taliáni přijdou v září do práce

Pokud budeš kupovat do r.v.2004, je větší šance, že narazíš na nepodařený kousek. Také už budeš x-tý majitel a nevíš kolikrát byl napaden kutilem. Za roky 2005 si připlatíš a nejvíc dáš za RR. To už je ale o kus jiná motorka.
Také nebudeš mít moc kamarádů.U benzínek na tebe budou koukat skrz prsty, co jsi to za jelito, že jezdíš na italské motorce. Sem tam vyjímečně někoho potkáš ale moc nepokecáš, každý se rychle drápe za řidítka,aby si ty chvíle s motorkou maximálně užil. S verzí RR se setkáš tak jednou za rok...když budeš mít štěstí.
Tož včil mudruj chachare




Tak nevím, od dob, co jezdím na italskejch mašinách (Tuona, MULTISTRADY či STREETFIGHTERY) naopak každej "rejžožrout" rád přijde, pokecá, vyfotí a pochválí. Já si taky nehraju na namistrovaného frajírka, který jezdí DUCATI, né motorku!


Nikde jsem se nedočetl, jakou cenovou hranici máš, ale viděl bych to asi takhle. Jestli seženeš CAPONORDA s jasným původem, servisní historií, udržovaný kousek a bude to jistota, jdi do něj, nebudeš litovat. Je lepší hlavně podvozkově a jeho motor má taky charakter.
Suzučím dvouválcem nic neskazíš, nicméně V-STROM je stejný jako Varadero, takový uhoupaný a nevýrazný. Ale sloužit bude a vozit tě bude spolehlivě. Což už tady stejně bylo vyřčeno. Tož asi tak. A kašli na rady a rozhodni se podle sebe. Ono je vždycky lepší si to posrat sám, než podle někoho...


Naposledy editováno 22.09.2012 17:37:34
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000


Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |