řešil jste už někdo, že nevíte kolik je hodin při jízdě ?
Já skoro pořád....a hodinky pod rukávem a rukavicí ?
Jak jste vyřešili ?
dík
Marty
nalepené oboustrankou vevnitř v plexi na levé straně. Nemám foto
fungují dobře, plexi je chrání od dešte, tři roky (zatim) bez výměny baterie!
Spokojenost
E:obrazek
Naposledy editováno 10.09.2012 14:19:42
1 reakcí na tento příspěvek Hodiny na přístrojové desce nebo řidítkách ? Jawa
JirkaXJR1200 píše: Čas je pro mě veličina, která mě v momentě kdy usedám na mašinu, přestává zajímat.
ovsem profilovka za dvestepadesat bodu ze sta otazecka,tu helmu sis upravoval sam? mas nejake fotky? nechci v zadnem pripade nic kopcit,jen by mne zajimalo i nokoho krom tebe jsem takovou nevidel
Jeho nastavením velmi rychle zjistíš čas příjezdu do další kontroly a nemusíš nic počítat.
Hodinky ani nemusí fungovat... .
Používali jsme normální náramkové hodinky, připnuté na hrazdu s pěnovým chráničem.
Ostatně - normální hodinky jsou dostatečně "vodotěsné" pro takové použití (aspoň teda staré Primky a ruské stroje), ty vydržely bez újmy krátké ponoření do vody.
No a kdyby, tak ty eletrické bych vytunil omazáním možných průniku do pláště nějakým omastkem - v nouzi třeba krémem na opalování...
Naposledy editováno 11.09.2012 10:21:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hodiny na přístrojové desce nebo řidítkách ? Jawa
Zdenalbenal píše: Ono to chce analogové hodiny.
S nima máš přehled o čase. U digi se jen dovíš, kolik je hodin. Není to totéž.
Na druhé straně alespoň něco je lepší než nic.
To je zajímavá myšlenka. Mohu poprosit o vysvětlení?
Já měl na jawe cyklocomputer, jsou tam hodiny a zároveň je přesný údaj o aktuální rychlosti, navíc digitální rychlost se mi líp odečítá, než analogová ručička.
Na hornetu to používám taky.
Na anologový přístroj stačí letmý pohled a víš, na čem jsi. Třebas na autech to bývá tak, že pokud ručičky všech přístrojů ukazují nahoru, je to O.K. Hodnoty nemusíš číst.
Na digitálním přístroji musíš hodnotu přečíst a v hlavě "vyhodnotit".
Např. údaj 12.25 značí, že do cíle (příjezd 12.30) máš ještě pět minut.
Na analogových hodinkách vidíš podle polohy ručičky, že máš ještě chvilku čas. V tom je ten rozdíl (je-li na hodinkách minutový kroužek, můžeš si ho nastavit tak, že se minutová ručička blíží k určitému výraznému bodu na něm).
Ve sportu, třebas v tom enduru, může to "vyhodnocování" být spojeno se ztrátou koncentrace a třebas jen zpomalíš.
Tohle jsou mé zkušenosti. Faktem je, že pokud chci přesný časový údaj, je digitál lepší.
Používejte si hodinky podle libosti, já reagoval na dotaz na Enduro a nebylo poznat, jestli je to opravdové závodění a nebo hobby.
Třebas i na tom Hornetu je otáčkoměr orientovaný tak, že pokud je jeho ručička nahoru, jsou otáčky motoru optimální...ne?
Naposledy editováno 12.09.2012 11:53:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |