bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
Přečetl jsem si nazory vlastniku techto masin na motorkarich a nejsem si jist co je lepsi volba. U TDM často zmiňují, že by mohl byt větší výkon. U V-Stromu zase nadávají na cukání mezi 2500-3000 otačkami. Někteři s těma motorka jezdi za 6 litru, jini zas za 7-9 litru. Občas se jim taky mašiny s kuframa nad 120 vlní. Pokud k tomu mate nejake pripominky piste. Jinak parametricky a vzhledově se spiše přiklanim k V-strom.
Předchozí
1 2
Následující

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 10:48 | Nahoru | #1
V strom !!- TDM žere olej jako prase. To samé TRX a XTZ

a nesplnuje EURO 3

Naposledy editováno 27.02.2009 08:07:12

1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 11:03 | Nahoru | #2
šmudla> I devítka TDM žere olej?

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 11:16 | Nahoru | #3
V-Strom!

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 11:19 | Nahoru | #4
kakabus> ono většinou 5-ventily si vemou dost.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 11:20 | Nahoru | #5
ny mym bejvalím XTZ jsem dolejval 0,7 litru na 1000 km. NAlítáno 50 tisíc - údajných.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 11:33 | Nahoru | #6
šmudla> nevim o jedinym TDM900, ktery by zralo olej, takze petiventilem to nebude. To je proste obecne zazrana povera. Ja jsem na svy 850 menil gufera na ventilech (Vesrah) a efekt byl skoro nula. BTW, BMW GS mi zrala pres 0.3 litru na tisic
TDMko je takova divnomotorka. Nekdo by rekl bezpohlavni, ale mne to vyhovovalo - jizda na 900A byla hrozne prijemna a jednoducha. Vyborne brzdi, malo zere (pod pet litru), ale vykon by mohl byt vyssi - to se projevi jen na dalnici. Ochrana proti vetru stoji za pendrek a nic moc nesviti - v porovnani s V-Stromem.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 12:28 | Nahoru | #7
Tohle je fakt zábava číst. Vždycky se najdou lidé co určitou mašinu viděli jen v časopise, ale jsou odborníci na slovo vzatí.
Olej: Je to jak píše Slávek, devítky olejový apetit nemají.

Srovnání:
Strom je větší, čili na cestování ve dvou pohodlnější, má (díky obrovské kapotáži) lepší ochranu proti větru.
TDM: Menší, štíhlejší, trochu lehčí a parádně ovladatelná. Papírově sice na Stroma 12 koní ztrácí, ale když koukneš na následující odkaz tak ve zrychlení ani pružnosti nic na Stroma neztrácí, ve spotřebě ho těžce poráží

www.motorkari.cz/forum-detail/

Můj názor:
Jestli se chystáš cestovat Evropou křížem krážem tak Suzuki.
Jestli spíž kolem komína a na užívání si zatáček tak TDM.

Naposledy editováno 05.08.2008 12:51:31

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 12:43 | Nahoru | #8

Slávek-TDM>
...TDMko je takova divnomotorka. Nekdo by rekl bezpohlavni, ale mne to vyhovovalo - jizda na 900A byla hrozne prijemna a jednoducha. Vyborne brzdi, malo zere (pod pet litru)...



Přesně trefeno, mám pocit že když v testech objeví mašina které není moc co vytknout (brzdí, zatáčí, snadno se ovládá, má bezvibrační kultivovaný a nerozežraný motor) tak se označí za bezpohlavní a málo zábavnou

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 15:30 | Nahoru | #9
Ja sel pred tremi lety z TDM na VStrom a jediny po cem je mi smutno je vyfuk Devil, kterej z TDM delal peknyho certika.. Jinak podvozek, vykon, pohodli, jednoduchost udrzby - vse ve prospech Suzuki.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 16:11 | Nahoru | #10

Satila>... Jinak podvozek, vykon, pohodli, jednoduchost udrzby - vse ve prospech Suzuki.



Podvozek - rád se poučím v čem TDM tlačí bota
Výkon - jen papírově a možná ve dvou jinak viz odkaz
Pohodlí - to souhlas určitě je strom pohodlnější
Servis - co je prosím Tě na yamaze složitější než na suze?

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 16:33 | Nahoru | #11
Satila> jenomze ty jsi mel 850, nemuzes srovnavat ruzny generace...

