bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Strom 1000 v.s Caponord 1000
Zdarec
Zvažuji koupi enďůra, a tyto dva kousky mám v mérku
které??
Anketa: kterou mrdku
japonec
50%
90
italiános
50%
89

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 17:55 | Nahoru | #121

D.I.N.A. píše: aja mislel šeje to ŠCHREG!!


Yřík asik to budje další co nepíše k fjecy, enem rýpe do druchích, ale to má asik z teho našeho pančofanécho rumu z těrlicka

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

Skvělá odpověď, děkuji! 21.9.2012 v 17:59 | Nahoru | #122
stormíka

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:02 | Nahoru | #123

stylo píše: Kousek> Tu můžeš porovnávat do zblbnutí



Nepočebam, já se nezačal ohánět hmotností. K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:04 | Nahoru | #124

PatMatbanda píše: Dotaz: u tebe v profilu u tý katany pod těma ventilovejma víkama je co? Vypadá to jako rozpatlanej silikon místo těsnění.


Dotaz: u tebe v profilu u tý vydechlý šestky na pneumatikách je co?
Vypadá to jako pořádný poser proužky tak dva tři centimetry od kraje pneu, guma se aspoň vzadu sjíždí až ke kraji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:07 | Nahoru | #125

Kousek píše: Nepočebam, já se nezačal ohánět hmotností. K


seru na rozdíl paru kilo, když sám vážím jak motorka
28.9. budeš f růšofce???, Ti kůpím kakajínko s zmrzlinkou a Ty mi poščaš stromka na pokácení

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:12 | Nahoru | #126

aifel202 píše: seru na rozdíl paru kilo, když sám vážím jak motorka
28.9. budeš f růšofce???, Ti kůpím kakajínko s zmrzlinkou a Ty mi poščaš stromka na pokácení



Jako že mi chuderku rozsedneš? K

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:15 | Nahoru | #127

Kousek píše: Jako že mi chuderku rozsedneš? K



musyž daď do satňjycho péra tenjysaki,jag se to ropylo u Šukulyka!!

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 18:19 | Nahoru | #128

Kousek píše: Jako že mi chuderku rozsedneš? K


Urop to jag pýše dina s těma tenisákama a bude chuděrka f klidu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 20:15 | Nahoru | #129

Kousek píše: Kůůůůůůrva ja sem ale kokod , dyk já už to dvakrát zadřel. K



Já sem nenapsal že všechny, ale že často.

Přestávám sem přispívat, nerozumím jazykům některých kmenů.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 20:17 | Nahoru | #130

foky píše:

Přestávám sem přispívat, nerozumím jazykům některých kmenů.



a se ďjyfyž jag sy ČRG s Pepykofa??

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

21.9.2012 v 20:59 | Nahoru | #131
celý sem to nečet, ale přítulky tatík má caponorda, motorka pěkná, což o to, nicméně mu už spadli ventily (tj novej motor), opustila ho kompletní elektrika, pamatuju si jak sme rozebírali půl motorky když ztratil hadičky z přepadu, a teď už to zas nejede, přitom nájezd je poměrně nízkej (číslo nevím), samozřejmně že to může být i problém kusu, ale i tak bych v tomhle výběru bral Suzuki

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 06:41 | Nahoru | #132

foky píše: Já sem nenapsal že všechny, ale že často.

Přestávám sem přispívat, nerozumím jazykům některých kmenů.



Jestli narážíš na článek z Motocyklu 6/2004 o testu po 50 000km tak tam nic o zadření nebylo,

pouze o zvýšeném opotřebení. Stroma mám od roku 2007, od začátku se stýkám se stromákama,

jak u nás, tak na Slovensku a Německu, a nedoslechl sem o jediném případu nějakého zadření.

K

Naposledy editováno 22.09.2012 06:42:04

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 07:59 | Nahoru | #133
Kousek> Zeptej se Lyški esly njefy čemu mam na butkah ty kočki???

