Skoky – 4 fáze
a) přípravná fáze (nájezd)
b) odraz
c) rotace (letová fáze/fáze ve vzduchu)
d) dopad, výjezd
Skoky z kroků - 4 fáze
a) přípravná fáze (nájezd) včetně kroků
b) odraz
c) rotace (letová fáze/fáze ve vzduchu)
d) dopad, výjezd
Kombinace skoků – 8 fází
a) přípravná fáze (nájezd)
b) odraz
c) rotace (letová fáze/fáze ve vzduchu)
d) dopad, výjezd z 1. skoku
e) přechod do druhého skoku
e) odraz
f) rotace (letová fáze/fáze ve vzduchu)
g) dopad, výjezd z druhého skoku
Piruety / kombinované piruety – 4 fáze
a) přípravná fáze (nájezd)
b) vjezd do piruety
c) rotace
d) výjezd
1 reakcí na tento příspěvek pády a držkopády
Cesta z brigády. Prudší kopec v sídlišti, fichtl za 3 a plný, nepřehledná pravá se zaparkovanými auty a v protisměru (v zákazu) zaparkovaná škodovka. Strhnuto doleva přes celkem vysoký patník, přední kolo nadhozeno, ale zadní mě nárazem o patník vykoplo. Vlevo letěl fichtl, vpravo já. Tam sem trefil ramenem pouliční osvětlení což mě trochu roztočilo a zahučel sem do křoví. Následovalo šustění záclon v nedalekém paneláku a míhání stínů, čemuž sem kontroval klasickou samomluvou, vulgarizmy a obviňováním fichtla.
Od té doby občas problémy s ramenem a kladný vztah ke kochačkové jízdě.
Body si rozhoď sám, vlastní blbost nebudu bodovat.
1 reakcí na tento příspěvek pády a držkopády
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pády a držkopády
KralicekAzurit píše: Můj největší držkopád byl, když sem si zastavovala z kopce abych mohla přepnout na rezervu. Podškublo se mi zadní kolo já se svezla po boku na štěrku, dala si ramenem a hlavou o mez. Naštěstí mě nikdo neviděl, s naraženym ramenem jsem se zvedla a jela dál
Kvůli přepínání na rezervu se zastavuje? Já žil v přesvědčení, že jenom za jízdy uhnu kolenem a otočím kohoutek, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pády a držkopády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pády a držkopády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pády a držkopády
tak se mi podařilo, cestou kolem vltavy kousek od troje, trefit dlooouhou louži, resp. jenom dlouhej kus bahnitý vody, řidítka udělali cvak, stačil jsem natáhnout ruce a letěl jsem hezky do tý sračky akorát když proti mě jeli nějaký cyklisti který samozřejmě ani nezastavili
Naposledy editováno 11.09.2012 15:10:25
1 reakcí na tento příspěvek pády a držkopády
Ale jinak jsou ty pády dost nefotogenické Nejhezčí bylo ale odložení na Sportovní, kdy motorka se mě jala předvést salta, která jsem sledoval v poloze po prdeli vpřed 3koda, že není nikde natočené
Jedna pani zastavila a ptala se me, jestli jsem ok, a pak tam zastavil kluk musi vahy na cbr125 a ptal se me, jestli chci pomoci zvednout motorku :D
Jel jsem od Žampachu nahoru ke štolám a silnička najednou mizí, zřejmě ji odnesla červnová povodeň. Já trubka jsem šel do stupaček, ujelo zadní, vyrovnal, v zápětí ujelo přední a už jsem letěl přes řidítka do dvoumetrové díry vymleté vodou. Motorka saltem za mnou. Přistál jsem na kamenech a ztratil vědomí. Když jsem se probral a přezkoumal základní funkce končetin a hlavy, všiml jsem si, že Alpík je kolama nahoru a v obráceném směru vedle mne.
No, vylezl jsem z díry a šel do vesnice pro pomoc. Pět chlapíků a jedna dáma měli velkou sílu a Alpíka vynesli a dotáhli až na asfalt.
Škody na mé straně jsou zanedbatelné, oteklé koleno, rameno a zápěstí. Kdybych měl chrániče, zřejmě by nebylo ani to. Alpík také neskončil tak zle, plexi (vylomené hlavou), proražený a poškrábaný levý plast, pootočená řidítka, top ve věčných lovištích.
Domů jsem dojel po svých kolech, jen se za mnou celých 30 km strašně kouřilo