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 16:39 | Nahoru | #12

Slávek-TDM>Satila> jenomze ty jsi mel 850, nemuzes srovnavat ruzny generace...



Díky za info

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 17:11 | Nahoru | #13
Slávek-TDM> pravdu mas v tom, ze jsem na 850 stravil par let a na 900 par dni.. ale to mi uplne stacilo k zaveru, ze z meho hlediska nedoslo k zasadnimu posunu - a to v zadnem smeru. 900 povazuju za facelift a byla pro me velkym zklamanim. Porad si myslim, ze technicky nejpovedenejsi byla 3VD, presto ze 4TX byla (je) velka krasavice. O oleji, manipulaci s akumulatorem nebo blbou zarovkou se uz napsaly romany ...

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 20:33 | Nahoru | #14
Satila> tak ja jsem na TDM900A stravil dve odpoledne, ale protoze jsem mel moznost primyho porovnani s mou motorkou, posun byl velmi vyrazny. Plynulost zatahu, brzdy, prevodovka - to byl velkej rozdil. Nemel jsem moznost seridit si podvozek u testovaciho stroje, takze o tlumicich nemuzu tolik psat - u moji motorky jsem mel vse hodne natvrdo. Jednu sezonu jsem si vyzkousel i etalon vsech cestovatelu - BMW GS, abych se pokorne vratil k Yamaze (pravda, hlavne kvuli penezum).

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 21:15 | Nahoru | #15

Satila>...O oleji, manipulaci s akumulatorem nebo blbou zarovkou se uz napsaly romany ...



Přesto, že předchozí otázka zůstala bez odpovědi zeptám se dál.
Co je na oleji, manipulaci s aku nebo blbou žárovkou na psaní románů?
Trošku mi připadá že se snažíš vařit z vody

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 23:27 | Nahoru | #16
Satila> Když sedneš z TDM850 na TDM900-je to nebe a dudy,takže mě zaráží,že jsi nepocítil žádný rozdíl??

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

5.8.2008 v 23:28 | Nahoru | #17
Slávek-TDM>Já myslel,že máš TDMko a ty zatím XJ900-Diversion?

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 06:43 | Nahoru | #18
...o TDM jsem taky uvazoval (tenkrat jeste o 850). Nastesti jsem koupil neco jineho. Kazdy tvrdi jak je TDM spolehlive ale kdyz se znamemu vysypala klika tak pry "to se casto stava"?! Asi na tom neco bude protoze sehnat funkcni motor na TDM je nemozne a kdyz tak pouze s poskozenou klikou... a oprava minimalne 15tisic. Motor z DL1000 ma taky mouchy ale neni problem najet 100000km (testy se daji sehnat na internetu).

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 08:44 | Nahoru | #19
Vojczech> Nene, nemam ani Diversna. TDMko jsem mel vic nez 6 let a tak jsem si nechal nick. Mam stary XJ900F, dovezl jsem si ho za par euro. TDMka nebyly k dostani pod 2 tisice EUR.
Lamark> tak spolehlivost je relativni pojem. Napsali to v par testech a je to obecne pravda - krom pridreny nebo praskly kliky zadny typicky zavady nejsou. Tenhle typ motoru je na to dost nachylnej (moje teorie je, ze sezere olej aniz by si majitel vsiml, trochu se to chyti a za cas to rupne), ale vzhledem k poctu co jich jezdi je to zase jen relativni cislo.
Nicmene tady neni rec o 850 nybrz o 900, ktera timto neduhem netrpi.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 08:49 | Nahoru | #20
Váňa> Každý hájí vždy jen to svoje, že? Já bych dal přednost Varaderu lol lol lol
Ne vážně, preferoval bych z těchto dvou V-Strom, je to přeci jen dospělá motorka s pořádným motorem, TDM je taková "hračka"