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 08:40 | Nahoru | #134
karf> Ve všem přijď se svézt a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 08:42 | Nahoru | #135
Moc se všem minulým, současným i budoucím majitelům DL1000 omlouvám za mystifikaci.

A svou současnou větu:

foky píše: U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory byly často po 50000km v hajzlu na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.


Bych poupravil na

foky píše: U DL1000 bych se vyhnul prvním dvoum rokům, kdy ty motory měly často po 50000km zvýšené opotřebení na vačkách (to byl ale problém i prvních SV/DL650). Vyšel na to někde i test.



Přeji všem krásný víkend s co nejmenším opotřebením.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 08:49 | Nahoru | #136
foky>No ještě to nejni vono, bo to tvrdili pouze v tom testu u jednoho kusu, ale i tak seš hodnej kluk. K

Naposledy editováno 22.09.2012 08:50:47

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 10:10 | Nahoru | #137
Na Stromu se mi moc líbí,jak jde plexi krásně přestavět prací s pouhými osmi šrouby,takže si vyšší postavy můžou vybrat turbulence buď na čele,nebo temeni hlavy a trvá to fakt jen pár minut

...a ještě se mi líbí,že i majitelé píšou STORM

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 12:53 | Nahoru | #138
vobjedvjemrdkytosou (dl jsem mel - tragedie, posrala se spojka, jizda strasne nudna, necitliva, kapous taky neni zadna hitparada...)

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 13:44 | Nahoru | #139
Caponorda od roku 2005 a novějšího bych se rozhodně nebál, tam už ital zamakal na jeho původních nemocech.
Jelikož jsem hrdým majitelem Caponorda, nedám na něj dopustit Na stromkovi jsem nejel, porovnání mám pouze s Varaderem a tam si troufnu říct, že podvozek je u kapoše daleko příjemnější.

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 16:34 | Nahoru | #140

tomas.s. píše: celý sem to nečet, ale přítulky tatík má caponorda, motorka pěkná, což o to, nicméně mu už spadli ventily (tj novej motor), opustila ho kompletní elektrika, pamatuju si jak sme rozebírali půl motorky když ztratil hadičky z přepadu, a teď už to zas nejede, přitom nájezd je poměrně nízkej (číslo nevím), samozřejmně že to může být i problém kusu, ale i tak bych v tomhle výběru bral Suzuki



Prosím tě, co znamená "spadli ventily" ?
Nejde mi to do hlavy ani gramaticky ani technicky
O těch dalších "závadách" by snad ani nemělo cenu psát. Prostě se v tom nějaký doveda hrabal jak maturant ve spolužačce ....

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 17:08 | Nahoru | #141
aifel202 / Myslím, že už si dost velkej kluk, aby jsi si dokázal z této dikuze a dalších informací na netu vybrat
Kup si DL1000 (KLV) - získáš za málo peněz hodně muziky,je to typický japonec (rozuměj blbuvzdorný)který tě doveze bez problémů z bodu A do bodu B. Snese,pokud předchozí majitelé zanedbávali údržbu a ani po tobě nebude chtít žádné velké technické myšlení. Získáš s ním několik tísíc kamarádů po celé Evropě a na každé druhé benzince potkáš spřízněnou duši se kterou si ho můžete vzájemně chválit.Je to maximálně uživatelsky vstřícný stroj.