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 09:04 | Nahoru | #21

Motor z DL1000 ma taky mouchy ale neni problem najet 100000km



No tak já mam na TDM 850 něco málo přes poctivejch 70000 a že bych 100000 nenajel, tak tomu nevěřím. Žere trošku olej (0,2 l/1000 km), ale jinak si motor ševelí docela pěkně. U 850 obecně platí - hlídat olej! U kámošovi TDM 900 s 30 tisícema žádnej úbytek oleje není. Každopádně TDM je na každodenní ježdění a blbnutí v zatáčkách. U Stroma bych viděl jako nespornou výhodu větší kapotáž a tudíš pohodlnější cestování.
Ale na každý motorce se dá jezdit na dlouhý dovolený, brousit stupačky a nebo se poklidně kochat krajinou při cestě do nedaleký kavárny. Stejně si každej koupí motorku, která se mu nejvíc líbí a pak - Když jí miluješ není co řešit.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 09:32 | Nahoru | #22
Otass> Já mám 900 a olej si to nevzalo snad žádnej-koupil sem jí pri 25tis. a za 4měsíce nalítal na současný stav 32500 a měnil olej,neubyl snad žádný.Na srazu mě ale jeden Afrikář upozorňoval,že má známýho a ten už dělal 7 přidřenejch TDeMek že spáply veškerej olej-ale že už měly namotáno 40litříků.To ale asi byly 850ky?

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 09:32 | Nahoru | #23
Ne vážně, preferoval bych z těchto dvou V-Strom, je to přeci jen dospělá motorka s pořádným motorem, TDM je taková "hračka

Homer> Kdo si hraje-nezlobí

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 09:54 | Nahoru | #24
Homer> uprimne, kdybych si mel vybrat, radeji bych bral malyho V-stroma nez velkyho...

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 10:02 | Nahoru | #25

Slávek-TDM>Homer> uprimne, kdybych si mel vybrat, radeji bych bral malyho V-stroma nez velkyho...


Slabej motor

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 10:20 | Nahoru | #26

Otass>Motor z DL1000 ma taky mouchy ale neni problem najet 100000km

No tak já mam na TDM 850 něco málo přes poctivejch 70000 a že bych 100000 nenajel, tak tomu nevěřím. Žere trošku olej (0,2 l/1000 km), ale jinak si motor ševelí docela pěkně. U 850 obecně platí - hlídat olej! U kámošovi TDM 900 s 30 tisícema žádnej úbytek oleje není. Každopádně TDM je na každodenní ježdění a blbnutí v zatáčkách. U Stroma bych viděl jako nespornou výhodu větší kapotáž a tudíš pohodlnější cestování.
Ale na každý motorce se dá jezdit na dlouhý dovolený, brousit stupačky a nebo se poklidně kochat krajinou při cestě do nedaleký kavárny. Stejně si každej koupí motorku, která se mu nejvíc líbí a pak - Když jí miluješ není co řešit.



podpis

kupoval jsem TDMku loni a asi jako mnoho jiných jsem se rozhodoval mezi DL a TDM.
Něco málo mám najeto, blížím se k 30tkm. Asi je brzy na nějaký závěr - ale...! účel, pro který jsem kupoval další motorku po TA600 plní TeDeMo na jedničku (město, vedle do vesnice za kamošem na kafe, večer s ženou vyplavčit na štěrkáč, blbnutí na Harmanci a hlavně - cestování. Po 5tkm za dvanáct dnů (Skotsko) vím, že konkrétně pro mně to byla dobrá volba.
Co se týče oleje, resp. dolévání - co to je ?? 0,05 l na 10 000 km. Jediné, co mi vadí, je velice mizivá "endurkoschopnost" TDM.
Stroma hodnotit nemohu, neznám. Fakt je, že se mi nelíbí vzhledově. Asi tak...

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 13:17 | Nahoru | #27
diky za informace, Jeste by mne zajimalo jak moc ostre se daji klopit zatacky a jestli je to v zatačkach dost stabilni, pripadne co to dela na mokru, a kolik to teda zere, kdyz se stim jezdi slusne (ne brzda plyn :) ).

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 14:05 | Nahoru | #28
jeste bych upresnil, ptám se na V-strom 1000 :ú)

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 15:59 | Nahoru | #29
Tak jsem koukal na ceniky a V-Strom 1000 bez ABS je za 239 tisic! TDM900A (tedy s ABS) je v aktualnim ceniku Marimota za 209 tisic.

TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???

6.8.2008 v 17:23 | Nahoru | #30

Slávek-TDM>Tak jsem koukal na ceniky a V-Strom 1000 bez ABS je za 239 tisic! TDM900A (tedy s ABS) je v aktualnim ceniku Marimota za 209 tisic.


To je hned vidět ten rozdíl v kvalitě, za kterou se platí lol
Není ten ceník Yamahy akční na nějakou omezenou dobu?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags


TOPlist