Kup si ETV1000 - získáš za přijatelné peníze zábavu a nějaké starosti navíc. Design, který ani po letech nezestárnul podtržený drátovými koly.Bude tě nutit neustále přemýšlet jak si jej ještě víc přizpůsobit svým představám a neodpustí ti, pokud jsi technický nýmand a budeš kašlat na servis.Pokud si jej nebudeš servisovat kvalitně sám, zaplatíš.S díly nejsou větší problémy než u ostatních značek. Bohužel, když něco zásadnějšího, co není skladem v ČR rozbiješ v létě, počkáš si až taliáni přijdou v září do práce
Pokud budeš kupovat do r.v.2004, je větší šance, že narazíš na nepodařený kousek. Také už budeš x-tý majitel a nevíš kolikrát byl napaden kutilem. Za roky 2005 si připlatíš a nejvíc dáš za RR. To už je ale o kus jiná motorka.
Také nebudeš mít moc kamarádů.U benzínek na tebe budou koukat skrz prsty, co jsi to za jelito, že jezdíš na italské motorce. Sem tam vyjímečně někoho potkáš ale moc nepokecáš, každý se rychle drápe za řidítka,aby si ty chvíle s motorkou maximálně užil. S verzí RR se setkáš tak jednou za rok...když budeš mít štěstí.

Tož včil mudruj chachare

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 17:36 | Nahoru | #142
"Také nebudeš mít moc kamarádů.U benzínek na tebe budou koukat skrz prsty, co jsi to za jelito, že jezdíš na italské motorce. Sem tam vyjímečně někoho potkáš ale moc nepokecáš, každý se rychle drápe za řidítka,aby si ty chvíle s motorkou maximálně užil."



Tak nevím, od dob, co jezdím na italskejch mašinách (Tuona, MULTISTRADY či STREETFIGHTERY) naopak každej "rejžožrout" rád přijde, pokecá, vyfotí a pochválí. Já si taky nehraju na namistrovaného frajírka, který jezdí DUCATI, né motorku! ...a rád se podělím o všechny moje zkušenosti a zážitky. Kamarádů mám dost a jsou to většinou kluci, co to maj v hlavě srovnaný a už mají něco za sebou. Na japonských motkách bohužel stále jezdí dost "pakošů", ale ono je to pochopitelný, páč jsou dostupnější a tak je jezdí kde kdo.

Nikde jsem se nedočetl, jakou cenovou hranici máš, ale viděl bych to asi takhle. Jestli seženeš CAPONORDA s jasným původem, servisní historií, udržovaný kousek a bude to jistota, jdi do něj, nebudeš litovat. Je lepší hlavně podvozkově a jeho motor má taky charakter.

Suzučím dvouválcem nic neskazíš, nicméně V-STROM je stejný jako Varadero, takový uhoupaný a nevýrazný. Ale sloužit bude a vozit tě bude spolehlivě. Což už tady stejně bylo vyřčeno. Tož asi tak. A kašli na rady a rozhodni se podle sebe. Ono je vždycky lepší si to posrat sám, než podle někoho...

Naposledy editováno 22.09.2012 17:37:34

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 18:25 | Nahoru | #143
PavelETV>Přesně tak, tisíce kamarádů .

Jen na m.cz je totiž registrováno o celých 61% více stromů než capošů .

Vyjádřeno čísly o celých 44 kusů více. K

2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 18:43 | Nahoru | #144



To je nudáááá, néééé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 19:17 | Nahoru | #145

drippera píše:


To je nudáááá, néééé?



To není nuda,ale síla davu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 19:41 | Nahoru | #146
istonbike> Ale no jooo, je to pěkný a je jedno, co má člověk pod prdelí. Vono je to hlavně o tomto:


1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 19:50 | Nahoru | #147
jj......pohoda,pohodička ale tvoje Multicesta je PEKLOOOOOO

(reakce na) V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 20:53 | Nahoru | #148

istonbike píše: jj......pohoda,pohodička ale tvoje Multicesta je PEKLOOOOOO


Noo, to je. Děkuju.

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 21:38 | Nahoru | #149
V-Strom, cestuje se na něm pohodlně, kamarád ho má zvýšený, je to 650 a on sám má 180 cm a 120 kg a nemůže si to vynachválit.

V-Strom 1000 v.s Caponord 1000

22.9.2012 v 21:52 | Nahoru | #150
Potřebuješ cestovat? Tak jsi si sám odpověděl. Základ je dojet, né se bát vyjet
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas


TOPlist